Play Close
CELEBRATING LIFE SINCE 1743

Zadovoljstvo nam je što smo imali priliku da organizujemo glamurozan događaj za čuvenog francuskog klijenta Moët & Chandon, a u sklopu obeležavanja značajnog jubileja – 280 godina postojanja brenda.

Usluge:

Event Design & Production

Experiential Marketing

Video Production

Industrije:

Luxury

Wine Industry

Povodom 280 godina brenda Moët & Chandon, kreirano je samo 280 boca limitirane serije ovog šampanjca, koji je degustiran i tokom proslave u Beogradu.

Nakon Sidneja, Njujorka, Tokija, Pariza i Londona, sada i Beograd i Srbija imaju privilegiju da budu deo bogate istorije brenda koja je okupila preko 350 gostiju iz 15 zemalja sveta.

Koncept događaja zasnovan je bogatoj istoriji brenda Moet & Chandon u kontekstu umetnosti, putovanja, sporta i radosti življenja (joie de vivre).

M2Communications

UNDERWATER ART

Zamislite najneverovatniju lokaciju za umetnički doživljaj?

Porto Montenegro je u saradnji sa našom agencijom kreirao neobičnu podvodnu izložbu koja je realizovana u periodu od 1. do 16. avgusta 2019. Angažovanjem svetski priznatog crnogorskog umetnika Luke Radojevića, posetiocima je pružena mogućnost da zarone u tajne drevnih vremena.

Usluge:

Event Design & Production

Video Production

Industrije:

Art

Hospitality/Hotels & Resorts

Luxury

Kolekcija skulptura savremene umetnosti pod nazivom ’’Vreme’’, oslikava ljudske potrebe, težnje, strahove, očekivanja, nadanja – ukazujući na razvojni put ljudske civilizacije od antičkog doba do danas. U svojoj podvodnoj postavki, Luka je posebnu pažnju poklonio najmoćnijim monumentalnim tvorevinama ljudske ruke čiji je nastanak večna civilizacijska tajna, a u duhu stare Grčke i Rima, predstavio humanoidne skulpture muških i ženskih torzoa, koji najbolje idealizuju proporcije ljudskog tela.

Ushićenje je počelo od momenta napuštanja obale gliserom, uz vodiča koji je predstavljao motive i ideje koji prethode ovoj eksperimentalnoj koncepciji. Profesionalni ronioci su vodili avanturistički nastrojene posetioce dnom tivatskog zaliva i omogućili im da otvore svoja čula za vekove promena u ljudskoj civilizaciji i graditeljskoj evoluciji.

Za nas je implementacija i praćenje projekta bio je jednak izazov kao i samo uživanje u ovoj originalnoj umetnosti, koja daje potpuno novi pogled na pojam umetničkog prostora. Svi eksponati sačinjeni od drveta, postavljeni su na kaskade na dubini od 5 do 12 metara. Kako bi se zaštitili, eksponati su obloženi eko emulzijom od prirodnih materijala koja ujedno čuva i staniše u kojem se nalaze.

Podvodna video produkcija omogućila je da ovi prizori budu zabeleženi dočaravajući lepotu koja nastaje iz spoja prirode i umetnosti.

Projekat je višestruko nagrađivan, osvojivši Specijalnu nagradu za kreativnost i treću nagradu u kategoriji B2C Event na međunarodnom festivalu Conventa Crossover 2020, kao i bronzano priznanje UEPS-a 2019. u kategoriji promocija na vanstandardnim mestima.

U ovakvim trenucima je najbolje zaustaviti se, sinhronizovati frekvenciju duše i biti u skladu sa vremenom, jer vreme ima moć da objektivno postavi ljude i događaje na njihovo pravo mesto.

Luka Radojević, autor izložbe

THE 8 X-PERIENCE

Usluge:

Event Design & Production

Video Production

Industrije:

Automotive Industry

Luxury

Automobil na čiji su povratak mnogi čekali 20 godina, pojam sportskog luksuza, nova BMW Serija 8, predstavljena je na ekskluzivnoj prezentaciji najpoznatije automobilske porodice iz Bavarske. U cilju kreiranja potpunog brend iskustva pretvorili smo ambijent Golf Kluba Beograd u jedinstveni BMW paviljon, kombinujući premijum brending sa svetlosnim instalacijama i luksuznim detaljima.

Prostor je u potpunosti prilagođen kako bi pružio podršku BMW ekspertima da podele novosti kada je u pitanju „Premium to Luxury“ koncept brenda, sa posebnim fokusom na „sportskog džentlmena“ – Seriju 8.

Serija 8 nije bila jedina zvezda događaja koji je okupio oko 200 zvanica. Predstavljen je i novi model BMW X4, kao i prvi VR konfigurator vozila. Poseban doživljaj predstavljala je pretpremijerna „close room“ prezentacija čuvenog „The Boss“-a, novog modela BMW X5, koji će svoju zvaničnu premijeru imati na predstojećem Auto salonu u Parizu.

