Play Close
BURO. DESERT ROSE 

Na beogradskom stadionu Tašmajdan održan je događaj koji će se dugo pamtiti – BURO. DESERT ROSE.

Ova nesvakidašnja audio-vizuelna manifestacija označila je ujedno i pet godina postojanja sve uspešnijeg portala Buro na srpskom medijskom tržištu.

Usluge:

Design & Art Direction

Experience Design & Event Production

Top 10

Industrije:

Art, Entertainment & Lifestyle

Na glamuroznom događaju, inspirisanom remek-delom naučne fantastike, filmom „Dina“, prisustvovalo je 150 odabranih zvanica iz sveta biznisa, umetnosti, mode i kulture.


U skladu sa kreativnim konceptom i temom mistične pustinje, gosti su bili pozvani da u ambijentu peščanih dina, kroz svoje stajlinge, izraze sopstvenu viziju pustinjskog glamura, dodajući time novu dimenziju inspiracije ovom već prefinjenom konceptu.

Jedan od najunikatnijih događaja sezone postala je svojevrsna pozornica epske sci-fi avanture, a peščani ambijent bio je dopunjen precizno postavljenim refleksivnim monolitima u prostoru, uz dekorisani prolaz s baldahinima koji su prizivali mističnost i eleganciju.

Specijalna rasveta i kastomizovane projekcije na ekranima stvarali su paralelne svetove pred očima posetilaca.

Ekskluzivna večera i atraktivni performansi izvođača, muzičara i plesnih trupa zabavljali su prisutne svojom izuzetnom umetničkom izvedbom.

Tim M2C nije samo kreirao izvanredan koncept i producirao ovaj „pustinjski spektakl“, već je takođe realizovao i niz impresivnih promotivnih videa koji su unapredili anticipaciju i uzbuđenje oko BURO. DESERT ROSE događaja.

TEASER VIDEO. DESERT ROSE.

Intenzivne pripreme za Buro. Desert Rose događaj na stadionu Tašmajdan imale su svoj uzbudljiv “filmski” preludijum, koji je dodao notu tajanstvenosti i avanture čitavom projektu.

Inspiracija za tizer video dolazi iz čuvene SF franšize „Dune“: pustinjska estetika, tople boje peska i eterični prizori, evociraju atmosferu ovog kultnog naučno-fantastičnog dela.

U spektakularnom peskovitom okruženju, snimili smo niz impresivnih promotivnih teaser spotova. Bilo je izazovno pronaći pravi kasting za ovo snimanje jer smo želeli da izaberemo protagoniste čiji izgled i glumačke sposobnosti savršeno odgovaraju filmskoj estetici koja je bila osnova kreativnog koncepta.

Glumci su zasijali u specijalno krojenim kostimima iz Demobaze, brenda koji je originalno kreirao kostime za film „Dune“.

Njihova pojava nije samo doprinela atmosferi spota, već je i naglasila mističnu lepotu i raskoš ovog jedinstvenog ambijenta.

Tizer kampanja Buro.Desert Rose pokrenuta je tri dana pre događaja. Sastojala se od dva kratka tizer videa koji nisu otkrivali suštinu događaja, već su isticali ključne reči, atmofseru i inspiraciju za događaj. Poslednji, najduži reveal video otkrio je detalje događaja na dan njegovog održavanja.

Cilj ove mini-kampanje bio je da stvori dodatni „hajp“ oko „Desert Rose“ događaja i da zaintrigira javnost. Kampanja je sprovedena putem Instagrama kao glavnog kanala komunikacije, a delovi video materijala su takođe korišćeni na samom događaju i bili su emitovani na LED ekranima. Svi video sadržaji zajedno su ostvarili preko 30.000 pregleda na Instagramu.

Ovi video zapisi postavili su ton za ono što je usledilo na stadionu Tašmajdan u Beogradu, gde su se gosti Buro. Desert Rose događaja otisnuli na putovanje kroz pustinjsku oazu kreativnosti i elegancije.

Kolorit u spotu usklađen je s koloritom filma „Dune“, dok su kadrovi snimani s ciljem da podrže koncept događaja i pruže sveukupan doživljaj mističnosti i blage nestvarnosti.

To smo postigli korišćenjem modifikovanih filtera za sunce sa transparentnim polimerom, a spot je sniman u visokom frame rate-u od 50 do 200 fps, kako bi bio ostvaren specifičan „nezemaljski“ efekat.

Ovaj filmični preludijum dodao je dubinu i emotivnu povezanost s temom događaja, stvarajući anticipaciju i uzbuđenje među gostima koji su se uputili na putovanje kroz imaginarni svet pustinjske elegancije.

