Nufarm & Nuseed Innovation Days
Kompanije iz industrije agrikulture Nufarm i Nuseed, obeležile su međunarodni dan polja događajem „Innovation Days“ na svom oglednom polju u blizini Novog Sada. M2C bio je zadužen za koncept i kompletnu realizaciju ovog događaja.
M2Communications osvojio srebro na festivalu White Square 2023
Na međunarodnom festivalu kreativnosti White Square 2023, projekat Wine Vision by Open Balkan osvojio je srebrnu nagradu u kategoriji Brand Experience & Activation.
M2C u muzeju vina La Cité du Vin
Ekipa M2Communications posetila je nadaleko čuveni muzej vina La Cité du Vin u francuskom gradu Bordou.
Dve srebrne nagrade za M2Communications
U veoma jakoj konkurenciji jednog od globalno najpriznatijih festivala iz oblasti event & experience marketinga Eventex, M2C osvojio je dva srebrna priznanja sa projektima Wine Vision by Open Balkan i Cupra Hero – interaktivni video.
M2Communications u finalu Eventex Awards
Dva projekta naše agencije plasirala su se u finale za prestižnu međunarodnu nagradu Eventex Awards, i to u dve kategorije – Fair i Interactive Storytelling.
Početak kampanje "Aorta nije samo na srcu"
U saradnji sa Udruženjem kardiovaskularnih hirurga Srbije, pokrenuli smo kampanju pod nazivom „Aorta nije samo na srcu“ sa ciljem prevencije trbušne aneurizme.
Kampanja „Tanka je linija“ zvanično je otpočela ne šest tržišta Zapadnog Balkana
Kampanju, koju su zajednički pokrenuli Transport Community i Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture, osmislio je i realizovao kreativni tim M2C, vodeći se osnovnom idejom da se kroz snažan i upečatljiv pristup ukaže na opasnosti prelaska preko pruga.
"Godina progresa i unapređenja poslovanja"
Miro Antić, CXO M2Communications, za Advertiser Serbia:
"Uprkos izazovima ostvarili smo: višestruki rast na svim poljima, a ojačali smo i agencijske kapacitete stručnim obukama i radom na podizanju kompanijske kulture na viši nivo."
M2C is hiring!
We are looking for a passionate, responsible and creative individual as a full-time Copywriter/Creative Strategist who generates big ideas and turns them into life.
M2C i Confiva objavili uvođenje inovativne platforme za virtuelne i hibridne događaje
Kompanija Confiva i agencija M2Communications, objavili su strateško partnerstvo, koje će tržištu Srbije i Crne Gore omogućiti korišćenje napredne platforme za virtuelne i hibridne događaje.
LUŠTICA BAY LIGHTWAVE 2.0
Festival svetlosti u Luštici Bay je i ove godine jedan od najatraktivnijih letnjih sadržaja na Jadranskom primorju. Spektakl koji obuzima sva čula "Lightwave by Luštica Bay" održaće se u periodu od 16. do 23. jula u marini.
M2Communications dobitnica dve nagrade na ovogodišnjem Disrupt Awards konkursu
Agencija M2C već drugu godinu zaredom osvaja nagrade na Disrupt Awards konkursu koji organizuje Adam Studio.
M2Communications nominovana na festivalu Heavent Awards 2022
Jedan od najprestižnijih svetskih festivala iz oblasti event i live communications industrije, “Heavent Awards”, nominovao je događaj „Četvrta Kina - CIEZ ministarska konferencija o saradnji u inovacijama“, u kategoriji Forum, Summit, Congress Fair Award.
Obeležavanje 60. godišnjice Pokreta nesvrstanih zemalja u kreativnoj izvedbi M2Communications
Agenciji M2Communications poveren kreativni koncept i izvršna produkcija najvećeg političkog skupa u svetu ove godine održanog u Beogradu.
Film “Sezona mira u Parizu” dobio je novi sjaj zahvaljujući projektu A1 Kinoteka
Premijera digitalno restauriranog filma “Sezona mira u Parizu” održana je 19. septembra u Silosima, Beograd.
HR World - Experience Design
Za novi broj časopisa HR World, Miro Antić, Partner/CXO, M2Communications, piše na temu Experience Design-a.
Novo poglavlje: M2C Montenegro
Alhemija kreiranja doživljaja dolazi u Crnu Goru.
Projekat „Paralelna stvarnost – surova realnost“ dobitnik nagrade na Disrupt nagradnom konkursu
Pobednik u kategoriji Agencije i mediji – Komunikacija.
