X
SRB

DM EXTREME LOOK CAMPAIGN


dm - drogerie markt

DM EXTREME LOOK CAMPAIGN


dm - drogerie markt

Povodom lansiranja nove kolekcije “Extreme Look”, kompanije dm drogerie markt, kreirana kompletan vizuelni identitet praćen sloganom "Be Unique Not Perfect".

  Kampanja je obuhvatila četiri faze:
1. Social media teaser
2. Transformacija kandidata
3. Event: “Budi jedinsteven, ne savršen.”
4. Social media follow-up

  U okviru teaser kampanje, kreirana je komunikacija preko društvenih mreža kojom smo se obratili ciljanoj javnosti da učestvuju u procesu transformacije i formiranju autentičnog stila. Ceo proces je zabeležen u formi kratkih "time lapse" kllipova, koji su se emitovali na glavnom događaju. Kampanju je pratio angažman poznatih influensera koji su, zajedno sa odabranim kandidatima, prošli proces transformacije i učestvovali u završnoj reviji promovišući nov, jedinstven izgled i paletu proizvoda brenda "Extreme Look".

  Događaj je upotpunjen autentičnom scenografijom i dizajnom enterijera inspiranim neo-pank i "street art" subkulturom, brojnim aktivacijama za goste i muzikom beogradske DJ grupe "Girl Panic".

"Extreme Look" kampanja pozicionira dm kao trendseterski brend koji izlazi iz normi dosadašnje korporativne prakse i komunicira sa novom ciljnom grupom.

dm - drogerie markt

POGLEDAJTE OSTALE PROJEKTE