Play Close
SAM GALA 2023

Srpska asocijacija menadžera 12. put zaredom održala je prestižni SAM Gala događaj, u okviru koga je najboljim pojedincima i kompanijama dodelila „SAM Godišnje nagrade“.

Usluge:

Creative & Communications

Event Design & Production

Video Production

Industrije:

Government, Business Associations and NGO

Događaj SAM Gala, koji je ove godine održan pod geslom Next Level Business, održan je u imerzivnoj sali nedavno renoviranog Sava Centra i njemu je prisustvovalo blizu 400 članova asocijacije, istaknutih predstavnika poslovne zajednice, medija i drugih javnih ličnosti u našoj zemlji.

Izvršna produkcija ovog tradicionalnog poslovnog skupa, održanog 11. decembra 2023. godine, poverena je kreativnom timu naše agencije, a ključna reč ovogodišnjeg događaja bila je odgovornost. Stoga je i osnovna ideja koncepta Next Level Business bila okrenuta upravo odgovornosti prema ljudima, mladima, planeti i okruženju, ali i ulozi biznis lidera u kreiranju održive i bolje budućnosti za generacije koje dolaze.

SAM Godišnje nagrade dodeljene su u sledećim kategorijama: menadžer godine, mladi menadžer godine, poslodavac godine, društveno odgovorna kompanija godine, nagrada za lični herojski čin, kao i specijalne nagrade žirija.

Uz simfoniju slike i zvuka, proglašeni najbolji menadžeri i kompanije u 2023. godini na tradicionalnom SAM Gala događaju.

M2Communications

VINSKA VIZIJA OTVORENOG BALKANA 2.0

Uspešno je završena još jedna vinska vizija! Drugi međunarodni sajam vina “Wine Vision by Open Balkan”, održan od 16. do 19. novembra, ponovo je dokazao da je najveći i najprepoznatljiviji festival vina u ovom delu Evrope.

Usluge:

Creative & Communications

Event Design & Production

Industrije:

Government, Business Associations and NGO

Pod pokroviteljstvom vlada Srbije, Severne Makedonije i Albanije, a u okviru inicijative Otvoreni Balkan, održan je još jedan međunarodni festival vina, hrane i turizma „Wine Vision by Open Balkan“.

I ove godine, izvršna produkcija ovog jedinstvenog događaja poverena je kreativnom i produkcijskom timu M2Communications, a sajam je na jednom mestu okupio najbolje proizvođače vina iz regiona i sveta. Više od 600 izlagača iz gotovo 30 zemalja učestvovalo je na ovoj jedinstvenoj manifestaciji, koju je tokom četiri dana posetilo nekoliko desetina hiljada ljubitelja vina.

Kreativni koncept pod nazivom „Vino kao konstanta civilizacije“ zasnivao se na ideji da su uzgoj vinove loze i proizvodnja vina u neraskidivoj vezi sa istorijom i napretkom ljudi (i čitavog čovečanstva) u različitim vremenskim epohama. Posetioci i enofili imali su tako jedinstvenu priliku da, uživajući u kvalitetnim vinima regiona i sveta, putuju i kroz prostor i kroz vreme.

Organizacija događaja ove veličine bio je složen i višedimenzionalan projekat, koji je obuhvatao brojne aspekte produkcije i realizaciju niza pratećih programa i izložbi, a posetioci su imali priliku da posete tematski različito osmišljene hale. Čitava postavka Vinske vizije Otvorenog Balkana realizovana je u šest hala Beogradskog sajma i bila je podeljena u tri celine: Koreni vinske kulture, Čudesni svet vina i Pogled u budućnost, koje su govorile o prošlosti, sadašnjosti i perspektivama vinarstva i vinske industrije kod nas i u svetu

ST. REGIS „MIDNIGHT SUPPER“

Sofisticiranost, elegancija i luksuz sinonimi su za čuveni St. Regis hotel, koji će krajem ove godine otvoriti svoja vrata i gostima u Beogradu. Naša agencija odabrana je da organizuje pre-open svečanost i ekskluzivnu večeru u zgradi Geozavoda i Salonu 1905, kao najavu otvaranja prvog hotela St. Regis u jugoistočnoj Evropi.

