Play Close
CELEBRATING LIFE SINCE 1743

Zadovoljstvo nam je što smo imali priliku da organizujemo glamurozan događaj za čuvenog francuskog klijenta Moët & Chandon, a u sklopu obeležavanja značajnog jubileja – 280 godina postojanja brenda.

Usluge:

Event Design & Production

Experiential Marketing

Video Production

Industrije:

Luxury

Wine Industry

Povodom 280 godina brenda Moët & Chandon, kreirano je samo 280 boca limitirane serije ovog šampanjca, koji je degustiran i tokom proslave u Beogradu.

Nakon Sidneja, Njujorka, Tokija, Pariza i Londona, sada i Beograd i Srbija imaju privilegiju da budu deo bogate istorije brenda koja je okupila preko 350 gostiju iz 15 zemalja sveta.

Koncept događaja zasnovan je bogatoj istoriji brenda Moet & Chandon u kontekstu umetnosti, putovanja, sporta i radosti življenja (joie de vivre).

M2Communications

ČETVRTA KINA – CIEZ MINISTARSKA KONFERENCIJA O SARADNJI U INOVACIJAMA

U hali 4 beogradskog sajma, 8. i 9. oktobra 2019. godine, za Vladu Republike Srbije, organizovali smo Četvrtu ministarsku konferenciju Kine i 17 zemalja centralne i istočne Evrope (CIEZ) o saradnji u oblasti inovacija. Naš zadatak je obuhvatao organizaciju događaja, od osmišljavanja koncepta, preko utvrđivanja agende, kreiranja video i animiranog sadržaja do implementacije idejnih rešenja i dizajniranja informacionih platformi.

Usluge:

Content Creation & Digital

Creative & Communications

Event Design & Production

Experiential Marketing

Video Production

Industrije:

Government, Business Associations and NGO

U hali 4 beogradskog sajma, 8. i 9. oktobra 2019. godine, za Vladu Republike Srbije, organizovali smo Četvrtu ministarsku konferenciju Kine i 17 zemalja centralne i istočne Evrope (CIEZ) o saradnji u oblasti inovacija. Naš zadatak je obuhvatao organizaciju događaja, od osmišljavanja koncepta, preko utvrđivanja agende, kreiranja video i animiranog sadržaja do implementacije idejnih rešenja i dizajniranja informacionih platformi.

Dizajn tim agencije kreirao je vizuelni identitet konferencije i logo koji je simbolički predstavljao povezanost Kine i 17 zemalja Centralnoistočne Evrope uz motive koji simbolizuju inicijativu „pojas i put”.

Centralni segment postavke predstavljala je impresivna scena koju je činila bina dužine 30m, segmentni video wall sačinjen od 140 m2 LED ekrana, 8 lasera i 18 laser barova dok je sistem od preko 250 rasvetnih tela kreirao impozantne svetlosne i vizuelne efekte. Svečano otvaranje započelo je uz „motion graphic intro“, koji je uz upečatljivi „voice over“ predstavio vezu između tradicije i inovacija, kao i povezivanje Kine, Srbije i ostalih zemalja učesnica. Iznenađenje za sve učesnike bio je nastup svetske zvezde Simona Pieroa – superstar iluzioniste, pionira digitalne magije.

Izložbom “Stargazers, People Who Reinvented the World”, posvećenom najvećim srpskim naučnicima Nikoli Tesli, Mihajlu Pupinu i Milutinu Milankoviću, predstavili smo Srbiju kao zemlju domaćina. U digitalnom tunelu sačinjenom od 72 m2 LED ekrana uz digitalni sadržaj praćen moćnim „voice over“-om, vodili smo posetioce kroz priču o tehnološkim dostignućima i velikanima srpske nauke.

Učesnicima su sve informacije bile dostupne i na digitalnim platformama – sajtu i aplikaciji, koje su redovno ažurirane novim sadržajima u vezi sa događajem.

Realizacija ovog događaja podrazumevala je visok nivo produkcije, logistike i kreative kako bi svi prisutni (od ministara zemalja učesnica, predstavnika naše Vlade do predstavnika privrednog sektora, univerziteta, start up kompanija i investicionih fondova) razmenili ideje o 4. industrijskoj revoluciji, povezali se i krenuli putem saradnje i inovacija.

„Ovakvi događaji su prilika, ne samo da se razvijaju ekonomske veze među raznorodnim privrednim subjektima tokom konferencijie, već i da se razumeju ključni postulati iz kineske globalne poslovne filozofije, koji apostrofiraju mirnu saradnju i uzajamnu korist“.

