U potrazi za novim i drugačijim: Nichim Izazvan i Asus Zenfone 3 Deluxe
Kampanja realizovana sa jednim od najpoznatijih „social media“ influensera sa ovih prostora, Milanom Vučićevićem (Nichim Izazvan) predstavila je novi asusov premijum telefon ZenFone 3 Deluxe.
Atraktivne fotografije i autentična komunikacija Nichima na društvenim mrežama osnovne su karakteristike kampanje fokusirane na Instagram kao primarni kanal komunikacije.
Fotografija i postprodukcija: Boris Jovanović – stocksy.com/borisjovanovic
Tim hostesa agencije M2Communications na Sajmu automobila 2017.
Preko 80 hostesa agencije M2Communications na štandovima deset brendova tokom Međunarodnog salona automobila u Beogradu.
Rolls-Royce prvi put zvanično predstavljen u Srbiji
Agencija M2Communications je imala čast da organizuje prvi Rolls-Royce event u Srbiji za klijenta Rolls-Royce Motor Cars München.
„Experience“ kao jedan od ključnih elemenata marketing komunikacija
Naš strateški pristup je baziran na miksu tzv. 4E: „experience, engagement, exclusivity, emotion“, koje u kombinaciji sa autentičnim kreativnim i naprednim produkcijskim rešenjima daju odlične rezultate.