X
SRB

SENSUALITY & SENSE
NOVI CLS


MERCEDES-BENZ SRBIJA I CRNA GORA

SENSUALITY & SENSE
NOVI CLS


MERCEDES-BENZ SRBIJA I CRNA GORA

Kompanija Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora u sardanji sa agencijom M2Communications, u novembru 2011. godine, u BelExpo centru, organizovala je premijerno predstavljanje druge generacije svog popularnog kupea sa četvora vrata, modela CLS.

Kreativni koncept događaja baziran je na dva osnovna elementa.
1. Galerija istorije dizajna brenda Mercedes-Benz, koncipirana kao lavirint ulica umetničkog predgrađa koje svoju inspiraciju crpi iz njujorškog SoHo-a. U okviru galerije, posvećene 125-o godišnjem jubileju postojanja brenda, posetioci su imali priliku da uživaju u slikama i filmovima projektovanim na zidovima ulica, koji su dočarali različite faze razvoja dizajna Mercedes-Benz-a.
2. "Umetničko predgrađe" sa panoramom Beograda, predstavljalo je ambijent u kome su zvanice uvedene u priču o novom CLS-u, uživajući u prijatnoj muzici i koktelu dobrodošlice.

Vizelni elementi, atmosfera i performans usklađeni su sa golobalnim motom "Sensuality & Sense", a novi CLS je otkriven u dramatičnom finalu iza pokrentnih zidova.

Srebrno priznanje UEPS-a 2011. u kategoriji "Event" projekat.

MERCEDES-BENZ SRBIJA I CRNA GORA

POGLEDAJTE OSTALE PROJEKTE