Play Close
AMAZFIT GLOBALNA KAMPANJA ZA OLIMPIJSKE IGRE

Kreiranje globalne kampanje za Amazfit, bilo je uzbudljiv i zahtevan projekat, pre svega zbog vrlo ograničenog vremenskog roka. Zadatak je bio predstaviti Amazfit Balance pametni sat i njegovu revolucionarnu tehnologiju na zabavan i pristupačan način – tako da se na najbolji mogući način istakne njegova uloga u pozitivnoj promeni koju donosi u živote ljudi, čineći ih aktivnijim, zdravijim i pokretnijim.

Projekat je počeo inspirativnim i međunarodnim pitchem. Trebalo je osmisliti kampanju koja će odjeknuti na više tržišta i jezika. To smo i uradili i dobili pitch!

Od brainstorminga do finalno odobrenog scenarija, napisali smo barem 8 različitih reklama. Kada je klijent izabrao scenario za koji ćemo snimati reklamu, svaku scenu smo finalno dorađivali tako da jasno i tačno komunicira u različitim kulturama, jer će se prikazivati globalno.

Kreativni koncept kampanje temelji se na prikazu praktične, svakodnevne upotrebe revolucionarnog AI softvera, premijerno integrisanog u pametni sat Amazfit. Priča prati mladu, energičnu osobu koja, zahvaljujući intuitivnim sugestijama i praktičnim funkcijama uređaja, uspešno rešava svakodnevne izazove. Na taj način, Amazfit se transformiše iz običnog pametnog sata u nezamenljivog saveznika urbanog životnog stila.

Pored pisanja scenarija, centar našeg kreativnog zadatka bila je i art direkcija. Uz glumace, reditelje i produkcijsku ekipu u tim smo doveli i direktora fotografije, dobitnika kanskog Lava da sa nama predstavi Amazfit Balance na najbolji mogući način. Za snimanje ove reklame koristili smo opremu i tehnologiju poslednje generacije, a video je sniman u 8K rezoluciji.

TV reklama je bila samo jedan od zadataka. Uradili smo i nekoliko kraćih verzija ovog videa, kako bismo osigurali autentični online identitet i upotpunili prisustvo Amazfit-a na društvenim mrežama. Snimili smo i seriju lifestyle fotografija koje prate TV kampanju da bi mogli da predstavimo proizvod i kroz druge formate, medije i kanale komunikacije.

Kampanja je snimana namenski, kako bi se njeno prikazivanje poklopilo sa velikim letnjim sportskim događajima poput Evropskog fudbalskog prvenstva i Olimpijskih igara, i da bi se na taj način osigurala njena maksimalna vidljivost.

Za samo deset nedelja, proizveli smo gotovu TV reklamu, nekoliko kraćih videa za društvene mreže i seriju lifestyle fotografija. Kampanja je originalno snimana na engleskom jeziku i sinhronizovana na četiri druga jezika, trenutno se emituje na sportskim kanalima u Nemačkoj, Francuskoj, Španiji i Italiji, a planirano je dalje emitovanje u druge zemlje tokom Olimpijskih igara u Parizu. Na digitalu ova kampanja aktivna je globalno.

Amazfit međunarodni tim izrazio je zadovoljstvo saradnjom, brzinom kreativnog rada i organizacijom projekta, a mi smo uživali radeći u međunarodnom okruženju. Pozitivno je i to što smo se susreli sa različitim perspektivama ljudi, njihovim razumevanjem humora, razumevanjem filmskog i engleskog jezika i na kraju uspeli da zadovoljimo sva očekivanja tima.

Kampanja je uspešno predstavila pametni sat – Amazfit Balance kao neophodnog saputnika urbanog života, ispunivši očekivanja klijenta i prikazujući inovativne mogućnosti proizvoda. Ujedno ona je i najbrže urađena reklamna kampanja u našem portfoliju.

Svedoči da, smo otvoreni za različite vidove saradnje i da uspešno odgovaramo baš velikim izazovima.

BURO. DESERT ROSE 

Na beogradskom stadionu Tašmajdan održan je događaj koji će se dugo pamtiti – BURO. DESERT ROSE.

Ova nesvakidašnja audio-vizuelna manifestacija označila je ujedno i pet godina postojanja sve uspešnijeg portala Buro na srpskom medijskom tržištu.

Usluge:

Design & Art Direction

Experience Design & Event Production

Top 10

Industrije:

Art, Entertainment & Lifestyle

Na glamuroznom događaju, inspirisanom remek-delom naučne fantastike, filmom „Dina“, prisustvovalo je 150 odabranih zvanica iz sveta biznisa, umetnosti, mode i kulture.