Odabrane zvanice iz sveta biznisa, medija, kulture i sporta, imali su priliku da uživaju u elegantnom ambijentu, vrhunskoj gastronomiji i besprekornoj usluzi u skladu sa renomeom čuvenog njujorškog hotela.

Usluge:

Creative & Communications

Event Design & Production

Industrije:

Hospitality/Hotels & Resorts

M2C timu povereno je osmišljavanje kreativnog koncepta, kao i izvršna produkcija i organizacija ovog događaja, koji se pretvorio u pravu noć za pamćenje. Zahvaljujući jedinstvenoj dekoraciji, elegantnoj postavci, ambijentalnim custom-made animacijama i muzici prilagođenoj trenutku, stvoren je događaj kojim je otpočeto novo poglavlje luksuza i sofisticiranosti u Beogradu.

Gosti su imali priliku da dožive i nadaleko čuvene St. Regis rituale i uživaju u najpopularnijem koktelu svih vremena, Bloody Mary, koji je još tridesetih godina 20. veka kreiran upravo u njujorškom St. Regis hotelu.

St. Regis Belgrade predstavlja tradicionalni njujorški koncept „Glass House“ koji je smešten u novom simbolu grada, Kuli Beograd.

M2Communications

„AORTA NIJE SAMO NA SRCU“

Uspešno je realizovan još jedan projekat od šireg društvenog značaja, a čiji je cilj unapređenje zdravlja pojedinaca i prevencija i kontrola teških oboljenja.

Naime, pilot-kampanja „Aorta nije samo na srcu”, koja je svim zainteresovanim građanima starijim od 50 godina omogućila besplatan, brz i bezbolan ultrazvučni pregled abdomena, zabeležila je izuzetan odziv ciljane javnosti.

Naš kreativni tim osmislio je slogan i elemente promotivne kampanje, među kojima su bili i upečatljivi vizuali, veb sajt, informativni flajeri, kao i brendirana mobilna ordinacija – kamion sa ultrazvučnim aparatom i opremom za dijagnostički pregled – koja je „krstarila“ širom Srbije.

Usluge:

Content Creation & Digital

Creative & Communications

Industrije:

Government, Business Associations and NGO

Slogan kampanje kreirali smo kao odgovor na uverenje mnogih da je aorta u bliskoj povezanosti sa srcem, kao i nedovoljnim poznavanjem činjenice da postoji stomačna aorta koja je veliki uzročnik zdravstvenih oboljenja.

Rezultati ove značajne kampanje govore za sebe: za 12 dana u sedam gradova Vojvodine, južne i istočne Srbije pregledano je više od 4.000 građana i otkriveno je oko 150 aneurizmi trbušne aorte koje zahtevaju hirurško lečenje.

Imajući u vidu da je pucanje, odnosno ruptura aneurizme jedan od vodećih uzroka smrti kod nas i u svetu, ovom kampanjom želeli smo da podignemo svest o ovoj bolesti, njenim posledicama, ali i značaju prevencije u očuvanju pojedinačnog i javnog zdravlja.

Projekat skrininga iniciran je od strane našeg klijenta, Udruženja kardiovaskularnih hirurga Srbije, a uz podršku Ministarstva zdravlja i Klinike za vaskularnu i endovaskularnu hirurgiju UKCS.

M2Communications

„TANKA JE LINIJA…“KAMPANJA O BEZBEDNOSTI NA PRUŽNIM PRELAZIMA

Za klijenta Transport Community razvili smo kampanju edukativnog karaktera pod nazivom „Public Awareness Raising Campaign – Safety of Level Crossings“.

