FROM STORYTELLING TO STORYLIVING

| 23.09.2018

OD IDEJE DO NESVAKIDAŠNJEG ISKUSTVA

Da u današnjem modernom svetu, više nego ikada, postoji težnja da se konstantno bude deo nekog novog, drugačijeg iskustva koje će se pamtiti, najbolje govore neverovatna snaga i moć dobro osmišljene ideje, sprovedene u zavodljivu priču.

Ne čudi što su u prošlosti kreativci poput poeta i umetnika, a danas glumci i reditelji baš ti na koje računamo kada smo u potrazi za nekim novim, neistraženim svetom. Isto je i sa marketing industrijom, koja se danas zasniva na ideji da je sa korisnicima neophodno podeliti iskustvo i šansu da se zaviri u neku novu stvarnost.

Moderni događaji pružaju iskustva za sva ljudska čula, sa ciljem što efikasnijeg i dubljeg povezivanja pojedinca sa određenim brendom. Upravo je taj koncept from storytelling to storyliving pravac kojim se kreće jedna od najuspešnijih domaćih kreativnih i eventagencija – M2Communications.

Međunarodno nagrađivani konceptualni projekat „eXpedicija na Mars“, koji je za BMW kreirala i realizovala agencija M2Communications, najbolji je primer eventakoji je pored tehnološke i produkcijske avangarde otišao korak dalje. Ovaj događaj je svim zvanicama pružio emociju i autentično iskustvo koje se dugo pamti, ostavljajući lični pečat i uticaj i na konkurenciju u auto industriji i njihov doživljaj organizacije događaja ove vrste.

„Inicijalni impuls i ideja bili su nam da kreiramo iskustvo koje se na nesvakidašnji način povezuje sa brendom i koje se razlikuje od svega što se do tada moglo videti i osetiti na događajima u auto industriji. Verovali smo da ukoliko zvanicama pružimo mogućnost da postanu deo uzbudljive „svemirske ekspedicije“ i na interaktivan i futuristički način otkriju sve što nudi luksuzni BMW X3 model, uspeh neće izostati … tako je i bilo“, poručuje Miro Antić, osnivač i Chief Experience Officer u agenciji M2Communications.

Kreativni koncept Shaping Memories koji prati otvaranje najnovijeg luksuznog grada, marine i hotela na jadranskoj obali – The Chedi Luštica Bay, a koji inspiraciju crpi u unikatnim motivima, autohtonim legendama i tradiciji Boke Kotorske, takođe je u potpunosti osmišljen i razvijen u kancelarijama beogradske agencije M2Communications.

Ideja da se za više od 1500 zvanica iz celog sveta prikaže neverovatna prirodna lepota poluostrva Luštice, pažljivo ukrašena najnovijim luksuznim kompleksom koji je u savršenoj harmoniji sa svojim okruženjem, kulminirala je spektakularnim događajem koji je već odneo titulu najluksuznijeg eventasezone na primorju.

„Naša vizija prilikom osmišljavanja i sprovođenja kompleksnog projekta kao što je The Chedi Luštica Bay, bila je da zvanicama pored odlične muzike i uzbudljivih performansa od kojih zastaje dah, ponudimo i naraciju koja će oblikovati sećanje i pružiti kvalitetnu interakciju i ekskluzivnost“, poručuje M2C kreativni tim.

Download PDF Article

 

Izvor: Business & Luxury

www.businessandluxury.com