Play Close
ST. REGIS „MIDNIGHT SUPPER“

Sofisticiranost, elegancija i luksuz sinonimi su za čuveni St. Regis hotel, koji će krajem ove godine otvoriti svoja vrata i gostima u Beogradu. Naša agencija odabrana je da organizuje pre-open svečanost i ekskluzivnu večeru u zgradi Geozavoda i Salonu 1905, kao najavu otvaranja prvog hotela St. Regis u jugoistočnoj Evropi.

Odabrane zvanice iz sveta biznisa, medija, kulture i sporta, imali su priliku da uživaju u elegantnom ambijentu, vrhunskoj gastronomiji i besprekornoj usluzi u skladu sa renomeom čuvenog njujorškog hotela.

Usluge:

Creative & Communications

Event Design & Production

Industrije:

Hospitality/Hotels & Resorts

M2C timu povereno je osmišljavanje kreativnog koncepta, kao i izvršna produkcija i organizacija ovog događaja, koji se pretvorio u pravu noć za pamćenje. Zahvaljujući jedinstvenoj dekoraciji, elegantnoj postavci, ambijentalnim custom-made animacijama i muzici prilagođenoj trenutku, stvoren je događaj kojim je otpočeto novo poglavlje luksuza i sofisticiranosti u Beogradu.

Gosti su imali priliku da dožive i nadaleko čuvene St. Regis rituale i uživaju u najpopularnijem koktelu svih vremena, Bloody Mary, koji je još tridesetih godina 20. veka kreiran upravo u njujorškom St. Regis hotelu.

St. Regis Belgrade predstavlja tradicionalni njujorški koncept „Glass House“ koji je smešten u novom simbolu grada, Kuli Beograd.

M2Communications

PINÒT DIZAJN VIZUELNOG IDENTITETA

Pinòt – savremeni bistro, otvoren je 2021. godine u najekskluzivnijem delu Novog Beograda, u naselju West 65. Svojim atraktivnim ambijentom i raznovrsnom ponudom – koju krasi fuzija ukusa svetske i lokalne gastronomije – Pinòt svojim gostima omogućava hedonistički užitak uz prateću besprekornu uslugu i prijateljsku, ušuškanu atmosferu.

Usluge:

Content Creation & Digital

Creative & Communications

Industrije:

Hospitality/Hotels & Resorts

Naziv bistroa potiče od istoimene burgundske porodice grožđa, koja se sastoji od nekoliko čuvenih sorti: Pinot Blanc, Pinot Gris, Pinot Noir, Pinot Meunier, Pinot Noir Precoce.

Osnovni element vizuelnog identitea predstavlja logotip izveden iz naziva bistroa. Svedene forme, sa akcentom na slovu Ò, na kome smo dizajnerski intervenisali podstaknuti inspiracijom koju smo pronašli u dva elementa – zrnu goržđa i simbolu Enso. Akcenat je stavljen na njihovu simbiozu, sličnost u obliku, sofisticiranost i kontekst.

Enso je sveti simbol u budizmu, a neka od njegovih značenja odnose se na lepotu u nesavršenosti, umetnost bega od očekivanog, na krug života i vezu. Zrno grožđa lako asocira na važan segment ponude bistroa Pinòt koju predstavlja pažljivo odabrana selekcija vina Srbije, reigona, starog i novog sveta, oličena u vinskoj karti koju potpisuje najbolji somalijer Balkana, Vuk Vuletić. Primena simbola je predviđena na različitim funkcionalnim i dekorativnim elementima u bistrou (čašama, menijima, salvetama, uniformama…)

Čist i moćan, Verlag font je izabran da vizuelno podrži celokupnu komunikaciju brenda. Primarna boja kenijskog bakra, koja je primenjena u elementu Ò, povezana je sa bojom crvenog vina, vitalnošću i životom, a u kombinaciji sa njom, solidna crna boja upotpunjuje inicijalnu snagu i upečatljivost logotipa.

Sveden i sofisticiran vizuelni identitet koga krasi upečatljivi simbol, odslikava viziju savremenog bistroa koji je postao novo mesto okupljanja za one koji traže svoju oazu u poslovnom centru grada.

PINÒT

ANAYA DESTINATIONS BRAND DESIGN

Anaya Destinations je porodična agencija za iznajmljivanje luksuznih apartmana osnovana 2021. godine, sa misijom da zainteresovanim klijentima pruži sasvim novo iskustvo odmora. Apartmani agencije Anaya Destinations smešteni su u jedinstvenom ambijentu, u kome se gosti – u zagrljaju netaknute prirode – osećaju udobno i komforno, baš kao da su kod kuće.