Miro Antić, Co-Founder / CXO, M2Communications

WESTERN BALKANS DIGITAL SUMMIT 2019

Najveći regionalni digitalni samit Western Balkan Digistal samit (WBDS) održan je 4. i 5. aprila 2019. godine u Palati Srbija.

Usluge:

Content Creation & Digital

Creative & Communications

Event Design & Production

Experiential Marketing

Video Production

Industrije:

Government, Business Associations and NGO

Zadatak je bio predstaviti budućnost SADA i kreirati jedinstveno „tech“ iskustvo za 4000 zvanica i 200 panelista. Poseban izazov bio je potpuno zamračivanje glavne sale Srbija, koje je izvedeno sa spoljne strane kupole. Postavka u glavnoj sali je uključivala specijalnu konstrukciju za kačenje velikih površina LED ekrana, specijalno modifikovani trasing sistem za kompletnu rasvetu, kao i 3D scenografiju inspirisanu geometrijskim oblicima, na čijoj su površini projektovane apstraktne animacije, kreirane isključivo za ovu priliku.

U salonu Crna Gora kreiran je prvi „immersive room“ u regionu koji je učesnicima omogućio putovanje kroz digitalni svet nauke i vizije budućnosti.

Jedan od najpropraćenijih i najzanimljivijih panelista na ovogodišnjem WBDS-u definitivno je bila Sofija, napoznatiji humanoidni robot. Robot Titan, zvezda neformalnog dela samita, je u pauzama konferencije imao interaktivan performans i fotografisanje sa publikom koje je prošlo veoma zapaženo i propraćeno na svim društvenim mrežama.

Takođe, značajan segment u organizaciji ovog događaja bilo je i dizajniranje informacionih platformi – dva sajta i aplikacija. Njihova uloga je bila informisanje učesnika o samom događaju, programu, govornicima, kao i registracija učesnika. Sajtovi i aplikacija su uredno ažurirani novim informacijama (agendama, fotografijama, obaveštenjima…) za posetioce.

Za sam kraj konferencije organizovana je WBDS žurka u BitefArtCafe-u za 300 zvanica, gde su gosti mogli da uživaju uz obrade popularnih stranih hitova benda Perpetuum Mobile, kao i DJ-a Dada Selectah.

Srebrno priznanje na BEA World festivalu 2019. u Milanu, u kategoriji Macro B2B i bronzana nagrade na festivalu Eventiada IPRA u Moskvi.

Western Balkans Digital Summit

FRANCK @ EXIT 2018

Za dobar vajb dana važna je šoljica dobre kafe, pa makar on bio i festivalski dan!

Usluge:

Experiential Marketing

Industrije:

FMCG

Upravo time smo se vodili kada smo organizovali trade marketing promociju Jubilarne kafe i Franck kafe, u okviru Exit festivala 2018.

Naš zadatak bila je celokupna logistika oko organizacije promocije, od dizajniranja promo štanda do kreiranja uniformi, angažovanja promo tima i produkcije video materijala.

Na specijalno osmišljenom štandu, naše hostese u dizajniranim uniformama u stilu kafe barista, pripremale su različite varijante Franck i Jubilarne kafe, omiljene generacijama.

Odabrani recepti, vrhunska priprema našeg promo tima i neodoljivi mirisi i ukusi Jubilarne i Franck kafe odlično su se uklopili u dobar vajb Exit festivala, a sve je zabeležno na posebno produciranom video materijalu.

Exit Fest 2018

Franck

TREJD MARKETING PROMOCIJE“ JUBILARNE KAFE“

Trejd marketing promocije Jubilarne kafe i Franck Coffee Event.

Usluge:

Experiential Marketing

Video Production

Industrije:

FMCG

JAFFA & MUNCH @ GAMES.CON

Agencija M2Communications zaslužna je za osmišljavanje nastupa popularnih brendova Jaffa i Munchmallow na nedavno održanom drugom beogradskom Gamescon-u. Atraktivne postavke i aktivacije privukle su veliku pažnju posetilaca ovogodišnjeg festivala gejminga i pop kulture.

Usluge:

Creative & Communications

Experiential Marketing

Industrije:

FMCG

Osmišljeno je kompletno vizuelno rešenje Jaffa štanda sa realističnom 3D figurom Jaffa keksa, ”splash”-om čokolade i pomorandže kao i 2D mapingom čuvene igrice „Pac Man“.

U zoni gigantske Jaffa kutije zainteresovani su mogli da se oprobaju u ”old school” fliperu ili da se fotografišu u i tako dobiju uspomenu sa Jaffa ”place point”-a na Gamescon-u.

U Hali 3, impozantna kupola podeljena na „beli“ i „crni“ Munch vizuelno je asocirala na Munchmallow. Ideja postavke je bila da posetioci izaberu „crnu“ ili „belu“ stranu i učestvuju u Munch Pong onlajn igrici ili u partiji stonog hokeja na posebno dizajniranom stolu za ovu priliku.