VIZUELNI IDENTITET KOJI SIMBOLIZUJE ENERGIJU I KRETANJE

Uzbudljive vesti dolaze iz sportskog udruženja „Aktivniji“ – upravo su otkrili svoj novi logo koji odražava energiju, kretanje i posvećenost zdravom načinu života!

Ovaj logo nije samo simbol, već i priča. Nastao je kao spoj dva ključna simbola: inicijala „A“ koji predstavljaju brend „Aktivniji“ i atletskih staza za trčanje. Ova kombinacija simbola ne samo da naglašava ciljeve udruženja – a to su organizovanje, planiranje i programiranje sportskog treninga rekreativaca – već ističe i važnost aktivnog i zdravog načina života za pojedinca i zajednicu.

Usluge:

Brand Development

Industrije:

Art, Entertainment & Lifestyle

Sports

Ono što ovaj logo čini posebnim je njegova dinamična i snažna konstrukcija koja istovremeno predstavlja stabilnost i pokret. Staze koje se prepliću unutar logotipa nisu slučajne; one označavaju putanju, usmerenje i napredak. To je kao da logo prati i podržava pojedinca na putu ka aktivnijem načinu života.

Ovaj logo nije samo simbol udruženja „Aktivniji“, već i poziv svakom pojedincu da se pridruži pokretu ka zdravijem i aktivnijem načinu života. Uz podršku udruženja, svako može pronaći svoj put ka uspešnijem učešću u sportskim aktivnostima i postizanju svojih ciljeva.

Usluge:

Brand Development

Industrije:

Art, Entertainment & Lifestyle

Sports

DANI ERMITAŽA U SRBIJI

U Beogradu su otvoreni prvi Dani Ermitaža u Srbiji, manifestacije od međunarodnog kulturnog značaja, koju su zajednički organizovali Ermitaž, jedan od najvećih muzeja na svetu, Ministarstvo kulture Srbije i kompanija „Gasprom njeft“.

Usluge:

Experience Design & Event Production

Industrije:

Art, Entertainment & Lifestyle

Kreativnom timu naše agencije poverena je izvršna organizacija Svečanog otvaranja Dana Ermitaža, održanog u Narodnom muzeju Srbije, koji je Ermitažu postao partner u organizaciji jedinstvenih izložbi „Nevidljiva umetnost” i „Carski porcelan”.


Događaju su prisustvovale brojne visoke zvanice iz političkog, kulturnog i privrednog života Srbije i Rusije.

Dani Ermitaža u Srbiji počeli su gala predstavom Državog akademskog baletskog teatra „Leonid Jakobson“ iz Sankt Peterburga, koji je zajedno sa Baletom Narodnog pozorišta u Beogradu izveo najbolja dela iz svog repertoara.


To je bila prilika da se domaća publika upozna sa glamuroznom atmosferom pozorišnog Peterburga. M2C tim bio je zadužen za svečani koktel u Narodnom pozorištu, kao i organizaciju dočeka visokih zvanica.


Vodeći muzej Rusije pripremio je obiman i sadržajan program tokom Dana Ermitaža, održanih od 24. do 29. oktobra 2023, koji je obuhvatao izložbe, baletske predstave, koncerte, projekcije dokumentarnih i igranih filmova, seminare, arheološku konferenciju i mnoge druge zanimljive umetničke performanse.

PADEL BELGRADE OPEN BREND DIZAJN

Uzbuđeni smo što možemo da predstavimo novi, dinamičan logo za Padel Belgrade Open! Logo je dizajniran da obuhvati energiju i strast rastućeg i sve popularnijeg padel sporta, urbane igre sa reketima, koja kombinuje elemente tenisa i skvoša.

Kreativni koncept logotipa zasnovan je na nekoliko premisa: asocirajući na olimpijski prsten, logo prihvata estetiku slobodnog duha, simbolizujući sportsko jedinstvo koje padel promoviše. Takođe, važna je i simbolika zamaha reketa, jer apstraktni oblici logoa fluidni su i dinamični, podsećajući na graciozni zamah padel reketa.

Usluge:

Brand Development

Design & Art Direction

Industrije:

Art, Entertainment & Lifestyle

Sports

Pri bližem pogledu, apstraktne forme logotipa se spajaju, formirajući prepoznatljive oblike reketa i loptice. Novi logo Padel Belgrade Open-a-a ponosi se i bojama grba glavnog grada Beograda, stvarajući snažnu povezanost između turnira i grada domaćina.

Ovaj logo nije statičan, već predstavlja pokret i energiju padel sporta. On simbolizuje i duh Beograda – grada živahnog, otvorenog i spremnog na pobedu!

Verujemo da ovaj logo savršeno predstavlja turnir Padel Belgrade Open i Beograd kao metropolu sporta i kulture. Verujemo da će novi logotip mnoge podstaći budu deo uzbudljive turnirske padel avanture!

