Play Close
THE LIGHTWAVE AT LUŠTICA BAY

Zvanično otvaranje festivala svetlosti the Lightwave koji obeležava avgust mesec, održano je 7. avgusta u Marini Luštica Bay. Nesvakidašnji šou na otvorenom predstavljao je čarobnu kombinaciju lasera i svetala koje je projektovao svetionik u luci i uz najpoznatije svetske numere obasjao čitavo naselje.

Usluge:

Experience Design & Event Production

Video & Photo Production

Industrije:

Hospitality & Travel

Posetioci Luštice su sa bilo koje pozicije u naselju mogli da uživaju u ovom jedinstvenom prizoru za pamćenje. Dužinom cele promenade, goste Luštice su čekala brojna iznenađenja i atraktivne instalacije pored kojih su se svi rado fotografisali i stvarali najlepše letnje uspomene.

Luštica će svojim gostima tokom avgusta priređivati raznovrsne animacije, muzičke koncerte i nezaboravne performanse.

Naš tim je bio zadužen za kreiranje koncepta Lightwave u trajanju od mesec dana i događaj je realizovan u našoj produkciji.

Grand Opening Lightwave spektakla svečano je obeležen raskošnim vatrometom koji je upotpunio ceo događaj.

LUŠTICA BAY REKLAMNI SPOT

U produkciji M2Communications i NEO – New Entertainment Office za klijenta Luštica Bay snimljen je reklamni spot koji dočarava život na rivijeri i približava filozofiju kompleksa Luštica Bay „Life As It Should Be“.

Usluge:

Design & Art Direction

Video & Photo Production

Industrije:

Hospitality & Travel

Tokom četiri pažljivo isplanirana snimajuća dana naš tim je radio na kadrovima koji će predstaviti stil i atmosferu Luštice, kao mesta gde se susreću obala i more, priroda i civilizacija. Predeo divlje lepote oplemenjen autentičnom arhitekturom bio je idealno mesto za pričanje priče pokretnim slikama u skladu sa kreativnim konceptom baziranim na osećanju slobode, topline van doma i doživljaju lepote.

Plava špilja, marina, naselje i hotel The Chedi samo su neke od lokacija na kojima je radio tim od dvadeset članova. Spot je snimljen pod kreativnom direkcijom Daniela Girizd – Stavra, art direktora produkcije NEO, reditelj je bio Stefan Krasić, copywriter Sara Nastić, a organizatori produkcije Tamara Zečević i Slobodan Stefanović.

Predeo divlje lepote oplemenjen autentičnom arhitekturom bio je idealno mesto za pričanje priče pokretnim slikama u skladu sa kreativnim konceptom baziranim na osećanju slobode, topline van doma i doživljaju lepote.

„SHAPING MEMORIES“ THE CHEDI LUŠTICA BAY GRAND OPENING

Svečanom otvaranju novog luksuznog hotela i marine The Chedi Luštica Bay, prisustvovalo je preko 1500 zvanica iz celog sveta, među kojima i najviši državni vrh Crne Gore. Inspiracija za veliko otvaranje potekla je iz koncepta „Shaping memories“ u koji su od početka utkani motivi, legende i tradicija karakteristični za ovaj deo Crne Gore, ali i ideje o izgradnji luksuznog kompleksa koji je u potpunoj harmoniji sa netaknutom prirodom koja ga okružuje.

Usluge:

Design & Art Direction

Experience Design & Event Production

Video & Photo Production

Industrije:

Art, Entertainment & Lifestyle

Fashion & Luxury

Hospitality & Travel

Pažljivo osmišljeni nastupi domaćih i svetskih muzičkih zvezda, poput „Operosa“ elektro opere, muzičkih setova DJ dua Wise D & Kobe, britanskog DJ Nick Bridgesa, kao i nezaboravni nastup muzičke legende Nile Rodgersa i benda „Chic“, praćeni su inovativnim svetlosnim efektima, laserima i višeminutnim vatrometom koji se mogao videti iz cele Boke Kotorske. Lokalna trupa mažuretkinja sa bendom, akrobate sa vatrom i obručom, Buugeng, devojke u kostimima vila na štulama, samo su neki od izvođača koji su svojim neobičnim i maestralnim izvođenjima oduševili zvanice.

Centralni deo događaja zauzela je zvanična ceremonija otvaranja marine i hotela, čiji su glavni protagonisti – zvaničnici Vlade Crne Gore i menadžment hotela, simboličnim postavljanjem kamenja koji predstavljaju osnovne elemente prirode, označili početak rada kompleksa.

U celosti izgrađena bina na vodi od 400m2, visine 14m, svetlosni i zvučni efekti, autentična dekorativna postavka, kao i program koji je trajao do duboko u noć, pozicionirali su žurku otvaranja kao događaj sezone u regionu, a M2Communications kao agenciju koja nastavlja da kreira i sprovodi inovativne ideje i postavlja visoke standarde kada su kreativni događaji u pitanju.

Odlično uigran tim sa više od sto pedeset članova iz nekoliko zemalja mesecima je radio na sprovođenju idejnog koncepta sa ciljem da otvaranje prvog luksuznog grada ove vrste na Jadranu, postane nezaboravan doživljaj koji će zvanice dugo pamtiti.

The Chedi Luštica Bay