Usluge:

Content Creation & Digital

Creative & Communications

Industrije:

Hospitality/Hotels & Resorts

U skladu sa vizijom novog klijenta, naš kreativni tim je osmislio naziv i vizuelni identitet, razvio dugorčnu brend strategiju, kreirao web sajt, taktički plan nastupa na društvenim mrežama i online sadržaj.

Iako inspiracija za ime Anaya potiče od anagrama sastavljenog od inicijala ličnih imena, njeno prvobitno poreklo vodi od reči iz arapskog jezika koja opisuje pojmove kao što su „briga“, „čuvar“ iili „zaštitnik“, a ove osobine na pravi način simbolizuju Anaya brend.

Vizuelni identitet se sastoji od dve ključne reči – Anaya – koji je ujedno i osnovni logotip, kao i reči Destinatons, koja deskriptivno opisuje svrhu postojanja agencije.

Staro zlato kao primarna boja brenda Anaya asocira na osećaj topline i pozitivne energije. Ivory black crna je sekundarna nijansa koja je u savršenom kontrastu, a ujedno i koloritnoj simbiozi, sa primarnom bojom logotipa. Za „display“ font je odabrana porodica Verlag fontova, koju odlikuju svojstva poput jednostavnosti, minimalizma i efektivnosti.

Simbol u vidu početnog slovnog znaka „A“ ilustrovan je tako da predstavlja asocijaciju na predeo u kome se nalaze apartmani. Simbol je modularan i može inkorporirati piktogram planinskog, morskog ili nekog drugog predela. Na taj način će ilustrovani simbol na sajtu, brošuri, ili drugim reklamnim i promotivnim materijalima vizuelno potpomoći da se dočara lokacija u kojoj se izdaju luksuzni Anaya apartmani.

Logotip diferencira jedinstvena tipografija, a vizuelni identitet u celini odslikava „diskretni luksuz“ i komunicira o kompaniji visoko profesionalnog nivoa.

Anaya Destinations

GASTRO WEEKEND BY THE WILD TABLE CONCEPT

Prvi događaj pod okriljem The Wild Table koncepta, Gastro Weekend, održan je 20-22. avgusta u Summer Garden-u, Porto Montenegro.

Gastro weekend je prvi festival hrane ove vrste u Crnoj Gori i upravo je našem timu to bila polazna ideja u kreativnoj razradi koncepta događaja, napraviti jedinstven festival na kom će posetioci uživati u izvanrednoj hrani i sjajnoj atmosferi. Ovim povodom spojili su se najpoznatiji lokalni i regionalni brendovi hrane i pića.

Usluge:

Event Design & Production

Industrije:

Hospitality/Hotels & Resorts

Gosti su imali priliku da probaju veliki izbor hrane raznih kuhinja sveta, da uživaju u čarima mlade scene kraft piva Crne Gore, kao i dobrom izboru vina, te da odlutaju na neko egzotično ostrvo ispijanjem fantastičnih koktela.

Za dobru muziku i atmosferu bili su zaduženi Miss Millie, Remety Beat, DJ Buba i Đorđe Drobnjak.

Prvi događaj u sklopu naše nove platforme The Wild Table, Porto Montenegro Gastro Weekend, premašio je sva očekivanja. Događaj smo prilagodili za našeg klijenta i ponudili nešto potpuno novo crnogorskoj publici i gostima iz cijelog svijeta koji su se našli u Tivtu tih dana i publika je sjajno odreagovala na naš koncept.

Damir Moškov – Partner/CEO – M2C Montenegro

THE LIGHTWAVE AT LUŠTICA BAY

Zvanično otvaranje festivala svetlosti the Lightwave koji obeležava avgust mesec, održano je 7. avgusta u Marini Luštica Bay. Nesvakidašnji šou na otvorenom predstavljao je čarobnu kombinaciju lasera i svetala koje je projektovao svetionik u luci i uz najpoznatije svetske numere obasjao čitavo naselje.

Usluge:

Event Design & Production

Video Production

Industrije:

Hospitality/Hotels & Resorts

Posetioci Luštice su sa bilo koje pozicije u naselju mogli da uživaju u ovom jedinstvenom prizoru za pamćenje. Dužinom cele promenade, goste Luštice su čekala brojna iznenađenja i atraktivne instalacije pored kojih su se svi rado fotografisali i stvarali najlepše letnje uspomene.

Luštica će svojim gostima tokom avgusta priređivati raznovrsne animacije, muzičke koncerte i nezaboravne performanse.

Naš tim je bio zadužen za kreiranje koncepta Lightwave u trajanju od mesec dana i događaj je realizovan u našoj produkciji.

Grand Opening Lightwave spektakla svečano je obeležen raskošnim vatrometom koji je upotpunio ceo događaj.