Kampanja je imala za cilj podizanje svesti javnosti o (ne)bezbednom prelasku preko pruge, posebno kada su u pitanju različita motorna vozila i pešaci. Kampanjom smo se obraćali najširoj publici, a posebno budućim vozačima i učenicima.

Pružni prelazi su jedan od najvećih izazova u bezbednosti na železničkim putevima. Pa ipak, uprkos brojnim upozorenjima, učesnici u saobraćaju i dalje rizikuju i potcenjuju opasnost koju pružni prelazi potencijalno mogu da izazovu.

Naša ideja bila je da kroz snažan, emotivni, pak kreativan pristup dočaramo učesnicima u saobraćaju kakav ishod može da dočeka svakog od nas usled trenutka nepažnje pri prelasku pružnih prelaza.

Usluge:

Content Creation & Digital

Creative & Communications

Video Production

Industrije:

Government, Business Associations and NGO

Osnovni slogan kampanje glasi: „Tanka je linija…“, i on može imati nekoliko direktnih i prenesenih značenja. „Tanka je linija…“ je ne samo početak narodne izreke o „tankoj liniji između života i smrti“, već se pojam „linije“ ovde može tumačiti i kao sinonim za prugu i puteve, višesmernu komunikaciju, dobro i loše postupanje učesnika u saobraćaju itd.

Takođe, jedan od značajnih elemenata kreativnog rešenja je pruga, odnosno raskršće šina i puteva, kao i EKG linija koja iz krivudave, „životne“, prelazi u ravnu liniju, koja može da implicira i tragični završetak života nepažljivog učesnika u saobraćaju.

Realizacija „Tanka je linija…“ kampanje je obuhvatala komunikacijsku i marketing strategiju, osmišljavanje i produkciju TV spota, edukativne animirane video spotove, kao i štampane flajere.

Projekat je deo globalne inicijative „Globalni plan dekade akcije za bezbednost na putevima 2021-2030“ čiji je cilj da se do 2030. godine raznim aktivnostima podizanja svesti broj nesrećnih slučajeva sa smrtnim ishodom na putevima, umanje za najmanje 50%.

Kampanja „Tanka je linija“ je realizovana na tržištima zemalja Zapadnog Balkana.

M2Communications

VINSKA VIZIJA OTVORENOG BALKANA

Najveći i jedan od najznačajnijih događaja ove godine u Srbiji – Prvi međunarodni sajam vina „Vinska vizija Otvorenog Balkana“, uspešno je relizovan na Beogradskom sajmu od 1. do 4. septembra 2022. godine.

Pod pokroviteljstvom vlada Srbije, Severne Makedonije i Albanije, a u okviru inicijative Otvoreni Balkan, sajam je na jednom mestu okupio najbolje proizvođače vina u regionu i promovisao čitav Balkan kao sve traženiju vinsku i turističku destinaciju.

Koncept i naziv manifestacije osmislio je i realizovao kreativni tim naše agencije, a posetioci su imali priliku da posete tematski različito osmišljene hale.

Usluge:

Creative & Communications

Event Design & Production

Video Production

Industrije:

Government, Business Associations and NGO

Wine Industry

Inspiracija je proistekla iz estetike pejzaža i jedinstvenog ekosistema vinograda – poznatijeg kao „teroar“ – koji predstavlja sintezu klime, tla, podneblja, kao i umeća proizvođača najboljih vina na svetu. Takođe, manifestacija je konceptualno inspirisana upečatljivom konvergencijom tradicionalnih i modernih vinarija. Tu su se, na jednom mestu, mogli pronaći starinski, muzejski eksponati vezani za gajenje vinove loze i proizvodnju vina, ali i najsavremeniji LED ekrani koji su na zanimljiv i inovativan način edukovali posetioce o istoriji, poreklu i vrstama vina, kao i o procesu proizvodnje.