A1 KINOTEKA „TAJVANSKA KANASTA“

Još jedno ostvarenje sa liste srpskih klasika, film „Tajvanska kanasta“, digitalno je restaurirano u okviru projekta A1 Kinoteka. Svečana projekcija filma održana je 15. novembra u prostorijama Jugoslovenske kinoteke uz prisustvo dela filmske ekipe, a zbog velikog interesovanja, pored glavne bioskopske sale „Makavejev“, projekciju su gosti mogli da prate iz dve dodatne sale.

Uoči projekcije nastupio je EKV Tribute bend, što je svojevrsni omaž nekadašnjoj poznatoj jugoslovenskoj grupi Ekatarina velika, koja je svoj doprinos dala u komponovanju i izvedbi originalne muzike za film.

Usluge:

Experience Design & Event Production

Industrije:

Art, Entertainment & Lifestyle

Telecomunications

Tajvansku kanastu potpisao je naš priznati sineasta Goran Marković, a ovaj film već je četvrto njegovo ostvarenje koje je digitalno restaurisano pod okriljem projekta A1 Kinoteka.

Ova drama sa elementima humora, snimljena 1985. godine, opisuje nesnađenog pojedinca izgubljenog u svetu u kojem živi, zaokupljenog izradom pokretnih skulptura – mrdalica. Tajvanska kanasta je na satiričan i gorak način opisala ustrojstvo i karakter čitavog tadašnjeg društva.

Premijera digitalno obnovljenog filma održana je u Jugoslovenskoj kinoteci u Beogradu, a više od 250 zvanica moglo je uživo da svedoči originalnim mrdalicama, autora Milije Nešića. Svaka od ovih zanimljivih drvenih instalacija opisuje određene pojave i vrednosti savremonog potrošačkog društva.

Našem kreativnom timu bilo je povereno osmišljavanje idejnog koncepta kao i kompletna realizacija i produkcija ovog događaja.

VIP KINOTEKA – „MAJSTORI, MAJSTORI“

U okviru projekta Vip Kinoteka, u septembru je premijerno prikazan digitalno restaurirani film „Majstori, majstori“. Ovo kultno ostvarenje reditelja Gorana Markovića koje beleži 40 godina od svog prvog prikazivanja, zasijalo je novim sjajem pred publikom na stadionu Tašmajdan.

Naš tim je bio zadužen za kreativni koncept i realizaciju ovogodišnje Vip Kinoteke, koja je prvi put održana pod vedrim nebom za oko 300 zvanica i novinara.

Usluge:

Design & Art Direction

Experience Design & Event Production

Industrije:

Art, Entertainment & Lifestyle

Telecomunications

Događaju je prisustvovao deo glumačke i autorske ekipe filma, koji je nakon projekcije pozdravio publiku.

Legende našeg filma: Goran Marković, Mira Banjac, Tanja Bošković, Branko Cvejić, Dobrila Ćirković, Zoran Simjanović i Milan Spasić Papi, ispraćene su ovacijama na sceni pod otvorenim nebom u veličanstvenom ambijentu.

Veče je uveličano i muzičkim nastupom slavnog glumca Radeta Šerbedžije i njegovog benda „Zapadni kolodvor”.

Projekat Vip Kionteka realizuje se u saradnji kompanije Vip Mobile i Jugoslovenske kinoteke.

UNDERWATER ART

Zamislite najneverovatniju lokaciju za umetnički doživljaj?

Porto Montenegro je u saradnji sa našom agencijom kreirao neobičnu podvodnu izložbu koja je realizovana u periodu od 1. do 16. avgusta 2019. Angažovanjem svetski priznatog crnogorskog umetnika Luke Radojevića, posetiocima je pružena mogućnost da zarone u tajne drevnih vremena.

Usluge:

Experience Design & Event Production

Top 10

Video & Photo Production

Industrije:

Art, Entertainment & Lifestyle

Hospitality & Travel

Kolekcija skulptura savremene umetnosti pod nazivom ’’Vreme’’, oslikava ljudske potrebe, težnje, strahove, očekivanja, nadanja – ukazujući na razvojni put ljudske civilizacije od antičkog doba do danas. U svojoj podvodnoj postavki, Luka je posebnu pažnju poklonio najmoćnijim monumentalnim tvorevinama ljudske ruke čiji je nastanak večna civilizacijska tajna, a u duhu stare Grčke i Rima, predstavio humanoidne skulpture muških i ženskih torzoa, koji najbolje idealizuju proporcije ljudskog tela.

Za nas je implementacija i praćenje projekta bio je jednak izazov kao i samo uživanje u ovoj originalnoj umetnosti, koja daje potpuno novi pogled na pojam umetničkog prostora.