U skladu sa kreativnim konceptom i temom mistične pustinje, gosti su bili pozvani da u ambijentu peščanih dina, kroz svoje stajlinge, izraze sopstvenu viziju pustinjskog glamura, dodajući time novu dimenziju inspiracije ovom već prefinjenom konceptu.

Jedan od najunikatnijih događaja sezone postala je svojevrsna pozornica epske sci-fi avanture, a peščani ambijent bio je dopunjen precizno postavljenim refleksivnim monolitima u prostoru, uz dekorisani prolaz s baldahinima koji su prizivali mističnost i eleganciju.

Specijalna rasveta i kastomizovane projekcije na ekranima stvarali su paralelne svetove pred očima posetilaca.

Ekskluzivna večera i atraktivni performansi izvođača, muzičara i plesnih trupa zabavljali su prisutne svojom izuzetnom umetničkom izvedbom.

Tim M2C nije samo kreirao izvanredan koncept i producirao ovaj „pustinjski spektakl“, već je takođe realizovao i niz impresivnih promotivnih videa koji su unapredili anticipaciju i uzbuđenje oko BURO. DESERT ROSE događaja.

VINSKA VIZIJA OTVORENOG BALKANA

Najveći i jedan od najznačajnijih događaja ove godine u Srbiji – Prvi međunarodni sajam vina „Vinska vizija Otvorenog Balkana“, uspešno je relizovan na Beogradskom sajmu od 1. do 4. septembra 2022. godine.

Pod pokroviteljstvom vlada Srbije, Severne Makedonije i Albanije, a u okviru inicijative Otvoreni Balkan, sajam je na jednom mestu okupio najbolje proizvođače vina u regionu i promovisao čitav Balkan kao sve traženiju vinsku i turističku destinaciju.

Koncept i naziv manifestacije osmislio je i realizovao kreativni tim naše agencije, a posetioci su imali priliku da posete tematski različito osmišljene hale.

Usluge:

Design & Art Direction

Experience Design & Event Production

Top 10

Video & Photo Production

Industrije:

Government, Business Associations and NGO

Wine & Spirits

Inspiracija je proistekla iz estetike pejzaža i jedinstvenog ekosistema vinograda – poznatijeg kao „teroar“ – koji predstavlja sintezu klime, tla, podneblja, kao i umeća proizvođača najboljih vina na svetu. Takođe, manifestacija je konceptualno inspirisana upečatljivom konvergencijom tradicionalnih i modernih vinarija. Tu su se, na jednom mestu, mogli pronaći starinski, muzejski eksponati vezani za gajenje vinove loze i proizvodnju vina, ali i najsavremeniji LED ekrani koji su na zanimljiv i inovativan način edukovali posetioce o istoriji, poreklu i vrstama vina, kao i o procesu proizvodnje.

Dekoraciju enterijera upotpunila je instalacija veštačke reke sa pravom vodom, koja je proticala jednim delom partera u hali. Takođe, vizuelnoj upečatljivosti Vinske vizije Otvorenog Balkana doprinelo je kompletno brendiranje preko 90 promotivnih površina različitih formata. Posebno atraktivni posetiocima bili su i tzv. „Digitalni grozdovi“, postavljeni na četiri mesta u hali 1 Beogradskog sajma. Svaka od ove četiri masivne čelične instalacije imala je veličinu 6×5,5m, težinu preko 3 tone, a na svakom „grozdu“ nalazilo se 130 LED panela koji su emitovali različite audio-vizuelne sadržaje.

Skoro 400 izlagača i proizvođača vina iz više od 20 zemalja učestvovalo je na ovoj jedinstvenoj manifestaciji, koja se održavala u čak šest hala – 1, 1A, 2, 3, 4 i 5 – Beogradskog sajma.

Na sajmu je bilo prisutno više od 230 izlagača iz zemalja inicijative Otvoreni Balkan, kao i veliki broj vinarija iz Crne Gore, BiH, Hrvatske, Slovenije, Italije, Francuske, Argentine, Čilea, Južne Afrike…


Prvi međunarodni sajam vina „Vinska vizija Otvorenog Balkana“ otpočeo je svečanim otvaranjem kojem su prisustvovali najviši zvaničnici zemalja Otvorenog Balkana.