M2Communications

DIZAJN VIZUELNOG IDENTITETA

The Wild Table je jedinstveni „food experience“ koncept koji je osmišljen i razvijen u M2C Montenegro. The Wild Table divlju lepotu Crne Gore prenosi do trpezarijskog stola, kroz lokalnu hranu i raznovrsne zalogaje.

Inspiraciju za izradu The Wild Table logotipa pronašli smo u sintezi koncepta „fine kuhinje“, jednostavnosti i raznovrsnosti ukusa koje na „divlji“ sto donosi Damir Moškov čiji je Instagram profil @gastrolomije.me jedan od najpopularnijih kulinarskih profila u Crnoj Gori.

Usluge:

Brand Development

Creative & Communications

Industrije:

Hospitality/Hotels & Resorts

Logotip je elegantan i jednostavan. Kvadrat u logotipu predstavlja sto iz ptičije perspektive, a bakarna boja simboliše prirodne elemente kao što su vatra i metal. Kombinovanjem dva fonta, rukopisnog, kao simbola fine dining-a i beserifnog postignut je optimalan kontrast.

Naš koncept hrane je lokalni i divlji. Slavimo i modifikujemo lokalnu kuhinju u svakom jelu koje poslužimo.

Damir Moškov – Partner/CEO – M2C Montenegro

NAJŠARENIJA NOVOGODIŠNJA KAMPANJA

U prestižnom hotelu The Chedi na Luštici organizovali smo najšareniju novogodišnju noć. U brifu klijenta ključne reči bile su “boje” i “leto”.

Usluge:

Creative & Communications

Industrije:

Hospitality/Hotels & Resorts

Koja bi to estetika asocirala na leto i objedinila boje i šik hotela The Chedi?

Podsetili smo se malo raznih stilova i pravaca i odlučili da se vratimo u vesele 60-te, u vreme pop-arta i comic books estetike. Glamuru i šiku hotela Chedi dodali smo boje i uz pomoć estetike 60-tih učinili da leto stigne u novogodišnjoj noći.

U stilu nekadašnjih igranki, u lobiju hotela, prisustvovalo je nekoliko generacija, uključujući i decu za koju je bio posebno osmišljen prostor – igraonica sa velikim lazy bag-ovima jarkih boji i balonima. Celokupan praznični doživljaj upotpunio je i mađioničar.

Stilizovane poput lolly-pop junakinja iz stripova, sa perikama jarkih boja, hostese su dočekivale goste i fotografisale se sa njima na velikom photo wall-u sa motivima leta.

Veseli i razigrani tonovi čuli su se i sa bine na kojoj je bend Perpetuum Mobile svirao obrade pop-rock hitova. U ponoć, pažnja svih je bila usmerena ka nebu i šarenom vatrometu.

Jarke boje i zvučni slogani pozivaju na najšareniji doček nove 2020.

The Chedi Luštica Bay

UNDERWATER ART

Zamislite najneverovatniju lokaciju za umetnički doživljaj?

Porto Montenegro je u saradnji sa našom agencijom kreirao neobičnu podvodnu izložbu koja je realizovana u periodu od 1. do 16. avgusta 2019. Angažovanjem svetski priznatog crnogorskog umetnika Luke Radojevića, posetiocima je pružena mogućnost da zarone u tajne drevnih vremena.

Usluge:

Event Design & Production

Video Production

Industrije:

Art

Hospitality/Hotels & Resorts

Luxury

Kolekcija skulptura savremene umetnosti pod nazivom ’’Vreme’’, oslikava ljudske potrebe, težnje, strahove, očekivanja, nadanja – ukazujući na razvojni put ljudske civilizacije od antičkog doba do danas. U svojoj podvodnoj postavki, Luka je posebnu pažnju poklonio najmoćnijim monumentalnim tvorevinama ljudske ruke čiji je nastanak večna civilizacijska tajna, a u duhu stare Grčke i Rima, predstavio humanoidne skulpture muških i ženskih torzoa, koji najbolje idealizuju proporcije ljudskog tela.

Ushićenje je počelo od momenta napuštanja obale gliserom, uz vodiča koji je predstavljao motive i ideje koji prethode ovoj eksperimentalnoj koncepciji. Profesionalni ronioci su vodili avanturistički nastrojene posetioce dnom tivatskog zaliva i omogućili im da otvore svoja čula za vekove promena u ljudskoj civilizaciji i graditeljskoj evoluciji.

Za nas je implementacija i praćenje projekta bio je jednak izazov kao i samo uživanje u ovoj originalnoj umetnosti, koja daje potpuno novi pogled na pojam umetničkog prostora. Svi eksponati sačinjeni od drveta, postavljeni su na kaskade na dubini od 5 do 12 metara. Kako bi se zaštitili, eksponati su obloženi eko emulzijom od prirodnih materijala koja ujedno čuva i staniše u kojem se nalaze.

