Play Close
CELEBRATING LIFE SINCE 1743



Zadovoljstvo nam je što smo imali priliku da organizujemo glamurozan događaj za čuvenog francuskog klijenta Moët & Chandon, a u sklopu obeležavanja značajnog jubileja – 280 godina postojanja brenda.

Usluge:

Experience Design & Event Production

Video & Photo Production

Industrije:

Fashion & Luxury

Wine & Spirits

Povodom 280 godina brenda Moët & Chandon, kreirano je samo 280 boca limitirane serije ovog šampanjca, koji je degustiran i tokom proslave u Beogradu.

Nakon Sidneja, Njujorka, Tokija, Pariza i Londona, sada i Beograd i Srbija imaju privilegiju da budu deo bogate istorije brenda koja je okupila preko 350 gostiju iz 15 zemalja sveta.

Koncept događaja zasnovan je bogatoj istoriji brenda Moet & Chandon u kontekstu umetnosti, putovanja, sporta i radosti življenja (joie de vivre).

Usluge:

Experience Design & Event Production

Video & Photo Production

Industrije:

Fashion & Luxury

Wine & Spirits

THE 8 X-PERIENCE

Usluge:

Experience Design & Event Production

Video & Photo Production

Industrije:

Automotive Industry

Fashion & Luxury

Automobil na čiji su povratak mnogi čekali 20 godina, pojam sportskog luksuza, nova BMW Serija 8, predstavljena je na ekskluzivnoj prezentaciji najpoznatije automobilske porodice iz Bavarske. U cilju kreiranja potpunog brend iskustva pretvorili smo ambijent Golf Kluba Beograd u jedinstveni BMW paviljon, kombinujući premijum brending sa svetlosnim instalacijama i luksuznim detaljima.

Prostor je u potpunosti prilagođen kako bi pružio podršku BMW ekspertima da podele novosti kada je u pitanju „Premium to Luxury“ koncept brenda, sa posebnim fokusom na „sportskog džentlmena“ – Seriju 8.

Serija 8 nije bila jedina zvezda događaja koji je okupio oko 200 zvanica. Predstavljen je i novi model BMW X4, kao i prvi VR konfigurator vozila. Poseban doživljaj predstavljala je pretpremijerna „close room“ prezentacija čuvenog „The Boss“-a, novog modela BMW X5, koji će svoju zvaničnu premijeru imati na predstojećem Auto salonu u Parizu.

Povratak serije 8, novi model BMW X4 i pretpremijera BMW X5 na ekskluzivnom „launch“ eventu u Beogradu.

BMW – Delta Motors

„SHAPING MEMORIES“ THE CHEDI LUŠTICA BAY GRAND OPENING

Svečanom otvaranju novog luksuznog hotela i marine The Chedi Luštica Bay, prisustvovalo je preko 1500 zvanica iz celog sveta, među kojima i najviši državni vrh Crne Gore. Inspiracija za veliko otvaranje potekla je iz koncepta „Shaping memories“ u koji su od početka utkani motivi, legende i tradicija karakteristični za ovaj deo Crne Gore, ali i ideje o izgradnji luksuznog kompleksa koji je u potpunoj harmoniji sa netaknutom prirodom koja ga okružuje.

Usluge:

Design & Art Direction

Experience Design & Event Production

Video & Photo Production

Industrije:

Art, Entertainment & Lifestyle

Fashion & Luxury

Hospitality & Travel

Pažljivo osmišljeni nastupi domaćih i svetskih muzičkih zvezda, poput „Operosa“ elektro opere, muzičkih setova DJ dua Wise D & Kobe, britanskog DJ Nick Bridgesa, kao i nezaboravni nastup muzičke legende Nile Rodgersa i benda „Chic“, praćeni su inovativnim svetlosnim efektima, laserima i višeminutnim vatrometom koji se mogao videti iz cele Boke Kotorske. Lokalna trupa mažuretkinja sa bendom, akrobate sa vatrom i obručom, Buugeng, devojke u kostimima vila na štulama, samo su neki od izvođača koji su svojim neobičnim i maestralnim izvođenjima oduševili zvanice.

Centralni deo događaja zauzela je zvanična ceremonija otvaranja marine i hotela, čiji su glavni protagonisti – zvaničnici Vlade Crne Gore i menadžment hotela, simboličnim postavljanjem kamenja koji predstavljaju osnovne elemente prirode, označili početak rada kompleksa.

U celosti izgrađena bina na vodi od 400m2, visine 14m, svetlosni i zvučni efekti, autentična dekorativna postavka, kao i program koji je trajao do duboko u noć, pozicionirali su žurku otvaranja kao događaj sezone u regionu, a M2Communications kao agenciju koja nastavlja da kreira i sprovodi inovativne ideje i postavlja visoke standarde kada su kreativni događaji u pitanju.