Ovom prilikom održano je i sajamsko takmičenje „Vinski trofej Otvorenog Balkana“, brojni stručni skupovi i masterklasovi, kao i poslovni B2B susreti na kojima su izlagači imali mogućnost da prošire svoje poslovanje.

O veličini i složenosti čitave postavke, govore i sledeći zanimljivi podaci:
na površini od preko 300 kvadratnih metara LED ekrana emitovali su se najrazličitiji audio-vizuelni sadržaji; iskorišćeno je preko 10.000 kvadratnih metara tepiha i više od 2000 m2 štampanog PVC poda; obezbeđeno je preko 200 komada različitih rekvizita i više od sto jedinica biljaka, među kojima i 40 stabala drveća.

U produkciji i organizaciji događaja učestvovali su i: BeoExpo System, Skymusic Production, Bulb Creation, Pozitiv MVP, Freeline Studio, Specific, Zoom Media, Integraltechnic, atelje Mini Bees, video produkcija NEO – New Entertainment Office i mnogi drugi.

Najveći međunarodni sajam jugoistočne Evrope postavio je nove standarde kada je u pitanju prezentacija vina i vinske kulture regiona Zapadnog Balkana.

CUPRA HERO INTERACTIVE VIDEO

Za klijenta Porsche SCG, osmislili smo i realizovali digitalnu kampanju čija je okosnica interaktivni video koji nosi naziv  “CUPRA HERO“, a zasnovan na konvergenciji gejming industrije i video tehnologije.

Ključni medij kampanje predstavljao je mikro sajt cuprahero.rs čiji osnovni sadržaj čini interaktivni video takmičarskog karaktera.

Usluge:

Brand Development

Design & Art Direction

Digital & Content Creation

Top 10

Video & Photo Production

Industrije:

Automotive Industry

Svi koji su se upustili u ovo jedinstveno interaktivno iskustvo imali su mogućnost da izaberu jedan od tri ponuđena karaktera – odnosno „svog“ heroja parkuristu – kao i da, u trci sa vremenom, odaberu svoj put put i stignu do cilja u rekordnom vremenu.

Ovakav vid kampanje predstavlja novi vid digitalnog iskustva primenjenog za potrebe oglašavanja i promocije.

Sa sloganom “Za sve hrabre koji biraju drugačiji put“, ova interaktivna avantura ima za cilj da na zabavan i zanimljiv način omogući igračima da odaberu karakteristike koje odlikuju jedinstven CUPRA DNK – a to su brzina, agilnost ili snaga.

„Brend kao što je Cupra doneo jedan novi stil, pristup i energiju u auto industriju. Za nas je predstavljao izazov da otkrijemo nove, inovativne vidove komunikacije sa ciljnom grupom, kao i da pružimo inspirativne podsticaje potrošačima”.

Priča koja prati interaktivni video ukazuje i na određene vrednosti koje svaki pojedinac treba da pospešuje u svom životu, bez obzira na okolnosti u kojima se nalazi. Nekada najbrži put do cilja i korišćenje prečica nije i najbolji put. Zato CUPRA Hero priča i jeste namenjena običnim ljudima, pravim herojima svakodnevice, koji se ponašaju u skladu sa sopstvenim kodeksom i pravim vrednostima i umeju da odaberu svoj put. 

Kampanja CUPRA Hero realizovana je u saradnji sa produkcijskom kućom NEO - New Entertainment Office. Za dizajn mikro veb stranice i tehničku podršku bio je zadužen System Studio, dok je naša

agencija, u skladu sa postavljenom strategijom, kreirala neposredno korisničko iskustvo.
CUPRA HERO digitalnu kampanju podržali su i brojni uticajni domaći influenseri, čiji se lifestyle poklapa sa CUPRA brendom i kojima je auto industrija važna sfera interesovanja.

Uspeh kampanje ogleda se u rezultatima jačanja svesti i skretanja pažnje na novi model na našem tržištu. Tokom tri nedelje takmičarksog dela kampanje zabeleženo je preko 36,000 jedinstvenih poseta mikro-sajtu cuprahero.rs, a ukupan broj onih koji su odigrali interaktivni video i zabeležili rezultat je preko 13,000 korisnika.

60. GODIŠNJICA POKRETA NESVRSTANIH ZEMALJA

Na mestu gde je sve počelo, 60 godina kasnije, obeležena je godišnjica od prve konferencije Pokreta nesvrstanih zemalja. Na beogradskom sajmu 11. i 12. oktobra održan je ovaj visoki diplomatski skup, a jedan od najvažnijih zadataka pripao je našem timu.