Svi eksponati sačinjeni od drveta, postavljeni su na kaskade na dubini od 5 do 12 metara. Kako bi se zaštitili, eksponati su obloženi eko emulzijom od prirodnih materijala koja ujedno čuva i staniše u kojem se nalaze.

Ushićenje je počelo od momenta napuštanja obale gliserom, uz vodiča koji je predstavljao motive i ideje koji prethode ovoj eksperimentalnoj koncepciji.

Profesionalni ronioci su vodili avanturistički nastrojene posetioce dnom tivatskog zaliva i omogućili im da otvore svoja čula za vekove promena u ljudskoj civilizaciji i graditeljskoj evoluciji.

Podvodna video produkcija omogućila je da ovi prizori budu zabeleženi dočaravajući lepotu koja nastaje iz spoja prirode i umetnosti.

Projekat je višestruko nagrađivan, osvojivši Specijalnu nagradu za kreativnost i treću nagradu u kategoriji B2C Event na međunarodnom festivalu Conventa Crossover 2020, kao i bronzano priznanje UEPS-a 2019. u kategoriji promocija na vanstandardnim mestima.

U ovakvim trenucima je najbolje zaustaviti se, sinhronizovati frekvenciju duše i biti u skladu sa vremenom, jer vreme ima moć da objektivno postavi ljude i događaje na njihovo pravo mesto.

„SHAPING MEMORIES“ THE CHEDI LUŠTICA BAY GRAND OPENING

Svečanom otvaranju novog luksuznog hotela i marine The Chedi Luštica Bay, prisustvovalo je preko 1500 zvanica iz celog sveta, među kojima i najviši državni vrh Crne Gore. Inspiracija za veliko otvaranje potekla je iz koncepta „Shaping memories“ u koji su od početka utkani motivi, legende i tradicija karakteristični za ovaj deo Crne Gore, ali i ideje o izgradnji luksuznog kompleksa koji je u potpunoj harmoniji sa netaknutom prirodom koja ga okružuje.

Usluge:

Design & Art Direction

Experience Design & Event Production

Video & Photo Production

Industrije:

Art, Entertainment & Lifestyle

Fashion & Luxury

Hospitality & Travel

Pažljivo osmišljeni nastupi domaćih i svetskih muzičkih zvezda, poput „Operosa“ elektro opere, muzičkih setova DJ dua Wise D & Kobe, britanskog DJ Nick Bridgesa, kao i nezaboravni nastup muzičke legende Nile Rodgersa i benda „Chic“, praćeni su inovativnim svetlosnim efektima, laserima i višeminutnim vatrometom koji se mogao videti iz cele Boke Kotorske. Lokalna trupa mažuretkinja sa bendom, akrobate sa vatrom i obručom, Buugeng, devojke u kostimima vila na štulama, samo su neki od izvođača koji su svojim neobičnim i maestralnim izvođenjima oduševili zvanice.

Centralni deo događaja zauzela je zvanična ceremonija otvaranja marine i hotela, čiji su glavni protagonisti – zvaničnici Vlade Crne Gore i menadžment hotela, simboličnim postavljanjem kamenja koji predstavljaju osnovne elemente prirode, označili početak rada kompleksa.

U celosti izgrađena bina na vodi od 400m2, visine 14m, svetlosni i zvučni efekti, autentična dekorativna postavka, kao i program koji je trajao do duboko u noć, pozicionirali su žurku otvaranja kao događaj sezone u regionu, a M2Communications kao agenciju koja nastavlja da kreira i sprovodi inovativne ideje i postavlja visoke standarde kada su kreativni događaji u pitanju.

Odlično uigran tim sa više od sto pedeset članova iz nekoliko zemalja mesecima je radio na sprovođenju idejnog koncepta sa ciljem da otvaranje prvog luksuznog grada ove vrste na Jadranu, postane nezaboravan doživljaj koji će zvanice dugo pamtiti.

The Chedi Luštica Bay

CIRCUS PARTY

Usluge:

Design & Art Direction

Experience Design & Event Production

Industrije:

Art, Entertainment & Lifestyle

Hospitality & Travel

Tradicionalni letnji događaj u Porto Montenegru je i ove godine održan početkom avgusta.

Gosti su tokom večeri uživali u ambijentu ispirisanom artističkim cirkusom.

Potpuno novi koncept scenografije, akrobatski i iluzionistički performansi i atraktivan line-up izvođača, koji su činili DJ duo Wise D & Kobe, DJ Miss Mille i MC Coco, obeležili su najveći događaj sezone u crnogorskoj superjaht marini.

Nesvakidašnji događaj na jedinstvenoj lokaciji Porto Montenegro Yacht Club-a, inspirisan artističkim cirkusom.

Adriatics Marina Porto Montenegro