Povratak serije 8, novi model BMW X4 i pretpremijera BMW X5 na ekskluzivnom „launch“ eventu u Beogradu.

BMW – Delta Motors

„SHAPING MEMORIES“ THE CHEDI LUŠTICA BAY GRAND OPENING

Svečanom otvaranju novog luksuznog hotela i marine The Chedi Luštica Bay, prisustvovalo je preko 1500 zvanica iz celog sveta, među kojima i najviši državni vrh Crne Gore. Inspiracija za veliko otvaranje potekla je iz koncepta „Shaping memories“ u koji su od početka utkani motivi, legende i tradicija karakteristični za ovaj deo Crne Gore, ali i ideje o izgradnji luksuznog kompleksa koji je u potpunoj harmoniji sa netaknutom prirodom koja ga okružuje.

Usluge:

Creative & Communications

Event Design & Production

Video Production

Industrije:

Entertainment & Lifestyle

Hospitality/Hotels & Resorts

Luxury

Pažljivo osmišljeni nastupi domaćih i svetskih muzičkih zvezda, poput „Operosa“ elektro opere, muzičkih setova DJ dua Wise D & Kobe, britanskog DJ Nick Bridgesa, kao i nezaboravni nastup muzičke legende Nile Rodgersa i benda „Chic“, praćeni su inovativnim svetlosnim efektima, laserima i višeminutnim vatrometom koji se mogao videti iz cele Boke Kotorske. Lokalna trupa mažuretkinja sa bendom, akrobate sa vatrom i obručom, Buugeng, devojke u kostimima vila na štulama, samo su neki od izvođača koji su svojim neobičnim i maestralnim izvođenjima oduševili zvanice.

Centralni deo događaja zauzela je zvanična ceremonija otvaranja marine i hotela, čiji su glavni protagonisti – zvaničnici Vlade Crne Gore i menadžment hotela, simboličnim postavljanjem kamenja koji predstavljaju osnovne elemente prirode, označili početak rada kompleksa.

U celosti izgrađena bina na vodi od 400m2, visine 14m, svetlosni i zvučni efekti, autentična dekorativna postavka, kao i program koji je trajao do duboko u noć, pozicionirali su žurku otvaranja kao događaj sezone u regionu, a M2Communications kao agenciju koja nastavlja da kreira i sprovodi inovativne ideje i postavlja visoke standarde kada su kreativni događaji u pitanju.

Odlično uigran tim sa više od sto pedeset članova iz nekoliko zemalja mesecima je radio na sprovođenju idejnog koncepta sa ciljem da otvaranje prvog luksuznog grada ove vrste na Jadranu, postane nezaboravan doživljaj koji će zvanice dugo pamtiti.

The Chedi Luštica Bay

HUBLOT EVENT PORTO MONTENEGRO

Usluge:

Creative & Communications

Event Design & Production

Industrije:

Luxury

Spektakularnim događajem na bazenu Porto Montenegro Yacht Club-a, ozvaničeno je strateško prartnerstvo kompanija Hublot i Adriatic Marinas Porto Montenegro. Ovom prilikom, Ricardo Guadalupe, generalni direktor Hublot-a i David Margason, generalni direktor Porto Montenegra, ozvaničili su partnerstvo.

U brojna iznenađenja večeri, svakako spada i pokretanje laser šou-a, kao najava za dolazak drona koji je nosio novi model Hublot časovnika. Tom prilikom, predstavljen je model „Classic Fusion Chronograph Special Edition „Porto Montenegro“.

Na događaju koji simbolično predstavlja početak sinergije švajcarskog luksuznog brenda i superjaht marine Porto Montenegro, prisustvovalo je oko 120 odabranih gostiju koji su imali prilike da uživaju u dinamičnom koreografskom spektaklu Milana Gromilića. Parkour perfomeri, koketirajući između umetnosti i ekstremnog sporta, započeli su scensko-vizuelni performans kome se pridružila grupa baletskih igrača.

Kraj performansa obeležilo je postavljanje novog Hublot modela na površinu bazena, čime je kreirana simbolična veza između časovnika, jahtinga i marine Porto Montenegro.

Official Timekeeper of Porto Montenegro

Hublot

ROLEX PORTO MONTENEGRO GRAND OPENING

Usluge:

Event Design & Production

Video Production

Industrije:

Luxury

Glamuroznom žurkom kojoj je prisustvovalo oko dve stotine najeminentnijih zvanica, kompanija Petite Geneve Petrović, svečano je nakon Budimpešte i Beograda, otvorila prvi luksuzni Rolex butik u Crnoj Gori, u okviru hotela Regent Porto Montenegro.