Ovim povodom, Beograd je ugostio preko 100 stranih delegacija, među kojima su predsednici država i 40 šefova diplomatija. Suorganizatori ovogodišnje konferencije Pokreta nesvrstanih, Srbija i Azerbejdžan imali su priliku da dočekaju delegacije u svečanom i impresivnom ambijentu.

Usluge:

Design & Art Direction

Experience Design & Event Production

Top 10

Video & Photo Production

Industrije:

Government, Business Associations and NGO

Događaj je svečano otvoren audio vizuelnim spektaklom, animacijom koja se integrisano emitovala putem mapinga na podu u centralnom delu sale, na četiri velika LED ekrana i specijalnoj instalaciji iznad delegatskog stola sačinjenoj od transparentih LED ekrana.

Art direkcija 60. godišnjice zasnovana na motivima vodenih boja, koje su pretapanjem i menjanjem kolorita dočarale priču o nastanku Pokreta nesvrstanih, istoriji i simbolima, kao i ciljevima kojima streme u budućnosti. Posebnu pažnju privukla je impresivna instalacija u glavnoj hali, na površini od čak 220 kvadratnih metara. Instalacija se sastojala od žive prirode prepune cveća i zelenila, koje simbolišu srpske predele.

Režirali smo TV i prenos i live streaming dvodnevnog susreta, a naš signal preuzleli su nacionalna televizija, novinske agencije i mediji iz zemlje, regiona i sveta.

U produkciji i organizaciji događaja učestvovali su: BeoExpo System, Skymusic Production, Bulb Creation, Pozitiv MVP, Freeline Studio, Ivan Aran Studio, Prosound i video produkcija NEO – New Entertainment Office.

PARALELNA STVARNOST – SUROVA REALNOST

Projekat „Paralelna stvarnost – surova realnost“ za nevladinu organizaciju Astra, sproveden je u cilju podizanja svesti o trgovini ljudima.

Problem trgovine ljudima deluje kao paralelna stvarnost, kao da je nevidljiv i da se dešava daleko od nas, međutim to je problem u kom ovakve pojave deluju neprimetno, dok je realnost drugačija i još surovija. To je naša surova realnost.

Kampanja ukazuje na tri najzastupljenija vida trgovine ljudima: seksualnu eksploataciju, eksploataciju dece i radnu eksploataciju. „Creative device“ kampanje su predstavljali imaginarni lanci. Imaginarni lanac snažno simbolizuje sve ono čime trgovac ljudima vezuje svoju žrtvu: ucenom, prisilom, kaznom, pretnjom, strahom, a što na prvi pogled nije vidljivo. Kampanja nastoji da te lance učini vidljivijim i uči nas da ih lakše prepoznamo.

Usluge:

Design & Art Direction

Digital & Content Creation

Top 10

Video & Photo Production

Industrije:

Government, Business Associations and NGO

Sprovedena je integrisana kampanja na sledećim kanalima komunikacije: TVC, OOH, digitalna kampanja na društvenim mrežama i PR.

Postignuti rezultati:

1. Mediji:
• 12 TV gostovanja
• 106 objava na web-u i social media kanalima
• 32 objave u print izdanjima

2. Društvene mreže:
• Total reach 645.000 korisnika
• Total view 201.500 pregleda
• Total engagement 22.200 reakcija

Kampanja „Paralelna stvarnost-Surova realnost“ je pokrenula snažne reakcije javnosti. Broj poziva call centru putem SOS telefona se uvećao za 120% u odnosu na isti period prethodne godine.

Pobednički projekat na Disrupt nagradnom konkursu u kategoriji Agencije i Mediji – Komunikacija.

UNDERWATER ART

Zamislite najneverovatniju lokaciju za umetnički doživljaj?

Porto Montenegro je u saradnji sa našom agencijom kreirao neobičnu podvodnu izložbu koja je realizovana u periodu od 1. do 16. avgusta 2019. Angažovanjem svetski priznatog crnogorskog umetnika Luke Radojevića, posetiocima je pružena mogućnost da zarone u tajne drevnih vremena.

Usluge:

Experience Design & Event Production

Top 10

Video & Photo Production

Industrije:

Art, Entertainment & Lifestyle

Hospitality & Travel

Kolekcija skulptura savremene umetnosti pod nazivom ’’Vreme’’, oslikava ljudske potrebe, težnje, strahove, očekivanja, nadanja – ukazujući na razvojni put ljudske civilizacije od antičkog doba do danas. U svojoj podvodnoj postavki, Luka je posebnu pažnju poklonio najmoćnijim monumentalnim tvorevinama ljudske ruke čiji je nastanak večna civilizacijska tajna, a u duhu stare Grčke i Rima, predstavio humanoidne skulpture muških i ženskih torzoa, koji najbolje idealizuju proporcije ljudskog tela.

