X
SRB

dm Extreme Look Campaign

Extreme Look kampanja, kompanije dm drogerie markt, realizovana je tokom maja ove godine. Agencija M2Communicatiojs je je kreirala kompletan vizuelni identitet praćen sloganom Be Unique Not Perfect.

Kampanja je obuhvatila 4 faze:

1 - Social media teaser kampanja

2 - Transformacija kandidata

3 - Event “Budi jedinsteven, ne savršen.”

4 - Social media follow-up

U okviru teaser kampanje, kreirana je komunikacija preko društvenih mreža kojom smo se obratili ciljanoj javnosti da učestvuju u procesu transformacije i formiranju autentičnog stila. Ceo proces je zabeležen u formi kratkih video kllipova (time lapes), koji su se emitovali na glavnom događaju. Kampanju je pratio angažman poznatih influensera koji su, zajedno sa kandidatima koji su prošli proces transformacije, učestvovali u završnoj reviji i promovisali nov jedinstven izgled i paletu proizvoda novog brenda Extreme look.

Događaj je upotpunjen autentičnom scenografijom i enterijerom prostora inspiranim neo-pank i street art subkulturom, kao i aktivacijama za goste, predstavljajući dm kao trendseterski brend koji izlazi iz normi dosadašnje korporativne prakse i komunicira sa novom ciljnom grupom.