Dekoraciju enterijera upotpunila je instalacija veštačke reke sa pravom vodom, koja je proticala jednim delom partera u hali. Takođe, vizuelnoj upečatljivosti Vinske vizije Otvorenog Balkana doprinelo je kompletno brendiranje preko 90 promotivnih površina različitih formata. Posebno atraktivni posetiocima bili su i tzv. „Digitalni grozdovi“, postavljeni na četiri mesta u hali 1 Beogradskog sajma. Svaka od ove četiri masivne čelične instalacije imala je veličinu 6×5,5m, težinu preko 3 tone, a na svakom „grozdu“ nalazilo se 130 LED panela koji su emitovali različite audio-vizuelne sadržaje.

Skoro 400 izlagača i proizvođača vina iz više od 20 zemalja učestvovalo je na ovoj jedinstvenoj manifestaciji, koja se održavala u čak šest hala – 1, 1A, 2, 3, 4 i 5 – Beogradskog sajma. Na sajmu je bilo prisutno više od 230 izlagača iz zemalja inicijative Otvoreni Balkan, kao i veliki broj vinarija iz Crne Gore, BiH, Hrvatske, Slovenije, Italije, Francuske, Argentine, Čilea, Južne Afrike…

Prvi međunarodni sajam vina „Vinska vizija Otvorenog Balkana“ otpočeo je svečanim otvaranjem kojem su prisustvovali najviši zvaničnici zemalja Otvorenog Balkana.

Ovom prilikom održano je i sajamsko takmičenje „Vinski trofej Otvorenog Balkana“, brojni stručni skupovi i masterklasovi, kao i poslovni B2B susreti na kojima su izlagači imali mogućnost da prošire svoje poslovanje.

O veličini i složenosti čitave postavke, govore i sledeći zanimljivi podaci: na površini od preko 300 kvadratnih metara LED ekrana emitovali su se najrazličitiji audio-vizuelni sadržaji; iskorišćeno je preko 10.000 kvadratnih metara tepiha i više od 2000 m2 štampanog PVC poda; obezbeđeno je preko 200 komada različitih rekvizita i više od sto jedinica biljaka, među kojima i 40 stabala drveća.

U produkciji i organizaciji događaja učestvovali su i: BeoExpo System, Skymusic Production, Bulb Creation, Pozitiv MVP, Freeline Studio, Specific, Zoom Media, Integraltechnic, atelje Mini Bees, video produkcija NEO – New Entertainment Office i mnogi drugi.

Najveći međunarodni sajam jugoistočne Evrope postavio je nove standarde kada je u pitanju prezentacija vina i vinske kulture regiona Zapadnog Balkana.

M2Communications

ADRIATIC SPIRITS BRAND DESIGN

Adriatic Spirits je kompanija osnovana 2021. godine, koja zastupa luksuzna alkoholna pića najvišeg kvaliteta u jadranskom regionu. Vizija i dugoročni cilj ove kompanije je da postane regionalni lider u uvozu i distribuciji destilovanih žestokih pića vrhunskog kvaliteta i time potrošačima pruži iskustvo potpunog uživanja i ukus zadovoljstva.

Usluge:

Content Creation & Digital

Creative & Communications

Industrije:

FMCG

Osnovna ideja vizuelnog identiteta Adriatic Spirits zasnovana je na minimalističkom, lako prepoznatljivom i asocijativnom simbolu puta i dva različita smera kretanja, koji u prenesenom značenju predstavljaju pojam razmene, odnosno distribucije.

Osnovu logotipa čine maksimalno apstrakovana i stilizovana slova „A“ i „S“.

Svojim uspravnim „linijama“ i svedenom formom logo asocira na stabilnost, luksuz, hedonizam i eleganciju, a bronzani odsjaj donosi otvoren, prozračan utisak koji se može primeniti na bilo koji prostor i materijal.

Tečnost tokom sipanja stvara fascinantan fluid i jedinstvene amorfne oblike koji se apstrahuju u negativan prostor logotipa.