Komplatna postavka i svi prateći elementi, uključujući i stajling hostesa, bili su podeljeni na crni, tj. beli segment, pozivajući sve posetioce da izaberu stranu i oprobaju se u jedinstvenom MunchWars duelu.

Jaffa Crvenka

OTVARANJE MULTIBREND RADNJE MOVEM FASHION

Usluge:

Event Design & Production

Experiential Marketing

Industrije:

Fashion

Luxury

Movem Fashion obradovao je mnogobrojne ljubitelje muške mode otvaranjem multibrend radnje na još jednoj lokaciji u TC Mercator.

Svečanom ceremonijom otvaranja radnje, kompanija Movem fashion proslavila je 20 godina rada.

Za potrebe događaja organizovana je revija muške kolekcije svetskih brendova: Boss, Z Zegna, Hugo, Joop!, Trussardi i Armani Jeans za sezonu jesen/zima 2017.

Cvetni aranžmani, elegantne devojke, dekorativna rasveta i gudački kvartet „Alektik“ idealno su se ukopili sa ovim premium segmentom modne garderobe.

„Da biste stvorili nešto izuzetno, vaš način razmišljanja mora biti neumorno fokusiran na svaki detalj.“

Giorgio Armani

FOREVER YOUNG

„Forever Young“: mural posvećen onima koji su večno mladi. Večno mladi kao Fiat 500 i kao Beograd.

Usluge:

Creative & Communications

Experiential Marketing

Video Production

Industrije:

Automotive Industry

Fiat 500 kampanja „Forever Young“, praćena je motom „Turning streets into canvas“. Kreirali smo akciju sa idejom da Beograd obogatimo muralom inspirisanim duhom grada i čuvenom automobilskom ikonom. Mural je delo apstraktnog „street art“ umetnika Nikole Mihajlovića.

Kampanja je podržana BTL aktivacijom i video spotom koji inspiraciju za esetitku crpi iz „street art“ stila i demistifikuje nastanak murala „Forever Young“.

Forever Young

FCA Srbija

THE NIGHT OF MIRACLES 2016

Usluge:

Creative & Communications

Event Design & Production

Experiential Marketing

Video Production

Industrije:

Automotive Industry

U prodajnim salonima FCA grupe širom Srbije organizovali smo gerilsku kampanju za prodajnu akciju „The Night of miracles“. Zadatak je bio osmisliti kreativni koncept za specijalnu prodajnu aktivnost koja je trajala 25 sati, od 16. juna od 16 časova, pa sve do subote,17. juna do 17 sati.

Naziv kampanje imao je bajkoviti prizvuk, pa smo se odlučili za koncept „FIAT-ovih dobrih vila“. Naše promoterke u, „noći čuda“, „FIAT-ove dobre vile“, imale su ključnu ulogu u promotivnim aktivnostima.

Ceo događaj i BTL aktivnosti pratila je video produkcija, pa je tako nastao serijal video „teaser“-a posvećenih „noći čuda“, koji su klijentu koristili za komunikaciju na društvenim mrežama.

Kreativnim pristupom, promotivna aktivnost i gerilska kampanja u „noći čuda“ upotpunjeni su atraktivnim sadržajima.

Ko kaže da čuda ne postoje?

FCA Srbija

FCA SRBIJA: BG CAR SHOW 2016

Usluge:

Event Design & Production

Experiential Marketing

Video Production

Industrije:

Automotive Industry

Na petom po redu, BG Car Show u Beogradu pored automobila i lepih devojaka, pojavili su se surferi i superheroji.

Oni su zapravo deo ambijenta koji je osmišljen u cilju kreiranja orginalnog i upečatljivog štanda i promo tima, za potrebe sajamskog nastupa kompanije FCA Srbija (brendovi: Fiat, Jeep, Alfa Romeo, Abarth i Fiat Professional).

Specijalna edicija modela Fiat 500L Trekking Beats predstavljena je ’’surfing’’ instalacijom, koja je dočarala dobru energiju ovog fijatovog modela. Jeep Wrangler je svoje mesto našao na replici sante leda kao prirodnog okruženja u kome se ovaj terenac odlično snalazi, a za modele Fiat Tipo i Fiat 500 Abarth kreirane su platforme savremenog dizajna.

Tim od dvadeset hostesa predvodila je „Wonder Woman“, superheroina filma Batman vs Superman: Dawn od Justice, koja je izazvala veliku pažnju posetilaca sajma.

Superheroji, surferi, lepotice i automobili.

FCA Srbija