Play Close
VINSKA VIZIJA OTVORENOG BALKANA 2.0

Uspešno je završena još jedna vinska vizija! Drugi međunarodni sajam vina “Wine Vision by Open Balkan”, održan od 16. do 19. novembra, ponovo je dokazao da je najveći i najprepoznatljiviji festival vina u ovom delu Evrope.

Usluge:

Design & Art Direction

Experience Design & Event Production

Industrije:

Government, Business Associations and NGO

Wine & Spirits

Pod pokroviteljstvom vlada Srbije, Severne Makedonije i Albanije, a u okviru inicijative Otvoreni Balkan, održan je još jedan međunarodni festival vina, hrane i turizma „Wine Vision by Open Balkan“.

I ove godine, izvršna produkcija ovog jedinstvenog događaja poverena je kreativnom i produkcijskom timu M2Communications, a sajam je na jednom mestu okupio najbolje proizvođače vina iz regiona i sveta. Više od 600 izlagača iz gotovo 30 zemalja učestvovalo je na ovoj jedinstvenoj manifestaciji, koju je tokom četiri dana posetilo nekoliko desetina hiljada ljubitelja vina.

Kreativni koncept pod nazivom „Vino kao konstanta civilizacije“ zasnivao se na ideji da su uzgoj vinove loze i proizvodnja vina u neraskidivoj vezi sa istorijom i napretkom ljudi (i čitavog čovečanstva) u različitim vremenskim epohama. Posetioci i enofili imali su tako jedinstvenu priliku da, uživajući u kvalitetnim vinima regiona i sveta, putuju i kroz prostor i kroz vreme.

Organizacija događaja ove veličine bio je složen i višedimenzionalan projekat, koji je obuhvatao brojne aspekte produkcije i realizaciju niza pratećih programa i izložbi, a posetioci su imali priliku da posete tematski različito osmišljene hale. Čitava postavka Vinske vizije Otvorenog Balkana realizovana je u šest hala Beogradskog sajma i bila je podeljena u tri celine: Koreni vinske kulture, Čudesni svet vina i Pogled u budućnost, koje su govorile o prošlosti, sadašnjosti i perspektivama vinarstva i vinske industrije kod nas i u svetu.

CELEBRATING LIFE SINCE 1743



Zadovoljstvo nam je što smo imali priliku da organizujemo glamurozan događaj za čuvenog francuskog klijenta Moët & Chandon, a u sklopu obeležavanja značajnog jubileja – 280 godina postojanja brenda.

Usluge:

Experience Design & Event Production

Video & Photo Production

Industrije:

Fashion & Luxury

Wine & Spirits

Povodom 280 godina brenda Moët & Chandon, kreirano je samo 280 boca limitirane serije ovog šampanjca, koji je degustiran i tokom proslave u Beogradu.

Nakon Sidneja, Njujorka, Tokija, Pariza i Londona, sada i Beograd i Srbija imaju privilegiju da budu deo bogate istorije brenda koja je okupila preko 350 gostiju iz 15 zemalja sveta.

Koncept događaja zasnovan je bogatoj istoriji brenda Moet & Chandon u kontekstu umetnosti, putovanja, sporta i radosti življenja (joie de vivre).

Usluge:

Experience Design & Event Production

Video & Photo Production

Industrije:

Fashion & Luxury

Wine & Spirits

VINSKA VIZIJA OTVORENOG BALKANA

Najveći i jedan od najznačajnijih događaja ove godine u Srbiji – Prvi međunarodni sajam vina „Vinska vizija Otvorenog Balkana“, uspešno je relizovan na Beogradskom sajmu od 1. do 4. septembra 2022. godine.

Pod pokroviteljstvom vlada Srbije, Severne Makedonije i Albanije, a u okviru inicijative Otvoreni Balkan, sajam je na jednom mestu okupio najbolje proizvođače vina u regionu i promovisao čitav Balkan kao sve traženiju vinsku i turističku destinaciju.

Koncept i naziv manifestacije osmislio je i realizovao kreativni tim naše agencije, a posetioci su imali priliku da posete tematski različito osmišljene hale.

Usluge:

Design & Art Direction

Experience Design & Event Production

Top 10

Video & Photo Production

Industrije:

Government, Business Associations and NGO

Wine & Spirits

Inspiracija je proistekla iz estetike pejzaža i jedinstvenog ekosistema vinograda – poznatijeg kao „teroar“ – koji predstavlja sintezu klime, tla, podneblja, kao i umeća proizvođača najboljih vina na svetu. Takođe, manifestacija je konceptualno inspirisana upečatljivom konvergencijom tradicionalnih i modernih vinarija. Tu su se, na jednom mestu, mogli pronaći starinski, muzejski eksponati vezani za gajenje vinove loze i proizvodnju vina, ali i najsavremeniji LED ekrani koji su na zanimljiv i inovativan način edukovali posetioce o istoriji, poreklu i vrstama vina, kao i o procesu proizvodnje.