M2Communications Agencija godine 2020. na međunarodnom festivalu Conventa Crossover
Na tradicionalnom festivalu live komunikacija, učestvovale su agencije i organizatori događaja iz 12 evropskih zemalja, a nagradu za Agenciju godine osvojila je agencija M2Communications.
Trgovina ljudima nije paralelna stvarnost već surova realnost
„PARALELNA STVARNOST − SUROVA REALNOST“ je društveno-angažovana kampanja nevladine organizacije ASTRA koja nas navodi da preispitamo način na koji percipiramo pojave koje se nalaze oko nas, a koje kriju teško prihvatljivu istinu.
Novi komunikacijiski projekat za agenciju M2C – kreiranje kampanje za nevladinu organizaciju Astra
U ovim, složićemo se čudnim vremenima kada tim radi na daljinu i kada se „brejnstorminzi“ dešavaju preko online platformi, odlučili smo se da da damo svoj kreativni odgovor na izuzetno važnu temu, koja nije toliko prisutna u medijima, ali tiče se svih nas.
Nova divizija M2C agencije - Digital X: Nova generacija digitalnog iskustva
U Digital X-a razvijamo usluge kreiranja hibridnih/virtuelnih događaja, interaktivnih videa, mapiranje consumer journey-a i dizajniranje platformi zasnovanih na prediktivnim modelima.
Online konferencija Sport posle Korone
O budućnosti sportskog sistema Srbije (saveza, klubova, organizatora događaja, medija i sponzora) govoriće međusektorski tim profesionalaca.
Agencija M2Communications pokrenula razvojnu akademiju
Razvojna akademija agencije M2Communications startovala u januaru 2020.
Osma dodela nagrada najprestižnijeg biznis događaja u zemlji
SAM GALA 2019
Tradicionalni skup i dodela nagrada iz oblasti biznisa i poslovanja, održan 11.12.2019. u Belexpo centru
Osvojena BEA World nagrada drugu godinu zaredom - srebrni slon za M2Communications
Srebrno priznanje na ovogodišnjem BEA World festivalu u kategoriji Macro: B2B event < 500k, za projektat WB6 DS – Western Balkans Digital Summit 2019.
Projekat "Western Balkan Digital Summit" nagrađen na festivalu Eventiada IPRA 2019
Projekat WBDS 2019 osvojio treće mesto u kategoriji Event of the Year festivala Eventiada IPRA 2019 u Moskvi.
Nagrada za agenciju M2Communications na festivalu KAKTUS 2019
KAKTUS 2019 u kategoriji event osvojen je za Coca-Cola HBC Kick-Off & Annual Party
M2Communications sa dva projekta u finalu za event godine ne Eventiada IPRA festivalu u Moskvi
M2Communications sa dva projekta u finalu za event godine ne Eventiada IPRA festivalu u Moskvi
Agencija M2Communications u finalu u dve kategorije za najprestižniju event nagradu na svetu
Agencija M2Communications se sa regionalnom digitalnom konferencijom ,,Western Balkan Digital Summit 2019’’ našla u finalu u dve kategorije na BEA World festivalu.
Miro Antić izabran među globalno 100 najuticajnijih u event industriji
U izboru Eventex-a Miro Antić se našao među 100 najuticajnijih ljudi na svetu u event industriji.
Miro Antić nominovan u globalnom izboru za najuticajnije u event industriji
Miro Antić, M2Communications među 476 nominovanih iz celog sveta u izboru Eventex-a za najuticajnije u event industriji.
Tri projekta agencije M2Communications u finalu Crossover festivala 2019!
M2Communications je agencija sa najvećim brojem radova u finalu internacionalnog festivala iz oblasti event marketinga.
Porto Montenegro Underwater Exhibition: nova dimenzija umetnosti i jedinstvena podvodna avantura
Crnogorski umetnik Luka Radojević i Porto Montenegro u saradnji sa našom agencijom organizovali su jedinstvenu podvodnu izložbu u blizini ostrva Gospa od milosti.
Događaj o kojem se piše: eXpedicija na Mars kao primer uspešnog kreiranja doživljaja
Magazin Kongresni Turizam je u posebnom izdanju posvećenom kreiranju doživljaja, kao najkreativniji primer organizacije događaja naveo višestruko nagrađivani projekat Ekspedicija na Mars agencije M2Communications.
