EXPERIENTIAL MARKETING: tehnologija kao izazov i glavni pokretač promena

| 23.01.2018

Interakcija potrošača sa brendom je danas imperativ, jer izaziva pozitivnu, emotivnu vezu koju tradicionalni oblici oglašavanja ne mogu tako lako postići. Danas, brendovi moraju na efikasan način da privuku pažnju i angažuju potrošača / klijenata. Takva efikasnost se upravo postiže "experiential" ("engagement") marketingom.

KREIRANJE PRESTIŽA: organizacija luksuznih događaja

| 16.06.2017

Snaga event industrije posebno dolazi do izražaja u segmentu luksuznih brendova koje karakterišu eksluzivnost, sofisticiranost i, najčešće, bogata istorija i tradicija iz koje donose svoj autentični pečat.

KAKO IZGLEDA PROCES RADA U KREATIVNOJ AGENCIJI

| 05.05.2017

Svaki projekat na kome radimo zahteva dva odvojena procesa: kreativno stvaranje i implementaciju. Prvi od ta dva, koji rezultira u jedinstvenom rešenju, podrazumeva tri faze: fazu otkrivanja, kreiranja (ideja) i konceptualizaciju.