Odlično uigran tim sa više od sto pedeset članova iz nekoliko zemalja mesecima je radio na sprovođenju idejnog koncepta sa ciljem da otvaranje prvog luksuznog grada ove vrste na Jadranu, postane nezaboravan doživljaj koji će zvanice dugo pamtiti.

The Chedi Luštica Bay

HUBLOT EVENT PORTO MONTENEGRO

Usluge:

Design & Art Direction

Experience Design & Event Production

Industrije:

Fashion & Luxury

Spektakularnim događajem na bazenu Porto Montenegro Yacht Club-a, ozvaničeno je strateško prartnerstvo kompanija Hublot i Adriatic Marinas Porto Montenegro. Ovom prilikom, Ricardo Guadalupe, generalni direktor Hublot-a i David Margason, generalni direktor Porto Montenegra, ozvaničili su partnerstvo.

U brojna iznenađenja večeri, svakako spada i pokretanje laser šou-a, kao najava za dolazak drona koji je nosio novi model Hublot časovnika. Tom prilikom, predstavljen je model „Classic Fusion Chronograph Special Edition „Porto Montenegro“.

Na događaju koji simbolično predstavlja početak sinergije švajcarskog luksuznog brenda i superjaht marine Porto Montenegro, prisustvovalo je oko 120 odabranih gostiju koji su imali prilike da uživaju u dinamičnom koreografskom spektaklu Milana Gromilića. Parkour perfomeri, koketirajući između umetnosti i ekstremnog sporta, započeli su scensko-vizuelni performans kome se pridružila grupa baletskih igrača.

Kraj performansa obeležilo je postavljanje novog Hublot modela na površinu bazena, čime je kreirana simbolična veza između časovnika, jahtinga i marine Porto Montenegro.

Official Timekeeper of Porto Montenegro

Hublot

ROLEX PORTO MONTENEGRO GRAND OPENING

Usluge:

Experience Design & Event Production

Video & Photo Production

Industrije:

Fashion & Luxury

Glamuroznom žurkom kojoj je prisustvovalo oko dve stotine najeminentnijih zvanica, kompanija Petite Geneve Petrović, svečano je nakon Budimpešte i Beograda, otvorila prvi luksuzni Rolex butik u Crnoj Gori, u okviru hotela Regent Porto Montenegro.

Kreiranjem ambijenta koji odiše elegancijom, uz zvuke muzičkog kvarteta i pažljivo birane gastronomije, prisutnima je pružena prilika da iz prve ruke zavire u Rolex svet.

Imamo veliku privilegiju da smo zajednički element tri velika brenda: Porto Montenegro, Regent Hotel i naravno Rolex.

Petar Petrović, Petite Geneve Petrović

DM EXTREME LOOK CAMPAIGN

Povodom lansiranja nove kolekcije “Extreme Look”, kompanije dm drogerie markt, kreirana kompletan vizuelni identitet praćen sloganom „Be Unique Not Perfect“.

Usluge:

Experience Design & Event Production

Industrije:

Fashion & Luxury

Retail

Kampanja je obuhvatila četiri faze:
1. Social media teaser
2. Transformacija kandidata
3. Event: “Budi jedinsteven, ne savršen.”
4. Social media follow-up

U okviru teaser kampanje, kreirana je komunikacija preko društvenih mreža kojom smo se obratili ciljanoj javnosti da učestvuju u procesu transformacije i formiranju autentičnog stila. Ceo proces je zabeležen u formi kratkih „time lapse“ kllipova, koji su se emitovali na glavnom događaju. Kampanju je pratio angažman poznatih influensera koji su, zajedno sa odabranim kandidatima, prošli proces transformacije i učestvovali u završnoj reviji promovišući nov, jedinstven izgled i paletu proizvoda brenda „Extreme Look“.

Događaj je upotpunjen autentičnom scenografijom i dizajnom enterijera inspiranim neo-pank i „street art“ subkulturom, brojnim aktivacijama za goste i muzikom beogradske DJ grupe „Girl Panic“.

„Extreme Look“ kampanja pozicionira dm kao trendseterski brend koji izlazi iz normi dosadašnje korporativne prakse i komunicira sa novom ciljnom grupom.

dm – drogerie markt

AQUA PARTY REGENT POOL CLUB RESIDENCES OPENING

Usluge:

Experience Design & Event Production

Industrije:

Art, Entertainment & Lifestyle

Fashion & Luxury

Hospitality & Travel

Povodom otvaranja kompleksa Regent Pool Club Residences, organizovan je elegantan događaj kome je prisustvovalo oko 200 VIP zvanica.