Novi reklamni spot za Lušticu Bay u produkciji M2Communications i NEO – New Entertainment Office
Produkcija reklamnog spota za Lušticu Bay i kadrovi sa snimanja na nekim od najatraktivnijih lokacija na Jadranu.
Uronite u digitalni svet - prvi Immersive Room u regionu
Predstavili smo nova iskustva na polju digitalne umetnosti i tehnologije u okviru Western Balkans Digital Summit konfernecije 2019.
Coca-Cola HBC Kick-Off & Annual Celebration 2019
Organizacija ovogdišnjeg Coca-Cola HBC Kick-Off-a i korporativne proslave pripala je agenciji M2Communications.
Miro Antić, M2Communications među najuticajnijim stručnjacima u event industriji Centralne i Jugoistočne Evrope
M2Communications među deset najboljih event agencija u regionu za 2018.
SAM Gala kao sprska verzija dodele Oskara
Glamurozno veče posvećeno poslovnoj izvrsnosti.
Priznanje za agenciju M2Communications na festivalu Eventiada IPRA 2018 u Moskvi
Priznanje za izvrsnost u marketing komunikacijama.
Osvojena bronzana nagrada na BEA World 2018!
Bronzani slon dolazi u Srbiju!
„eXpedicija na Mars“ osvaja Ameriku
Projekat agencije M2Communications među finalistima festivala Special Events 2019.
Najbolji srpski skijaš Marko Vukićević potpisao sponzorski ugovor sa kompanijom "Jaffa"
Jedan od najperspektivnijih sportista, srpski reprezentativac u alpskom skijanju Marko Vukićević, potpisao je sponzorski ugovor sa kompanijom „Jaffa“ iz Crvenke.
M2Communications u finalu jednog od najvećih svetskih event & live communications festivala - BEA World 2018
M2Communications se ove godine našla u finalu prestižnog festivala najboljih događaja i „live" komunikacije u svetskoj konkurenciji – Best Event Awards 2018.
Samit100 biznis lidera Jugoistočne Evrope održan u Beogradu
U Beogradu je održan sedmi po redu Samit100 biznis lidera Jugoistočne Evrope koji je okupio više od sto eminentnih poslovnih lidera, iz zemlje i inostranstva.
The 8 X-perience
Povratak serije 8, novi model BMW X4 i pretpremijera BMW X5 na ekskluzivnom „launch" eventu u Beogradu.
„From Storytelling to Storyliving" - Business & Luxury Magazine
Moderni događaji pružaju iskustva za sva ljudska čula, sa ciljem što efikasnijeg i dubljeg povezivanja pojedinca sa određenim brendom. Koncept „from storytelling to storyliving" predstavlja jedan od osnovnih kreativnih principa kojim se vodi agencija M2Communications.
„eXpedicija na Mars" je najbolji B2B & B2C event nove Evrope!
„eXpedicija na Mars" i M2C tim osvojili The Best Event Award of New Europe na Conventa Crossover festivalu u Ljubljani.
„eXpedicija na Mars" agencije M2Communications u finalu Conventa Best Event Award
Projekat „eXpedicija na Mars“ kreiran povodom predstavljanja novog BMW X3 modela, našao se u finalu prestižnog regionalnog takmičenja za najbolji event – Conventa Best Event Award
Spektakularno otvaranje The Chedi Luštica Bay hotela i marine
Svečanom otvaranju novog luksuznog hotela i marine The Chedi Luštica Bay, prisustvovalo je preko 1500 zvanica iz celog sveta, među kojima i najviši državni vrh Crne Gore, a kompletna organizacija kao i kreativni koncept grandioznog otvaranja povereni su agenciji M2Communications.
Hublot event Porto Montenegro
Spektakularnim događajem u produkciji M2Communications ozvaničeno partnerstvo kompanije Hublot i luksuzne marine Porto Montenegro.
M2Communications postala Global Brand & Communications agencija srpskog skijaša Marka Vukićevića
Marko Vukićević je najbolji srpski skijaš i buduća zvezda alpskog spusta.
Nagrada „Brand Experience Agency of the Year“ za M2Communications
Portal „Luxury Travel Guide“ dodelio je agenciji M2Communications, prestižnu nagradu za „Brand Experience Agency of the Year“ za 2018. godinu.
dm Extreme Look Campaign
Za potrebe lansiranja nove kolekcije "Extreme Look", kompanija dm drogerie markt je nakon konkursa, poverila kampanju agenciji M2Communications.
