Play Close
SAM GALA 2023

Srpska asocijacija menadžera 12. put zaredom održala je prestižni SAM Gala događaj, u okviru koga je najboljim pojedincima i kompanijama dodelila „SAM Godišnje nagrade“.

Usluge:

Creative & Communications

Event Design & Production

Video Production

Industrije:

Government, Business Associations and NGO

Događaj SAM Gala, koji je ove godine održan pod geslom Next Level Business, održan je u imerzivnoj sali nedavno renoviranog Sava Centra i njemu je prisustvovalo blizu 400 članova asocijacije, istaknutih predstavnika poslovne zajednice, medija i drugih javnih ličnosti u našoj zemlji.

Izvršna produkcija ovog tradicionalnog poslovnog skupa, održanog 11. decembra 2023. godine, poverena je kreativnom timu naše agencije, a ključna reč ovogodišnjeg događaja bila je odgovornost. Stoga je i osnovna ideja koncepta Next Level Business bila okrenuta upravo odgovornosti prema ljudima, mladima, planeti i okruženju, ali i ulozi biznis lidera u kreiranju održive i bolje budućnosti za generacije koje dolaze.

SAM Godišnje nagrade dodeljene su u sledećim kategorijama: menadžer godine, mladi menadžer godine, poslodavac godine, društveno odgovorna kompanija godine, nagrada za lični herojski čin, kao i specijalne nagrade žirija.

Uz simfoniju slike i zvuka, proglašeni najbolji menadžeri i kompanije u 2023. godini na tradicionalnom SAM Gala događaju.

M2Communications

VINSKA VIZIJA OTVORENOG BALKANA 2.0

Uspešno je završena još jedna vinska vizija! Drugi međunarodni sajam vina “Wine Vision by Open Balkan”, održan od 16. do 19. novembra, ponovo je dokazao da je najveći i najprepoznatljiviji festival vina u ovom delu Evrope.

Usluge:

Creative & Communications

Event Design & Production

Industrije:

Government, Business Associations and NGO

Pod pokroviteljstvom vlada Srbije, Severne Makedonije i Albanije, a u okviru inicijative Otvoreni Balkan, održan je još jedan međunarodni festival vina, hrane i turizma „Wine Vision by Open Balkan“.

I ove godine, izvršna produkcija ovog jedinstvenog događaja poverena je kreativnom i produkcijskom timu M2Communications, a sajam je na jednom mestu okupio najbolje proizvođače vina iz regiona i sveta. Više od 600 izlagača iz gotovo 30 zemalja učestvovalo je na ovoj jedinstvenoj manifestaciji, koju je tokom četiri dana posetilo nekoliko desetina hiljada ljubitelja vina.

Kreativni koncept pod nazivom „Vino kao konstanta civilizacije“ zasnivao se na ideji da su uzgoj vinove loze i proizvodnja vina u neraskidivoj vezi sa istorijom i napretkom ljudi (i čitavog čovečanstva) u različitim vremenskim epohama. Posetioci i enofili imali su tako jedinstvenu priliku da, uživajući u kvalitetnim vinima regiona i sveta, putuju i kroz prostor i kroz vreme.

Organizacija događaja ove veličine bio je složen i višedimenzionalan projekat, koji je obuhvatao brojne aspekte produkcije i realizaciju niza pratećih programa i izložbi, a posetioci su imali priliku da posete tematski različito osmišljene hale. Čitava postavka Vinske vizije Otvorenog Balkana realizovana je u šest hala Beogradskog sajma i bila je podeljena u tri celine: Koreni vinske kulture, Čudesni svet vina i Pogled u budućnost, koje su govorile o prošlosti, sadašnjosti i perspektivama vinarstva i vinske industrije kod nas i u svetu

CELEBRATING LIFE SINCE 1743

Zadovoljstvo nam je što smo imali priliku da organizujemo glamurozan događaj za čuvenog francuskog klijenta Moët & Chandon, a u sklopu obeležavanja značajnog jubileja – 280 godina postojanja brenda.

Usluge:

Event Design & Production

Experiential Marketing

Video Production

Industrije:

Luxury

Wine Industry

Povodom 280 godina brenda Moët & Chandon, kreirano je samo 280 boca limitirane serije ovog šampanjca, koji je degustiran i tokom proslave u Beogradu.

Nakon Sidneja, Njujorka, Tokija, Pariza i Londona, sada i Beograd i Srbija imaju privilegiju da budu deo bogate istorije brenda koja je okupila preko 350 gostiju iz 15 zemalja sveta.