M2Communications

PINÒT DIZAJN VIZUELNOG IDENTITETA

Pinòt – savremeni bistro, otvoren je 2021. godine u najekskluzivnijem delu Novog Beograda, u naselju West 65. Svojim atraktivnim ambijentom i raznovrsnom ponudom – koju krasi fuzija ukusa svetske i lokalne gastronomije – Pinòt svojim gostima omogućava hedonistički užitak uz prateću besprekornu uslugu i prijateljsku, ušuškanu atmosferu.

Usluge:

Content Creation & Digital

Creative & Communications

Industrije:

Hospitality/Hotels & Resorts

Naziv bistroa potiče od istoimene burgundske porodice grožđa, koja se sastoji od nekoliko čuvenih sorti: Pinot Blanc, Pinot Gris, Pinot Noir, Pinot Meunier, Pinot Noir Precoce.

Osnovni element vizuelnog identitea predstavlja logotip izveden iz naziva bistroa. Svedene forme, sa akcentom na slovu Ò, na kome smo dizajnerski intervenisali podstaknuti inspiracijom koju smo pronašli u dva elementa – zrnu goržđa i simbolu Enso. Akcenat je stavljen na njihovu simbiozu, sličnost u obliku, sofisticiranost i kontekst.

Enso je sveti simbol u budizmu, a neka od njegovih značenja odnose se na lepotu u nesavršenosti, umetnost bega od očekivanog, na krug života i vezu. Zrno grožđa lako asocira na važan segment ponude bistroa Pinòt koju predstavlja pažljivo odabrana selekcija vina Srbije, reigona, starog i novog sveta, oličena u vinskoj karti koju potpisuje najbolji somalijer Balkana, Vuk Vuletić. Primena simbola je predviđena na različitim funkcionalnim i dekorativnim elementima u bistrou (čašama, menijima, salvetama, uniformama…)

Čist i moćan, Verlag font je izabran da vizuelno podrži celokupnu komunikaciju brenda. Primarna boja kenijskog bakra, koja je primenjena u elementu Ò, povezana je sa bojom crvenog vina, vitalnošću i životom, a u kombinaciji sa njom, solidna crna boja upotpunjuje inicijalnu snagu i upečatljivost logotipa.

Sveden i sofisticiran vizuelni identitet koga krasi upečatljivi simbol, odslikava viziju savremenog bistroa koji je postao novo mesto okupljanja za one koji traže svoju oazu u poslovnom centru grada.

PINÒT

ANAYA DESTINATIONS BRAND DESIGN

Anaya Destinations je porodična agencija za iznajmljivanje luksuznih apartmana osnovana 2021. godine, sa misijom da zainteresovanim klijentima pruži sasvim novo iskustvo odmora. Apartmani agencije Anaya Destinations smešteni su u jedinstvenom ambijentu, u kome se gosti – u zagrljaju netaknute prirode – osećaju udobno i komforno, baš kao da su kod kuće.

Usluge:

Content Creation & Digital

Creative & Communications

Industrije:

Hospitality/Hotels & Resorts

U skladu sa vizijom novog klijenta, naš kreativni tim je osmislio naziv i vizuelni identitet, razvio dugorčnu brend strategiju, kreirao web sajt, taktički plan nastupa na društvenim mrežama i online sadržaj.

Iako inspiracija za ime Anaya potiče od anagrama sastavljenog od inicijala ličnih imena, njeno prvobitno poreklo vodi od reči iz arapskog jezika koja opisuje pojmove kao što su „briga“, „čuvar“ iili „zaštitnik“, a ove osobine na pravi način simbolizuju Anaya brend.

Vizuelni identitet se sastoji od dve ključne reči – Anaya – koji je ujedno i osnovni logotip, kao i reči Destinatons, koja deskriptivno opisuje svrhu postojanja agencije.