Podvodna video produkcija omogućila je da ovi prizori budu zabeleženi dočaravajući lepotu koja nastaje iz spoja prirode i umetnosti.

Projekat je višestruko nagrađivan, osvojivši Specijalnu nagradu za kreativnost i treću nagradu u kategoriji B2C Event na međunarodnom festivalu Conventa Crossover 2020, kao i bronzano priznanje UEPS-a 2019. u kategoriji promocija na vanstandardnim mestima.

U ovakvim trenucima je najbolje zaustaviti se, sinhronizovati frekvenciju duše i biti u skladu sa vremenom, jer vreme ima moć da objektivno postavi ljude i događaje na njihovo pravo mesto.

Luka Radojević, autor izložbe

LUŠTICA BAY REKLAMNI SPOT

U produkciji M2Communications i NEO – New Entertainment Office za klijenta Luštica Bay snimljen je reklamni spot koji dočarava život na rivijeri i približava filozofiju kompleksa Luštica Bay „Life As It Should Be“.

Usluge:

Creative & Communications

Video Production

Industrije:

Hospitality/Hotels & Resorts

Tokom četiri pažljivo isplanirana snimajuća dana naš tim je radio na kadrovima koji će predstaviti stil i atmosferu Luštice, kao mesta gde se susreću obala i more, priroda i civilizacija. Predeo divlje lepote oplemenjen autentičnom arhitekturom bio je idealno mesto za pričanje priče pokretnim slikama u skladu sa kreativnim konceptom baziranim na osećanju slobode, topline van doma i doživljaju lepote.

Plava špilja, marina, naselje i hotel The Chedi samo su neke od lokacija na kojima je radio tim od dvadeset članova. Spot je snimljen pod kreativnom direkcijom Daniela Girizd – Stavra, art direktora produkcije NEO, reditelj je bio Stefan Krasić, copywriter Sara Nastić, a organizatori produkcije Tamara Zečević i Slobodan Stefanović.

Predeo divlje lepote oplemenjen autentičnom arhitekturom bio je idealno mesto za pričanje priče pokretnim slikama u skladu sa kreativnim konceptom baziranim na osećanju slobode, topline van doma i doživljaju lepote.

„SHAPING MEMORIES“ THE CHEDI LUŠTICA BAY GRAND OPENING

Svečanom otvaranju novog luksuznog hotela i marine The Chedi Luštica Bay, prisustvovalo je preko 1500 zvanica iz celog sveta, među kojima i najviši državni vrh Crne Gore. Inspiracija za veliko otvaranje potekla je iz koncepta „Shaping memories“ u koji su od početka utkani motivi, legende i tradicija karakteristični za ovaj deo Crne Gore, ali i ideje o izgradnji luksuznog kompleksa koji je u potpunoj harmoniji sa netaknutom prirodom koja ga okružuje.

Usluge:

Creative & Communications

Event Design & Production

Video Production

Industrije:

Entertainment & Lifestyle

Hospitality/Hotels & Resorts

Luxury

Pažljivo osmišljeni nastupi domaćih i svetskih muzičkih zvezda, poput „Operosa“ elektro opere, muzičkih setova DJ dua Wise D & Kobe, britanskog DJ Nick Bridgesa, kao i nezaboravni nastup muzičke legende Nile Rodgersa i benda „Chic“, praćeni su inovativnim svetlosnim efektima, laserima i višeminutnim vatrometom koji se mogao videti iz cele Boke Kotorske. Lokalna trupa mažuretkinja sa bendom, akrobate sa vatrom i obručom, Buugeng, devojke u kostimima vila na štulama, samo su neki od izvođača koji su svojim neobičnim i maestralnim izvođenjima oduševili zvanice.

Centralni deo događaja zauzela je zvanična ceremonija otvaranja marine i hotela, čiji su glavni protagonisti – zvaničnici Vlade Crne Gore i menadžment hotela, simboličnim postavljanjem kamenja koji predstavljaju osnovne elemente prirode, označili početak rada kompleksa.

U celosti izgrađena bina na vodi od 400m2, visine 14m, svetlosni i zvučni efekti, autentična dekorativna postavka, kao i program koji je trajao do duboko u noć, pozicionirali su žurku otvaranja kao događaj sezone u regionu, a M2Communications kao agenciju koja nastavlja da kreira i sprovodi inovativne ideje i postavlja visoke standarde kada su kreativni događaji u pitanju.

Odlično uigran tim sa više od sto pedeset članova iz nekoliko zemalja mesecima je radio na sprovođenju idejnog koncepta sa ciljem da otvaranje prvog luksuznog grada ove vrste na Jadranu, postane nezaboravan doživljaj koji će zvanice dugo pamtiti.

The Chedi Luštica Bay