Business & Luxury Magazin donosi osvrt na SAM Gala 2017
U novom izdanju magazina Business & Luxury pročitajte šta to SAM Gala svrstava rame uz rame sa sličnim manifestacijama na svetskoj sceni.
ATTEND nagrada za eXpediciju na Mars
Na dodeli ATTEND nagrada u okviru RSVP festivala, događaj "eXpedicija na Mars" proglašen je najboljim regionalnim događajem u kategoriji "Predstavljanje proizvoda ili usluge".
BMW Group i M2Communications ponovo sarađuju u Srbiji
Kako su događaji organizovani u Srbiji postali "benchmark" za BMW.
Miro Antić: „Experience" je nova snaga marketinga
Kombinovanje digitalnog i virtuelnog sadržaja sa stvarnim svetom na događajima ili aktivacijama, podići će interakciju na viši nivo i otključati novu dimenziju u kreiranju „brand experience"-a.
Miro Antić: praznični intervju za Advertiser Serbia
POGLED SA VRHA, III deo: Veliki praznični intervju sa liderima renomiranih agencija za tržišno komuniciranje u Srbiji.
Jaffa & Munch @ Games.con
Gigantska Jaffa je sletela među gejmere dok se na drugoj strani vodila borba za fanove izmedju belog i crnog Munch-a.
SAM Gala 2017
Spektakularno gala veče u organizaciji agencije M2Communications. Najznačajnij biznis događaj u zemlji - SAM Gala 2017.
Osvojili smo Mars!
BMW i M2Communications uspešno sproveli prvu ekspediciju na Mars.
Expedicija na Mars
U našoj narednoj misiji otisnućemo se izvan granica poznatog, u nove i neistražene prostore, i pomeriti granice!
Otvaranje nove multibrend radnje Movem Fashion
Na otvaranju nove Multibrend radnje u Merkator Centru predstavljene su kolekcije svetskih brendova Boss, Canali, Z Zegna, Hugo, Joop, Trussardi i Armani Jeans.
M2C New Force
Tražimo nove saradnike na pozicijama Client Relations Manager i Event Production Manager.
Da li ste to baš vi?!
Toyo Tires Russia Roadshow & Event
Ekskluzivni "roadshow" ruskog ogranaka kompanije Toyo Tires organizovan u Srbiji i Crnoj Gori.
Porto Montenegro Circus Party
Nesvakidašnji događaj na jedinstvenoj lokaciji Porto Montenegro Yacht Club-a, inspirisan artističkim cirkusom.
Aqua Party u Porto Montenegru
Svečano otvaranje hotelsko-rezidencijalnog kompleksa Regent Pool Club Residences.
Welcome to Jaffaica
Agencija M2Communications organizovala predstavljanje brenda Jaffa cakes na Exit Fetivalu 2017.
"Kreiranje prestiža" M2Communications u magazinu Business & Luxury
Magazin Business & Luxury donosi zanimljiv osvrt na "event management" u "luxury" segmentu i tekst o agenciji M2C kao jednoj od vodećih u ovoj industriji.
BASF Dan polja 2017 u organizaciji M2Communications
Agencija M2Communications izabrana na "pitch"-u za organizacju najvećeg BASF događaja.
U potrazi za novim i drugačijim: Nichim Izazvan i Asus Zenfone 3 Deluxe
Kampanja za Asus ZenFone 3 Deluxe realizovana u saradnji sa Nichim Izazvanim.
Tim hostesa agencije M2Communications na Sajmu automobila 2017.
Preko 80 hostesa agencije M2Communications na štandovima deset brendova tokom Međunarodnog salona automobila u Beogradu.
Rolls-Royce prvi put zvanično predstavljen u Srbiji
Agencija M2Communications je imala čast da organizuje prvi Rolls-Royce event u Srbiji za klijenta Rolls-Royce Motor Cars München.
"Experience" kao jedan od ključnih elemenata marketing komunikacija
Naš strateški pristup je baziran na miksu tzv. 4E: "experience, engagement, exclusivity, emotion", koje u kombinaciji sa autentičnim kreativnim i naprednim produkcijskim rešenjima daju odlične rezultate.
Agencija M2C postala partner Microsoft-a na globalnom projektu za Office 365
Microsoft Singapur izabrao je agenciju M2Communications za partnera u koprodukciji Office 365 videa namenjenih Telenoru.
Dva bronzana priznanja za M2Communications na Danu UEPS-a 2016
Bronzana priznanja UEPS-a osvojena za "Laboratoriju ludog naučnika" i događaj "Sa Jaffom u Rio".
