Play Close

SHARING IS CARING

U svetu hiperprodukcije materijalnih dobara gde najbogatiji ljudi na svetu čine 1% populacije, a baš oni poseduju polovinu svetskog bogatstva, ekonomija deljenja se nameće kao trenutno najbolje rešenje za onih ostalih 99% stanovništva sveta.

Button arrow
Read More

EXPERIENCE DESIGN

Experience dizajn je pristup koji ima za cilj da pokrene događaje, definiše dizajn i karakteristike proizvoda ili usluge, redefiniše proces, kreira ambijent ili poslovnu strategiju i zato ga treba posmatrati kao neodvojivu komponentu svih biznis i marketinških aktivnosti. Dizajn iskustva je moćan marketinški alat, a razumevanje zašto naši potrošači/klijenti razmišljaju na određen način i kako donose odluke može nam pomoći da kreiramo efikasne kampanje. Brojni principi iz psihologije se koriste kako bi maksimizovali efekat exeprience dizajna.

Button arrow
Read More

DOGAĐAJI KOJI SU POKAZALI MOĆ TRANSFORMACIJE

Baš kao i Kanski festival i Londonska nedelja mode dokazala je svoj značaj za kulturu. Potreba za ove dve manifestacije opstala je i u krizinom trenutku. Svojim odgovorima na krizu one su pokazale koliko su živi događaji važni i na koji način se mogu transformisati i dopreti do šire publike bilo kada, bilo gde.

Button arrow
Read More