Koncept događaja zasnovan je bogatoj istoriji brenda Moet & Chandon u kontekstu umetnosti, putovanja, sporta i radosti življenja (joie de vivre).

M2Communications

DANI ERMITAŽA U SRBIJI

U Beogradu su otvoreni prvi Dani Ermitaža u Srbiji, manifestacije od međunarodnog kulturnog značaja, koju su zajednički organizovali Ermitaž, jedan od najvećih muzeja na svetu, Ministarstvo kulture Srbije i kompanija „Gasprom njeft“.

Usluge:

Event Design & Production

Industrije:

Chemical Industry

Kreativnom timu naše agencije poverena je izvršna organizacija Svečanog otvaranja Dana Ermitaža, održanog u Narodnom muzeju Srbije, koji je Ermitažu postao partner u organizaciji jedinstvenih izložbi „Nevidljiva umetnost” i „Carski porcelan”. Događaju su prisustvovale brojne visoke zvanice iz političkog, kulturnog i privrednog života Srbije i Rusije.

Dani Ermitaža u Srbiji počeli su gala predstavom Državog akademskog baletskog teatra „Leonid Jakobson“ iz Sankt Peterburga, koji je zajedno sa Baletom Narodnog pozorišta u Beogradu izveo najbolja dela iz svog repertoara. To je bila prilika da se domaća publika upozna sa glamuroznom atmosferom pozorišnog Peterburga. M2C tim bio je zadužen za svečani koktel u Narodnom pozorištu, kao i organizaciju dočeka visokih zvanica.

Vodeći muzej Rusije pripremio je obiman i sadržajan program tokom Dana Ermitaža, održanih od 24. do 29. oktobra 2023, koji je obuhvatao izložbe, baletske predstave, koncerte, projekcije dokumentarnih i igranih filmova, seminare, arheološku konferenciju i mnoge druge zanimljive umetničke performanse.

BMW SERIES 5 MEDIA LAUNCH

Usluge:

Event Design & Production

Petodnevna regionalna promocija nove BMW serije 5 i njene električne verzije i5 uz prisustvo vodećih ljudi iz centrale BMW GROUP AG iz Minhena, bila je prilika da Ijubitelji vrhunskih automobila uživaju u nesvakidašnjem ambijentu očaravajuće prirode.

Zato smo ugostili novinare i kupce BMW vozila iz celog sveta i pružili im iskustvo vožnje novih modela po najlepšim predelima Fruške Gore.

Našem timu poverena je kompletna organizacija i izvršna realizacija petodnevnog BMW 5 Series Experience-a.

M2Communications

ST. REGIS „MIDNIGHT SUPPER“

Sofisticiranost, elegancija i luksuz sinonimi su za čuveni St. Regis hotel, koji će krajem ove godine otvoriti svoja vrata i gostima u Beogradu. Naša agencija odabrana je da organizuje pre-open svečanost i ekskluzivnu večeru u zgradi Geozavoda i Salonu 1905, kao najavu otvaranja prvog hotela St. Regis u jugoistočnoj Evropi.

Odabrane zvanice iz sveta biznisa, medija, kulture i sporta, imali su priliku da uživaju u elegantnom ambijentu, vrhunskoj gastronomiji i besprekornoj usluzi u skladu sa renomeom čuvenog njujorškog hotela.

Usluge:

Creative & Communications

Event Design & Production

Industrije:

Hospitality/Hotels & Resorts

M2C timu povereno je osmišljavanje kreativnog koncepta, kao i izvršna produkcija i organizacija ovog događaja, koji se pretvorio u pravu noć za pamćenje. Zahvaljujući jedinstvenoj dekoraciji, elegantnoj postavci, ambijentalnim custom-made animacijama i muzici prilagođenoj trenutku, stvoren je događaj kojim je otpočeto novo poglavlje luksuza i sofisticiranosti u Beogradu.

Gosti su imali priliku da dožive i nadaleko čuvene St. Regis rituale i uživaju u najpopularnijem koktelu svih vremena, Bloody Mary, koji je još tridesetih godina 20. veka kreiran upravo u njujorškom St. Regis hotelu.

St. Regis Belgrade predstavlja tradicionalni njujorški koncept „Glass House“ koji je smešten u novom simbolu grada, Kuli Beograd.

M2Communications

OTVARANJE SAVA CENTRA

Događaj kojim se, nakon decenijske pauze, iznova otvorio jedan od simbola Beograda, Sava Centar, predstavljao je važan trenutak ne samo za našeg klijenta, kompaniju Delta Holding, već i za prestonicu Srbije i njene građane.