M2Communications partner Dana UEPS-a 2016
Agencija M2Communications pružilia kreativnu i organizacionu podršku Danu UEPS-a 2016.
SAM Gala 2016: veče za pamćenje u organizaciji M2Communications
Srpska asocijacija menadžera (SAM) je na tradicionalnoj gala večeri, povodom dodele „SAM godišnjih nagrada 2016“, obeležila dva jubileja, deset godina SAM-a i petogodišnjicu SAM-ovih nagrada.
M2Communications partner konferencije Belgrade Venture Forum 2016
Sa zadovoljstvom pružamo podršku našim prijateljima iz Serbian Venture Network-a u realizaciji BgVF-a i kreiranju slagalice uspeha.
Milena Banović, M2Communications: „Kreativni hub i mesto susreta dobrih ideja"
Milena Banović, suosnivač i direktor agencije M2Communications, za „Advertiser Serbia" o inspiraciji, kreativnosti i načinu rada agencije koji odgovara svetskim standardima.
M2Communications partner festivala Kaktus 2016
Agencija M2Communications se uključila u brigu o kaktusu kreativnosti.
Svečano otvaranje fabrike Aster Tekstil u Nišu
Vodeća turska tekstilna kompanija „Aster Tekstil“, u saradnji sa agencijom M2Communications organizovala je svačeno otvaranje nove fabrike u Nišu.
Turistički cvet 2016
Turistička organizacija Srbije poverila organizaciju dodele najzačajnijih turističkih prizanja agenciji M2Communications.
Miro Antić: „M2Communications danas postavlja standarde u oblasti 'event' produkcije"
Marketing Magazin u razgovoru sa Mirom Antićem, koosnivačem i partnerom u agenciji M2Communications, o tome zašto je „event" produkcija stalni izazov.
Tradicionalni letnji prijem u Srpskom poslovnom klubu "Privrednik"
Agencija M2Communications je drugu godinu zaredom angažovana za organizaciju tradicionalnog letnjem prijema Srpskog poslovnog kluba "Privrednik"
From Brazil to Porto Montenegro
Samba, kapuera, batukada, boje i ritam Brazila na ekskluzivnom "Brazil Party"-ju održanom na jednom od najlepših bazena Evrope u Porto Montenegro Yacht Club-u.
BIZLife intervju: Miro Antić, M2Communications
Stvaralačka snaga, umetnički senzibilitet, stav da nešto što deluje izvan granica izvodljivosti ne treba svesti na razumnu meru već pomeriti granice, samo su neke od karakteristika na kojima je tokom vremena agencija M2Communications izgradila ime.
Sa Jaffom u Rio
Jaffa cakes i jedna noć u Riju u čast srpskih olimpijaca.
SEVENFRIDAY Serbia Launch Party
Da događaji organizovani u našoj zemlji mogu poslužiti kao uzor i postaviti standarde za svet, još jednom je pokazala agencija M2Communications kreirajući događaj lansiranja švajcarskog „lifestyle & luxury“ brenda SEVENFRIDAY.
"Kreiranje novih iskustava" - intervju Milene Banović za Media Marketing
Milena Banović, koosnivač i direktor M2Communications, za Media Marketing govori o svojoj poslovnoj filozofiji i uspehu agencije na međunarodnoj sceni.
"Generation X" - BMW off-road experience održan u Beogradu
Jedinstveni BMW "off-road experience" pod nazivom "Generacija X" održan je u Beogradu.
Fiat 500L instalacija na "Aerodromu Nikola Tesla"
Od ove godine, putnici koji slete na beogradski aerodrom, će svoje kofere i putne torbe prezuimati iz prtljažnika Fiata 500L.
Superheroji, surferi, lepotice i automobili
Agencija M2Communications organizovala nastup šest brendova na petom BG Car Show-u.
"Show your best Blue Steel"
premijera filma Zoolander 2 i Fiat 500X
Globalna modna ikona Zoolander se vratio i to u novom, žutom Fiatu 500X.
"Novi izazovi - nova tržišta" Miro Antić za CorD magazin
Malo je verovatno da će se domaće tržište finansijski oporaviti ove godine. U tim uslovima najsmelije agencije će se najbrže okrenuti globalom tržištu, potpuno integrisanom pristupu i strateškom upravljanju talentima.
Šta se kuva u laboratoriji ludog naučnika?