Za nas je implementacija i praćenje projekta bio je jednak izazov kao i samo uživanje u ovoj originalnoj umetnosti, koja daje potpuno novi pogled na pojam umetničkog prostora.

Svi eksponati sačinjeni od drveta, postavljeni su na kaskade na dubini od 5 do 12 metara. Kako bi se zaštitili, eksponati su obloženi eko emulzijom od prirodnih materijala koja ujedno čuva i staniše u kojem se nalaze.

Ushićenje je počelo od momenta napuštanja obale gliserom, uz vodiča koji je predstavljao motive i ideje koji prethode ovoj eksperimentalnoj koncepciji.

Profesionalni ronioci su vodili avanturistički nastrojene posetioce dnom tivatskog zaliva i omogućili im da otvore svoja čula za vekove promena u ljudskoj civilizaciji i graditeljskoj evoluciji.

Podvodna video produkcija omogućila je da ovi prizori budu zabeleženi dočaravajući lepotu koja nastaje iz spoja prirode i umetnosti.

Projekat je višestruko nagrađivan, osvojivši Specijalnu nagradu za kreativnost i treću nagradu u kategoriji B2C Event na međunarodnom festivalu Conventa Crossover 2020, kao i bronzano priznanje UEPS-a 2019. u kategoriji promocija na vanstandardnim mestima.

U ovakvim trenucima je najbolje zaustaviti se, sinhronizovati frekvenciju duše i biti u skladu sa vremenom, jer vreme ima moć da objektivno postavi ljude i događaje na njihovo pravo mesto.

WESTERN BALKANS DIGITAL SUMMIT 2019

Najveći regionalni digitalni samit Western Balkan Digistal samit (WBDS) održan je 4. i 5. aprila 2019. godine u Palati Srbija.

Usluge:

Design & Art Direction

Digital & Content Creation

Experience Design & Event Production

Top 10

Video & Photo Production

Industrije:

Government, Business Associations and NGO

Zadatak je bio predstaviti budućnost SADA i kreirati jedinstveno „tech“ iskustvo za 4000 zvanica i 200 panelista. Poseban izazov bio je potpuno zamračivanje glavne sale Srbija, koje je izvedeno sa spoljne strane kupole. Postavka u glavnoj sali je uključivala specijalnu konstrukciju za kačenje velikih površina LED ekrana, specijalno modifikovani trasing sistem za kompletnu rasvetu, kao i 3D scenografiju inspirisanu geometrijskim oblicima, na čijoj su površini projektovane apstraktne animacije, kreirane isključivo za ovu priliku.

U salonu Crna Gora kreiran je prvi „immersive room“ u regionu koji je učesnicima omogućio putovanje kroz digitalni svet nauke i vizije budućnosti.

Jedan od najpropraćenijih i najzanimljivijih panelista na ovogodišnjem WBDS-u definitivno je bila Sofija, napoznatiji humanoidni robot. Robot Titan, zvezda neformalnog dela samita, je u pauzama konferencije imao interaktivan performans i fotografisanje sa publikom koje je prošlo veoma zapaženo i propraćeno na svim društvenim mrežama.

Takođe, značajan segment u organizaciji ovog događaja bilo je i dizajniranje informacionih platformi – dva sajta i aplikacija. Njihova uloga je bila informisanje učesnika o samom događaju, programu, govornicima, kao i registracija učesnika. Sajtovi i aplikacija su uredno ažurirani novim informacijama (agendama, fotografijama, obaveštenjima…) za posetioce.

Za sam kraj konferencije organizovana je WBDS žurka u BitefArtCafe-u za 300 zvanica, gde su gosti mogli da uživaju uz obrade popularnih stranih hitova benda Perpetuum Mobile, kao i DJ-a Dada Selectah.

Srebrno priznanje na BEA World festivalu 2019. u Milanu, u kategoriji Macro B2B i bronzana nagrade na festivalu Eventiada IPRA u Moskvi.

Western Balkans Digital Summit

COCA-COLA HBC KICK-OFF & ANNUAL CELEBRATION 2019

Tradicionalni Coca-Cola HBC Kick-Off praćen godišnjom proslavom kompanije, organizovan je 2019. u Belexpocentru za preko 1.200 zvanica.

