THE NIGHT OF MIRACLES 2016
FCA SRBIJA
Usluge:
Creative & Communications
Event Design & Production
Experiential Marketing
Video Production
Industrije:
Automotive Industry
U prodajnim salonima FCA grupe širom Srbije organizovali smo gerilsku kampanju za prodajnu akciju „The Night of miracles“. Zadatak je bio osmisliti kreativni koncept za specijalnu prodajnu aktivnost koja je trajala 25 sati, od 16. juna od 16 časova, pa sve do subote,17. juna do 17 sati.
Naziv kampanje imao je bajkoviti prizvuk, pa smo se odlučili za koncept „FIAT-ovih dobrih vila“. Naše promoterke u, „noći čuda“, „FIAT-ove dobre vile“, imale su ključnu ulogu u promotivnim aktivnostima.
Ceo događaj i BTL aktivnosti pratila je video produkcija, pa je tako nastao serijal video „teaser“-a posvećenih „noći čuda“, koji su klijentu koristili za komunikaciju na društvenim mrežama.
Kreativnim pristupom, promotivna aktivnost i gerilska kampanja u „noći čuda“ upotpunjeni su atraktivnim sadržajima.