Događaj je poneo naziv po rezidencijalnom objektu Aqua u okviru Regent Porto Montenegro hotela.

Za potrebe događaja osmislili smo set-up i svetlosne efekte koji su se idealno uklopili u glamurozni ambijent bazena. Kreirano je nekoliko koreografija za nastup u umetničkom plivanju, a za dobru atmosferu pobrinuo se gudački kvartet Alektik sjajnom muzikom i atraktivnim nastupom.

Za magičan izgled nešeg tima hostesa zaslužna je kanadska modna dizajnerka Aleks Susak, koja je kreirala elegantne, ručno oslikane letnje haljine, specijalno za ovaj događaj.

Elegantno, glamurozno i uzbudljivo. Svečano otvaranje novog luksuznog kompleksa u Porto Montenegru.

Porto Montenegro

ROLLS-ROYCE EVENT U BEOGRADU

Usluge:

Experience Design & Event Production

Video & Photo Production

Industrije:

Automotive Industry

Fashion & Luxury

Agenciji M2Communications poverena je organizacija prvog Rolls-Royce „event“-a u Srbiji i produkcija korporativnog videa za klijenta Rolls-Royce Motor Cars München.

Zvanični distributer Rolls-Royce brenda za Centralnoistočnu Evropu, kompanija MHS Holding, u okviru koje posluje najveći diler Rolls-Royce-a u nemačkoj, Rolls-Royce Motor Cars München, organizovala je ekskluzivni događaj povodom prvog predstavljanja najluksuznijeg automobilskog brenda u Srbiji.

Oko četrdeset VIP zvanica uživali su u jedinstvenom Rolls-Royce iskustvu u elegantnom ambijentu Srpskog poslovnog kluba Privrednik. Kompaniju MHS Holding i brand Rolls-Royce predstavili su Miloš Vujanović, COO MHS Holdinga i Pavle Trpinac, dizajner prestižne britanske marke, inače rodom iz Beograda, koji je bio glavni dizajner eksterijera modela „Wraith“.

Agencija je kreirala, sveden ali upečatljiv ambijent u okviru koga je predstavljen model „Ghost“. Atmosfera praćena Jazz muzikom u potpunosti je ispratila stil Rolls-Royce brenda.

Prvo zvanično predstavljanje brenda Rolls-Royce u Srbiji.

Rolls-Royce Motor Cars München

FROM BRAZIL TO PORTO MONTENEGRO

Najveći događaj sezone u Porto Montenegru, protekao je u znaku Brazila.

Usluge:

Design & Art Direction

Experience Design & Event Production

Industrije:

Art, Entertainment & Lifestyle

Fashion & Luxury

Hospitality & Travel

Kako bi realizovala idejno rešenje projekta, agencija M2Communications je oformila produkcijski tim od preko 80 ljudi iz 4 zemlje sa dva kontineta. Kreiran je ambijent inspirisan Amazonom i karnevalom u Rio de Žaneriu, za koji je izrađeno oko 200 scenografskih elemenata i upotrebljeno preko 60 rasvetnih tela uz najsavremeniji sistem ozvučenja. Programski deo koncipiran je kao miks dinamičnih nastupa samba igračica, kapuerista, batukada baterije i artista na štulama.

Za dobru atmosferu praćenu latino, haus i fank zvukom pobrinuo se braziliski DJ Lusio Lopes, koji je priredio pravi spektakl zvanicama svojim MC nastupom i „dance“ animacijom. Šou je kulminirao kada se publika zajedno sa performerima pridružila DJ Lusiju na bini kako bi svi zajedno plesali uz moderne latino ritmove.

Događaj je od strane zvanica i vodećih ljudi Porto Montenegra ocenjen kao jedan od najbolje organizovanih u vodećoj „luxury yacht“ marini Evrope.

Samba, kapuera, batukada, boje i ritam Brazila na ekskluzivnom „Brazil Party“-ju održanom na jednom od najlepših bazena Evrope u Porto Montenegro Yacht Club-u.

SEVENFRIDAY EDITORIJAL

Foto editorijal kreiran za „on-line“ prezentaciju „luxury & lifestyle“ brenda SEVENFRIDAY insipirisan je industrijskim okruženjem, mašinama i „biker“ stilom.

Usluge:

Design & Art Direction

Industrije:

Art, Entertainment & Lifestyle

Fashion & Luxury

Kreativni direktor:
Miro Antić

Fotografija:
Daniel Stavro Girizd @ Stavrography
Rale Radović

Modeli:
Kristina Nikitović
Ana Vrcelj
Jovana Tomić
Zorana Vorgučić

Styling:
M2Communications

FRESH FROM THE PRESS

SEVENFRIDAY Srbija