Kreiranjem ambijenta koji odiše elegancijom, uz zvuke muzičkog kvarteta i pažljivo birane gastronomije, prisutnima je pružena prilika da iz prve ruke zavire u Rolex svet.

Imamo veliku privilegiju da smo zajednički element tri velika brenda: Porto Montenegro, Regent Hotel i naravno Rolex.

Petar Petrović, Petite Geneve Petrović

OTVARANJE MULTIBREND RADNJE MOVEM FASHION

Usluge:

Event Design & Production

Experiential Marketing

Industrije:

Fashion

Luxury

Movem Fashion obradovao je mnogobrojne ljubitelje muške mode otvaranjem multibrend radnje na još jednoj lokaciji u TC Mercator.

Svečanom ceremonijom otvaranja radnje, kompanija Movem fashion proslavila je 20 godina rada.

Za potrebe događaja organizovana je revija muške kolekcije svetskih brendova: Boss, Z Zegna, Hugo, Joop!, Trussardi i Armani Jeans za sezonu jesen/zima 2017.

Cvetni aranžmani, elegantne devojke, dekorativna rasveta i gudački kvartet „Alektik“ idealno su se ukopili sa ovim premium segmentom modne garderobe.

„Da biste stvorili nešto izuzetno, vaš način razmišljanja mora biti neumorno fokusiran na svaki detalj.“

Giorgio Armani

CIRCUS PARTY

Usluge:

Creative & Communications

Event Design & Production

Industrije:

Entertainment & Lifestyle

Luxury

Tradicionalni letnji događaj u Porto Montenegru je i ove godine održan početkom avgusta.

Gosti su tokom večeri uživali u ambijentu ispirisanom artističkim cirkusom.

Potpuno novi koncept scenografije, akrobatski i iluzionistički performansi i atraktivan line-up izvođača, koji su činili DJ duo Wise D & Kobe, DJ Miss Mille i MC Coco, obeležili su najveći događaj sezone u crnogorskoj superjaht marini.

Nesvakidašnji događaj na jedinstvenoj lokaciji Porto Montenegro Yacht Club-a, inspirisan artističkim cirkusom.

Adriatics Marina Porto Montenegro

AQUA PARTY REGENT POOL CLUB RESIDENCES OPENING

Usluge:

Event Design & Production

Industrije:

Entertainment & Lifestyle

Luxury

Povodom otvaranja kompleksa Regent Pool Club Residences, organizovan je elegantan događaj kome je prisustvovalo oko 200 VIP zvanica.

Događaj je poneo naziv po rezidencijalnom objektu Aqua u okviru Regent Porto Montenegro hotela.

Za potrebe događaja osmislili smo set-up i svetlosne efekte koji su se idealno uklopili u glamurozni ambijent bazena. Kreirano je nekoliko koreografija za nastup u umetničkom plivanju, a za dobru atmosferu pobrinuo se gudački kvartet Alektik sjajnom muzikom i atraktivnim nastupom.

Za magičan izgled nešeg tima hostesa zaslužna je kanadska modna dizajnerka Aleks Susak, koja je kreirala elegantne, ručno oslikane letnje haljine, specijalno za ovaj događaj.

Elegantno, glamurozno i uzbudljivo. Svečano otvaranje novog luksuznog kompleksa u Porto Montenegru.

Porto Montenegro

ROLLS-ROYCE EVENT U BEOGRADU

Usluge:

Event Design & Production

Video Production

Industrije:

Automotive Industry

Luxury

Agenciji M2Communications poverena je organizacija prvog Rolls-Royce „event“-a u Srbiji i produkcija korporativnog videa za klijenta Rolls-Royce Motor Cars München.

Zvanični distributer Rolls-Royce brenda za Centralnoistočnu Evropu, kompanija MHS Holding, u okviru koje posluje najveći diler Rolls-Royce-a u nemačkoj, Rolls-Royce Motor Cars München, organizovala je ekskluzivni događaj povodom prvog predstavljanja najluksuznijeg automobilskog brenda u Srbiji.

Oko četrdeset VIP zvanica uživali su u jedinstvenom Rolls-Royce iskustvu u elegantnom ambijentu Srpskog poslovnog kluba Privrednik. Kompaniju MHS Holding i brand Rolls-Royce predstavili su Miloš Vujanović, COO MHS Holdinga i Pavle Trpinac, dizajner prestižne britanske marke, inače rodom iz Beograda, koji je bio glavni dizajner eksterijera modela „Wraith“.

Agencija je kreirala, sveden ali upečatljiv ambijent u okviru koga je predstavljen model „Ghost“. Atmosfera praćena Jazz muzikom u potpunosti je ispratila stil Rolls-Royce brenda.

Prvo zvanično predstavljanje brenda Rolls-Royce u Srbiji.

Rolls-Royce Motor Cars München