Staro zlato kao primarna boja brenda Anaya asocira na osećaj topline i pozitivne energije. Ivory black crna je sekundarna nijansa koja je u savršenom kontrastu, a ujedno i koloritnoj simbiozi, sa primarnom bojom logotipa. Za „display“ font je odabrana porodica Verlag fontova, koju odlikuju svojstva poput jednostavnosti, minimalizma i efektivnosti.

Simbol u vidu početnog slovnog znaka „A“ ilustrovan je tako da predstavlja asocijaciju na predeo u kome se nalaze apartmani. Simbol je modularan i može inkorporirati piktogram planinskog, morskog ili nekog drugog predela. Na taj način će ilustrovani simbol na sajtu, brošuri, ili drugim reklamnim i promotivnim materijalima vizuelno potpomoći da se dočara lokacija u kojoj se izdaju luksuzni Anaya apartmani.

Logotip diferencira jedinstvena tipografija, a vizuelni identitet u celini odslikava „diskretni luksuz“ i komunicira o kompaniji visoko profesionalnog nivoa.

Anaya Destinations

CUPRA HERO INTERACTIVE VIDEO

Za klijenta Porsche SCG, osmislili smo i realizovali digitalnu kampanju čija je okosnica interaktivni video koji nosi naziv  “CUPRA HERO“, a zasnovan na konvergenciji gejming industrije i video tehnologije.

Usluge:

Brand Development

Content Creation & Digital

Creative & Communications

Video Production

Industrije:

Automotive Industry

Ključni medij kampanje predstavljao je mikro sajt cuprahero.rs čiji osnovni sadržaj čini interaktivni video takmičarskog karaktera. Svi koji su se upustili u ovo jedinstveno interaktivno iskustvo imali su mogućnost da izaberu jedan od tri ponuđena karaktera – odnosno „svog“ heroja parkuristu – kao i da, u trci sa vremenom, odaberu svoj put put i stignu do cilja u rekordnom vremenu. Ovakav vid kampanje predstavlja novi vid digitalnog iskustva primenjenog za potrebe oglašavanja i promocije.

Sa sloganom “Za sve hrabre koji biraju drugačiji put“, ova interaktivna avantura ima za cilj da na zabavan i zanimljiv način omogući igračima da odaberu karakteristike koje odlikuju jedinstven CUPRA DNK – a to su brzina, agilnost ili snaga.

Priča koja prati interaktivni video ukazuje i na određene vrednosti koje svaki pojedinac treba da pospešuje u svom životu, bez obzira na okolnosti u kojima se nalazi. Nekada najbrži put do cilja i korišćenje prečica nije i najbolji put. Zato CUPRA Hero priča i jeste namenjena običnim ljudima, pravim herojima svakodnevice, koji se ponašaju u skladu sa sopstvenim kodeksom i pravim vrednostima i umeju da odaberu svoj put. 

Kampanja CUPRA Hero realizovana je u saradnji sa produkcijskom kućom NEO - New Entertainment Office. Za dizajn mikro veb stranice i tehničku podršku bio je zadužen System Studio, dok je naša agencija, u skladu sa postavljenom strategijom, kreirala neposredno korisničko iskustvo.

CUPRA HERO digitalnu kampanju podržali su i brojni uticajni domaći influenseri, čiji se lifestyle poklapa sa CUPRA brendom i kojima je auto industrija važna sfera interesovanja.

Uspeh kampanje ogleda se u rezultatima jačanja svesti i skretanja pažnje na novi model na našem tržištu. Tokom tri nedelje takmičarksog dela kampanje zabeleženo je preko 36,000 jedinstvenih poseta mikro-sajtu cuprahero.rs, a ukupan broj onih koji su odigrali interaktivni video i zabeležili rezultat je preko 13,000 korisnika.

„Brend kao što je Cupra doneo jedan novi stil, pristup i energiju u auto industriju. Za nas je predstavljao izazov da otkrijemo nove, inovativne vidove komunikacije sa ciljnom grupom, kao i da pružimo inspirativne podsticaje potrošačima”.

Slobodan Stefanović, Head of Event & Production M2Communications