Usluge:

Design & Art Direction

Experience Design & Event Production

Top 10

Industrije:

FMCG

Pred nama se našao izazov kreiranja koncepta i organizacije događaja koji je iz godine u godinu sve uspešniji. Polazište je predstavljala kompanijska strategija Winning 24/7, a koncept koji smo predložili baziran na ideji da se oživi duh velikih američkih gradova koji žive 24 časa, 7 dana u nedelji.

Zvanice su započele svoje putovanje ka Coca-Cola gradu prolazeći kroz tunel u kome je LED ekranima i audio-vizuelnim efektima simulirana vožnja metroom. Prvu stanicu predstavljao je klasični američki dajner iz 50-tih godina koga je krasila 4m visoka replika čuvene Coca-Cola boce. Različite gradske zone ove jedinstvene metropole inspirisane su pričama brendova Coca-Cola HBC portfolija i urbanom kulturom američkih gradova: Sprite Basket Court, Fanta Bubble Station, zona u kojoj su se pravile najbolje fotke, NEXT park sa gradskom voćnom pijacom, a večernje gradsko osveženje moglo se naći u Mr Schweppes Alchemy baru.

Zvanični program započeo je „na centralnom gradskom trgu“ performansom u kome se umetnica na obruču vešto kretala unutar laserskih snopova. Ceo vizuelni spektakl upotpunjen je backwall animacijama na led ekranima površine 140m2. Nakon zvaničnog dela na kome su predstavljeni rezultati u prethodnoj i strategija za tekuću godinu, usledila je centralna proslava. Poseban izazov predstavljala je i brza promena scenografije. Od konferencijske postavke za 700 zaposlenih do postavke za žurku kojoj je prisustvovalo preko 1200 zvanica. Ceo Coca-Cola grad je bio na nogama do kasno u noć, uživajući u bogatom programu čija je glavna zvezda bio Gibonni.

Događaj je osvojio nagradu u kategoriji Najbolji event na festivalu Kaktus 2019 i dve nagrade na festivalu Conventa Crossover u Ljubljani 2019.

Winning 24/7

EXPEDICIJA NA MARS

„Expedicija na Mars“ je konceptualni projekat realizovan za kompaniju Delta Motors povodom lansiranja novog modela BMW X3. Ekspedicija je okupila preko 600 članova u cilju istraživanja Crvene planete i predstavljanja novog BMW modela.

Usluge:

Experience Design & Event Production

Top 10

Video & Photo Production

Industrije:

Automotive Industry

„Expedicija na Mars“ je konceptualni projekat realizovan za kompaniju Delta Motors povodom lansiranja novog modela BMW X3. Ekspedicija je okupila preko 600 članova u cilju istraživanja Crvene planete i predstavljanja novog BMW modela.

Članovi ekspedicije su imali priliku da dožive kosmičko putovanje od Zemlje do južne hemisfere Crvene planete. Sve je počelo prolaskom kroz digitalni tunel čiji je dizajn inspirisan enterijerom svemirskog broda. Doživljaj kosmičkog putovanja dodatno je pojačan video animacijama na led ekranima, zvučnim i specijalnim efektima.

Veče se nastavilo prvom interplanetarnom žurkom uz nastupe DJ Miss Millie i benda Girls, Boys and Toys. Event aktivacije su smeštene pod kupole u vidu istraživačkih stanica: Test Drive Station (VR aktivacija „X3 Exploring Mars“), Memories from Mars (chroma-key fotografije sa Marsa) i Microgarvity Bar.

BMW je “eXpediciju na Mars” iskoristio i kao platformu za kreiranje novih lidova i prodajnog levka, okupljajući veliki broj zainteresovanih i potencijalnih kupaca na jednom mestu. Cela akcija je dodatno ojačana digitalnom i OOH kampanjom, a put svakog lida do kupca pažljivo ispraćen kroz CRM, nakon čega se jasno mogao sagledati direktan prodajni rezultat i izračunati event ROI. Velika rezonantnost “eXpedicije na Mars” kroz generički reach u medijma, ali i dugoročni word of mouth efekat* stvorila je snažan odjek u autoindustriji i uticala na promenu percepcije o načinu kreiranja iskustva na događajima.

Treća nagrada na Best Event Award Festivalu 2018. Treća nagrada na festivalu Eventiada IPRA u Moskvi 2018. ATTEND nagrada na RSVP festivalu u Zagrebu 2018.

Nagrade – eXpedicija na Mars