Play Close
DM EXTREME LOOK CAMPAIGN

Povodom lansiranja nove kolekcije “Extreme Look”, kompanije dm drogerie markt, kreirana kompletan vizuelni identitet praćen sloganom „Be Unique Not Perfect“.

Usluge:

Event Design & Production

Industrije:

Fashion

Retail

Kampanja je obuhvatila četiri faze:
1. Social media teaser
2. Transformacija kandidata
3. Event: “Budi jedinsteven, ne savršen.”
4. Social media follow-up

U okviru teaser kampanje, kreirana je komunikacija preko društvenih mreža kojom smo se obratili ciljanoj javnosti da učestvuju u procesu transformacije i formiranju autentičnog stila. Ceo proces je zabeležen u formi kratkih „time lapse“ kllipova, koji su se emitovali na glavnom događaju. Kampanju je pratio angažman poznatih influensera koji su, zajedno sa odabranim kandidatima, prošli proces transformacije i učestvovali u završnoj reviji promovišući nov, jedinstven izgled i paletu proizvoda brenda „Extreme Look“.

Događaj je upotpunjen autentičnom scenografijom i dizajnom enterijera inspiranim neo-pank i „street art“ subkulturom, brojnim aktivacijama za goste i muzikom beogradske DJ grupe „Girl Panic“.

„Extreme Look“ kampanja pozicionira dm kao trendseterski brend koji izlazi iz normi dosadašnje korporativne prakse i komunicira sa novom ciljnom grupom.

dm – drogerie markt

OTVARANJE MULTIBREND RADNJE MOVEM FASHION

Usluge:

Event Design & Production

Experiential Marketing

Industrije:

Fashion

Luxury

Movem Fashion obradovao je mnogobrojne ljubitelje muške mode otvaranjem multibrend radnje na još jednoj lokaciji u TC Mercator.

Svečanom ceremonijom otvaranja radnje, kompanija Movem fashion proslavila je 20 godina rada.

Za potrebe događaja organizovana je revija muške kolekcije svetskih brendova: Boss, Z Zegna, Hugo, Joop!, Trussardi i Armani Jeans za sezonu jesen/zima 2017.

Cvetni aranžmani, elegantne devojke, dekorativna rasveta i gudački kvartet „Alektik“ idealno su se ukopili sa ovim premium segmentom modne garderobe.

„Da biste stvorili nešto izuzetno, vaš način razmišljanja mora biti neumorno fokusiran na svaki detalj.“

Giorgio Armani

SEVENFRIDAY EDITORIJAL

Foto editorijal kreiran za „on-line“ prezentaciju „luxury & lifestyle“ brenda SEVENFRIDAY insipirisan je industrijskim okruženjem, mašinama i „biker“ stilom.

Usluge:

Creative & Communications

Industrije:

Entertainment & Lifestyle

Fashion

Luxury

Kreativni direktor:
Miro Antić

Fotografija:
Daniel Stavro Girizd @ Stavrography
Rale Radović

Modeli:
Kristina Nikitović
Ana Vrcelj
Jovana Tomić
Zorana Vorgučić

Styling:
M2Communications

FRESH FROM THE PRESS

SEVENFRIDAY Srbija

SEVENFRIDAY LAUNCH PARTY

Usluge:

Event Design & Production

Video Production

Industrije:

Entertainment & Lifestyle

Fashion

Luxury

Ambijent inspirsan ”industrial“ motivima, molekularni kokteli, „glam rock“ modeli, café racer, svetlosni efekti i sjajna muzika benda El Jazzyra doprineli su odličnoj atmosferi žurke održane povodom lansiranja švajcarskog „lifestyle & luxury“ brenda #SEVENFRIDAY u Srbiji.

Zlatara Andrejevic, oficijelni SEVENFRIDAY partner, je u saradnji sa našom agencijom organizovala, u „event“ prostoru Fabrika, žurku koja je ugostila oko dve stotine zvanica.

SEVENFRIDAY je brend koji inspiraciju za svoju liniju luksuznih satova nalazi u industrijskom dizajnu. Brend je za manje od četiri godine postigao veliki uspeh na svetskom tržištu sa prisustovm u 90 zemalja i preko 700 radnji.

Osnivač brenda Dan Niederer i menadžment kompanije ocenili su žurku u Beogradu kao jednu od najbolje organizovanih na globalnom nivou.

SEVENFRIDAY Launch Party

SEVENFRIDAY Srbija

SVEČANO OTVARANJE FABRIKE KOMPANIJE CALZEDONIA MICROSOFT SMART FASHION FREY WILLE FASHION EVENT