Dekoraciju enterijera upotpunila je instalacija veštačke reke sa pravom vodom, koja je proticala jednim delom partera u hali. Takođe, vizuelnoj upečatljivosti Vinske vizije Otvorenog Balkana doprinelo je kompletno brendiranje preko 90 promotivnih površina različitih formata. Posebno atraktivni posetiocima bili su i tzv. „Digitalni grozdovi“, postavljeni na četiri mesta u hali 1 Beogradskog sajma. Svaka od ove četiri masivne čelične instalacije imala je veličinu 6×5,5m, težinu preko 3 tone, a na svakom „grozdu“ nalazilo se 130 LED panela koji su emitovali različite audio-vizuelne sadržaje.

Skoro 400 izlagača i proizvođača vina iz više od 20 zemalja učestvovalo je na ovoj jedinstvenoj manifestaciji, koja se održavala u čak šest hala – 1, 1A, 2, 3, 4 i 5 – Beogradskog sajma.

Na sajmu je bilo prisutno više od 230 izlagača iz zemalja inicijative Otvoreni Balkan, kao i veliki broj vinarija iz Crne Gore, BiH, Hrvatske, Slovenije, Italije, Francuske, Argentine, Čilea, Južne Afrike…


Prvi međunarodni sajam vina „Vinska vizija Otvorenog Balkana“ otpočeo je svečanim otvaranjem kojem su prisustvovali najviši zvaničnici zemalja Otvorenog Balkana.


Ovom prilikom održano je i sajamsko takmičenje „Vinski trofej Otvorenog Balkana“, brojni stručni skupovi i masterklasovi, kao i poslovni B2B susreti na kojima su izlagači imali mogućnost da prošire svoje poslovanje.

O veličini i složenosti čitave postavke, govore i sledeći zanimljivi podaci:
na površini od preko 300 kvadratnih metara LED ekrana emitovali su se najrazličitiji audio-vizuelni sadržaji; iskorišćeno je preko 10.000 kvadratnih metara tepiha i više od 2000 m2 štampanog PVC poda; obezbeđeno je preko 200 komada različitih rekvizita i više od sto jedinica biljaka, među kojima i 40 stabala drveća.

U produkciji i organizaciji događaja učestvovali su i: BeoExpo System, Skymusic Production, Bulb Creation, Pozitiv MVP, Freeline Studio, Specific, Zoom Media, Integraltechnic, atelje Mini Bees, video produkcija NEO – New Entertainment Office i mnogi drugi.

Najveći međunarodni sajam jugoistočne Evrope postavio je nove standarde kada je u pitanju prezentacija vina i vinske kulture regiona Zapadnog Balkana.

ADRIATIC SPIRITS BRAND DESIGN

Adriatic Spirits je kompanija osnovana 2021. godine, koja zastupa luksuzna alkoholna pića najvišeg kvaliteta u jadranskom regionu. Vizija i dugoročni cilj ove kompanije je da postane regionalni lider u uvozu i distribuciji destilovanih žestokih pića vrhunskog kvaliteta i time potrošačima pruži iskustvo potpunog uživanja i ukus zadovoljstva.

Usluge:

Brand Development

Design & Art Direction

Digital & Content Creation

Industrije:

FMCG

Wine & Spirits

Osnovna ideja vizuelnog identiteta Adriatic Spirits zasnovana je na minimalističkom, lako prepoznatljivom i asocijativnom simbolu puta i dva različita smera kretanja, koji u prenesenom značenju predstavljaju pojam razmene, odnosno distribucije.

Osnovu logotipa čine maksimalno apstrakovana i stilizovana slova „A“ i „S“.

Svojim uspravnim „linijama“ i svedenom formom logo asocira na stabilnost, luksuz, hedonizam i eleganciju, a bronzani odsjaj donosi otvoren, prozračan utisak koji se može primeniti na bilo koji prostor i materijal.

Tečnost tokom sipanja stvara fascinantan fluid i jedinstvene amorfne oblike koji se apstrahuju u negativan prostor logotipa.

TEMET – VINSKA PRIČA

Priča o viziji, strasti i životu vinara.

Ideja, poezija, neotkrivena lepota Pomoravlja. TemeT je priča o strasti, ljubavi, veri i istrajnosti. O vrednostima pretočenim u vina koja nas vraćaju istini i prirodi.

Video produkcija: NEO – New Entertainment Office
Art Director/DP: Daniel Girizd – Stavro

Usluge:

Design & Art Direction

Video & Photo Production

Industrije:

Wine & Spirits

TemeT je ideja.

Nebojša Aleksić, osnivač vinarije TemeT.