Produkcijski i kreativni tim M2C bio je zadužen za izvršnu produkciju i režiju događaja, osmišljenog u formi ekskluzivne biznis večere za partnere kompanije Delta Holding, kao i važne zvanice iz političkog, privrednog i kulturnog života Srbije i regiona.

U imerzivnoj (immersive) sali Sava Centra, jedinstvenoj na ovim prostorima, gostima je pružen osećaj potpunog uranjanja u kreativni audio-vizuelni sadržaj, a muzičke numere našeg proslavljenog džez kantautora Vasila Hadžimanova dodatno su oplemenile čitav događaj.

Otvaranjem kongresnog i poslovnog dela Sava Centra, Beograd je dobio savremen i tehnološki opremljen objekat, koji će unaprediti kongresnu ponudu prestonice.

NUFARM & NUSEED INNOVATION DAYS

Vodeće svetske kompanije iz industrije agrikulture, Nufarm i Nuseed, obeležile su ovogodišnji Međunarodni dan polja spektakularnim događajem na otvorenom pod nazivom „Innovation Days“. Na svom oglednom polju u blizini Novog Sada, kompanije Nufarm i Nuseed ugostili su kupce i pripadnike medija iz preko 10 zemalja Evrope, Afrike i Bliskog Istoka.

Tokom četvorodnevnog događaja, ova dva poljoprivredna giganta predstavili su svoja inovativna rešenja na polju održive agrikulture i bezbednosti prehrambenih proizvoda. Tim naše agencije bio je zadužen za kreativni koncept, kompletnu produkciju i realizaciju ovog do sada najvećeg i najsadržajnijeg događaja koje su Nufarm i Nuseed održali u Srbiji.

Usluge:

Event Design & Production

Video Production

Industrije:

Chemical Industry

Gosti događaja su tokom obilaska polja imali priliku da prisustvuju prezentacijama brojnih poljoprivrednih kultura u specijalno dizajniranim kupolama za glamping, koje su bile opremljene ekranima osetljivim na dodir i najsavremenijom tehnikom za potpuno audio-vizuelno iskustvo posetilaca. Ove inovativne kupole imale su i funkciju specijalnog showroom-a, gde su kompanije Nufarm i Nuseed predstavile svoje najaktuelnije proizvode.

Takođe, prostor za goste bio je obogaćen custom-made konstrukcijom koja im je omogućavala da sa visine zabeleže najlepše panoramske fotografije kao jedinstvu uspomenu sa ovog inovativnog događaja. Poseban akcenat stavljen je na odabir najkvalitetnije hrane i pića, a u skladu sa potrebama održavanja ovakvog događaja na otvorenom, uspešno je implementiran koncept street food-a.

Kao dodatan vid aktivnosti, gosti ovog jedinstvenog događaja u prirodi imali su priliku da obiđu Petrovaradinsku tvrđavu i Sremske Karlovce, kako bi se upoznali sa istorijom i kulturom ovih znamenitosti Vojvodine i Srbije.

Nufarm & Nuseed

A1 KINOTEKA „TAJVANSKA KANASTA“

Još jedno ostvarenje sa liste srpskih klasika, film „Tajvanska kanasta“, digitalno je restaurirano u okviru projekta A1 Kinoteka. Svečana projekcija filma održana je 15. novembra u prostorijama Jugoslovenske kinoteke uz prisustvo dela filmske ekipe, a zbog velikog interesovanja, pored glavne bioskopske sale „Makavejev“, projekciju su gosti mogli da prate iz dve dodatne sale.

Uoči projekcije nastupio je EKV Tribute bend, što je svojevrsni omaž nekadašnjoj poznatoj jugoslovenskoj grupi Ekatarina velika, koja je svoj doprinos dala u komponovanju i izvedbi originalne muzike za film.

Usluge:

Event Design & Production

Industrije:

Telecomunication

Tajvansku kanastu potpisao je naš priznati sineasta Goran Marković, a ovaj film već je četvrto njegovo ostvarenje koje je digitalno restaurisano pod okriljem projekta A1 Kinoteka.

Ova drama sa elementima humora, snimljena 1985. godine, opisuje nesnađenog pojedinca izgubljenog u svetu u kojem živi, zaokupljenog izradom pokretnih skulptura – mrdalica. Tajvanska kanasta je na satiričan i gorak način opisala ustrojstvo i karakter čitavog tadašnjeg društva.

Premijera digitalno obnovljenog filma održana je u Jugoslovenskoj kinoteci u Beogradu, a više od 250 zvanica moglo je uživo da svedoči originalnim mrdalicama, autora Milije Nešića. Svaka od ovih zanimljivih drvenih instalacija opisuje određene pojave i vrednosti savremonog potrošačkog društva.

