ODGOVOR EVENT INDUSTRIJE NA KORONA VIRUS
Ako uzmemo u obzir da event industrija počiva na okupljanjima, realnom doživljaju, iskustvu, razmeni energije, ideja i informacija, otkazivanje događaja, usled epidemije, svakako predstavlja krizni trenutak koji zahteva odgovarjuću reakciju.
RAZVOJNE AKADEMIJE KOMPANIJA
Kao dobar metod usvajanja konkretnog znanja i veština, pokazale su se interne razvojne akademije, koje imaju određene prednosti u odnosu na klasične eksterne obuke i seminare. One poslodavcima i zaposlenima obezbeđuju konkretna znanja u poslovnom habitusu u kom će uskoro primenjivati naučeno.
ALHEMIJA KREIRANJA DOŽIVLJAJA
Verujemo da će experience design igrati važnu ulogu, ne samo u budućnosti marketinga, već u mnogim drugim industrijama i društvu u celini. Jedan od naših strateških ciljeva usmeren je ka razvojnom centru i Experience Design akademiji čije temelje upravo postavljamo. Akademija ima za cilj da generiše novu bazu znanja iz ove oblasti i pruži direktan uvid u svetske prakse i iskustva svim zaintersovanim stranama na tržištu.
JOKER – DA LI JE DO MENE, ILI POSTAJE SVE LUĐE?
Pored pronalaženja krvi i mesa u zločincu, refleksija globalne svesti izaziva jednako burne reakcije. Film postavlja univerzalno pitanje da li se zlo rađa ili je produkt društvenih odnosa. Analizom karatktera možemo imati osnova za obe tvrdnje, a interakcija ova dva pristupa je neizbežna u psihologiji i psihijatriji.
PISCI U COPYWRITING-U
Pisanje romana ne mora biti lišeno hermetičkog, samodovoljnog pristupa koji razvija globalne ideje, maštu i autorski pečat, dok je copywriting umeće pronalaženja srži uz izlazak iz ‘’ja’’ sveta – kako bi se omogućilo da naša informacija bude jednako jasna i drugima. Pisci koji uđu u svet marketinškog pisanja imaju strah da će novi format loše uticati na njihov primarni poziv, a copywriter-i koji se okrenu pisanju romana ili priča mogu pomisliti da je njihov stil previse ogoljen.
MODNA INDUSTRIJA I UMETNOST SPEKTAKLA
Modna revija nije samo pitanje trenutne senzacije i oduševljenja, već bitan faktor globalne komunikacije jednog brenda sa njegovom publikom.
IZVAN GRANICA PERFORMANSA: MARINA ABRAMOVIĆ
Bizarni umetnički performansi, kontroverzni eksperimenti, esktremne životne i poslovne odluke, konstantna težnja za dostizanjem višeg nivoa svesti i razumevanja života kroz lična iskustva, status slavne ličnosti u Holivudu – neke su od asocijacija koje nastaju na pomen njenog imena.
INOVACIJA: REVOLUCIJA ILI KVALITETAN UPGRADE?
Mnogi ljudi misle da je osnova uspešnosti kreativnog pojedinca ili organizacije revolucionarna ideja, koje se konkurentna strana u industriji do tog trenutka nije dosetila. Međutim, neki od najuspešnijih preduzetnika su svoju karijeru izgradili upgrade-om već postojećeg trenda ili ideje u usponu.
FROM STORYTELLING TO STORYLIVING
Moderni događaji pružaju iskustva za sva ljudska čula, sa ciljem što efikasnijeg i dubljeg povezivanja pojedinca sa određenim brendom. Upravo je taj koncept "from storytelling to storyliving" kreativni pravac kojim se kreće naša agencija.
EXPERIENTIAL MARKETING: tehnologija kao izazov i glavni pokretač promena
Interakcija potrošača sa brendom je danas imperativ, jer izaziva pozitivnu, emotivnu vezu koju tradicionalni oblici oglašavanja ne mogu tako lako postići. Danas, brendovi moraju na efikasan način da privuku pažnju i angažuju potrošača / klijenata. Takva efikasnost se upravo postiže "experiential" (engagement) marketingom.