Našem kreativnom timu bilo je povereno osmišljavanje idejnog koncepta kao i kompletna realizacija i produkcija ovog događaja.

Ponosni smo što smo podržali vidljivost projekta A1 Kinoteka i nastojanje da se restauriraju filmska ostvarenja koja su proglašena za kulturno dobro od velikog značaja.

M2Communications

VINSKA VIZIJA OTVORENOG BALKANA

Najveći i jedan od najznačajnijih događaja ove godine u Srbiji – Prvi međunarodni sajam vina „Vinska vizija Otvorenog Balkana“, uspešno je relizovan na Beogradskom sajmu od 1. do 4. septembra 2022. godine.

Pod pokroviteljstvom vlada Srbije, Severne Makedonije i Albanije, a u okviru inicijative Otvoreni Balkan, sajam je na jednom mestu okupio najbolje proizvođače vina u regionu i promovisao čitav Balkan kao sve traženiju vinsku i turističku destinaciju.

Koncept i naziv manifestacije osmislio je i realizovao kreativni tim naše agencije, a posetioci su imali priliku da posete tematski različito osmišljene hale.

Usluge:

Creative & Communications

Event Design & Production

Video Production

Industrije:

Government, Business Associations and NGO

Wine Industry

Inspiracija je proistekla iz estetike pejzaža i jedinstvenog ekosistema vinograda – poznatijeg kao „teroar“ – koji predstavlja sintezu klime, tla, podneblja, kao i umeća proizvođača najboljih vina na svetu. Takođe, manifestacija je konceptualno inspirisana upečatljivom konvergencijom tradicionalnih i modernih vinarija. Tu su se, na jednom mestu, mogli pronaći starinski, muzejski eksponati vezani za gajenje vinove loze i proizvodnju vina, ali i najsavremeniji LED ekrani koji su na zanimljiv i inovativan način edukovali posetioce o istoriji, poreklu i vrstama vina, kao i o procesu proizvodnje.

Dekoraciju enterijera upotpunila je instalacija veštačke reke sa pravom vodom, koja je proticala jednim delom partera u hali. Takođe, vizuelnoj upečatljivosti Vinske vizije Otvorenog Balkana doprinelo je kompletno brendiranje preko 90 promotivnih površina različitih formata. Posebno atraktivni posetiocima bili su i tzv. „Digitalni grozdovi“, postavljeni na četiri mesta u hali 1 Beogradskog sajma. Svaka od ove četiri masivne čelične instalacije imala je veličinu 6×5,5m, težinu preko 3 tone, a na svakom „grozdu“ nalazilo se 130 LED panela koji su emitovali različite audio-vizuelne sadržaje.

Skoro 400 izlagača i proizvođača vina iz više od 20 zemalja učestvovalo je na ovoj jedinstvenoj manifestaciji, koja se održavala u čak šest hala – 1, 1A, 2, 3, 4 i 5 – Beogradskog sajma. Na sajmu je bilo prisutno više od 230 izlagača iz zemalja inicijative Otvoreni Balkan, kao i veliki broj vinarija iz Crne Gore, BiH, Hrvatske, Slovenije, Italije, Francuske, Argentine, Čilea, Južne Afrike…

Prvi međunarodni sajam vina „Vinska vizija Otvorenog Balkana“ otpočeo je svečanim otvaranjem kojem su prisustvovali najviši zvaničnici zemalja Otvorenog Balkana.

Ovom prilikom održano je i sajamsko takmičenje „Vinski trofej Otvorenog Balkana“, brojni stručni skupovi i masterklasovi, kao i poslovni B2B susreti na kojima su izlagači imali mogućnost da prošire svoje poslovanje.

O veličini i složenosti čitave postavke, govore i sledeći zanimljivi podaci: na površini od preko 300 kvadratnih metara LED ekrana emitovali su se najrazličitiji audio-vizuelni sadržaji; iskorišćeno je preko 10.000 kvadratnih metara tepiha i više od 2000 m2 štampanog PVC poda; obezbeđeno je preko 200 komada različitih rekvizita i više od sto jedinica biljaka, među kojima i 40 stabala drveća.

U produkciji i organizaciji događaja učestvovali su i: BeoExpo System, Skymusic Production, Bulb Creation, Pozitiv MVP, Freeline Studio, Specific, Zoom Media, Integraltechnic, atelje Mini Bees, video produkcija NEO – New Entertainment Office i mnogi drugi.

Najveći međunarodni sajam jugoistočne Evrope postavio je nove standarde kada je u pitanju prezentacija vina i vinske kulture regiona Zapadnog Balkana.

M2Communications