Ludi naučnik pod kontrolom opasne sajber asistentkinje i njhova dva pomoćnika, ovih dana, rade na nizu eksperimenata u okviru projekta šifrovanog naziva „Zver“.
Zlatno i srebrno priznanje UEPS-a za M2Communications u 2015.
Na jubilarnoj, 55-oj, svečanoj dodeli UEPS-ovih nagrada, agencija M2Communications je nagrađena sa dva priznanja.
Sila je probuđena - pridružite se svetloj ili tamnoj strani
U sredu, 16-og decembra, tačno u ponoć održana je pretpremijera sedmog dela kultne filmske sage STAR WARS: The Force Awakens.
Po četvrti put SAM Gala u organizaciji M2Communicatons
Tradicionalna svečanost povodom godišnjih nagrada Srpske asocijacije menadžera, pod nazivom "SAM Gala 2015" organizovanao je u hotelu Hyatt Regency Beograd.
BMW X1 doneo novi izgled Oktoberfesta
Treći dan ovogodišnjeg Oktoberfesta u Beogradu, u organizaciji Nemačko-srpskog privrednog udruženja, predstavljao je svojevrsno iznenađenje za zvanice promenom estetike i atmosfere.
„Driving Luxury“ – međunarodni trening za novu BMW Seriju 7 u organizaciji M2Communications
Agencija M2Communications je za BMW Group AG iz Minhena, organizovala „product launch“ trening posvećen novim modelima Serije 7 i X1.
BMW Group odabrao agenciju M2Communications za partnera u realizaciji međunarodnog projekta
Ekskluzivni trening za novu BMW seriju 7 u organizaciji BMW Group i M2Communications.
Ulica FIAT kišobrana
Novi Sad je dobio ulicu kišobrana, zahvaljući novom "Fići".
Windows 10 premijerno u Srbiji
Windows 10 je stigao! Novi Microsoft-ov operativni sistem Windows 10 je od 29. jula dostupan u 190 zemalja sveta, uključujući i Srbiju. Kampanja je realizovana od strane marketing agencije M2Communications.
"Pearl Party Superyacht Rendezvous" Porto Montenegro u produkciji M2Communications
Premijerno izdanje manifestacije „Superyacht Rendezvous Montenegro“ završeno je spektakularnom žurkom "Pearl Party" na bazenu Lido Mar, jahting kluba u Porto Montenegru.
Fiat 500 Birthday Celebration
U stilu "Dress for Dolce Vita" obeležen je rođendan ikone dizajna, legendarnog modela Fiat 500. Proslava je održana 4. jula u prodajnom salonu Fiat Centra u Beogradu.
Letnji koktel Kluba "Privrednik" u organizaciji M2Communications
Taradicionalni letnji koktel Srpskog poslovnog kluba "Privrednik" održan je 25. juna 2015. u prelepoj bašti vile kluba.
Kampanjom "Recikliranje je CooL" Fait poziva da reciklirate stari automobil
Kompanija FCA Srbija pokrenula je akciju "Recikliranje je CooL". Zainteresovani kupci koji se odluče da recikliraju svoj automobil stariji od 15 godina dobiće značajne popuste prilikom nabavke modela 500L i Punto.
Otvorena nova fabrika kompanije Calzedonia
U petak 22. maja svečano je otvorena treća po redu fabrika kompanije Calzedonia u Srbiji. Koncept i izvršna produkcija događaja povereni su agenciji M2Communications.
Microsoft i Bata Spasojević predstavili koncept "smart clothes"
Revijom „Bata Spasojević Powered by Microsoft“ predstavljen koncept „pametne“ garderobe: spoj dizajna, mode i novih tehologija
Štand kompanije FCA Srbija najlepši na Međunarodnom salonu automobila u Beogradu 2015.
Štand kompanije FCA Srbija za čije je idejno rešenje bila zadužena agencija M2Communications, osvojio je dve nagrade na 52. Međunarodnom salonu automobila.
Agencija M2Communications organizovala nastup sedam brendova na Međunarodnom salonu automobila
Kompanije FCA Srbija i Delta Motors poverile su nastup na Međunarodnom salonu automobila 2015. marketinškoj agenciji M2Communications.
Poznati srpski tviteraš u glavnoj ulozi u reklamnom spotu za novi Jeep Renegade
U reklamnom spotu za novi Jeep Renegade u produkciji agencije M2Communications, našao se i poznati srpski tviteraš @NichimIzazvan.
Clay Paky o kreativnoj i inovativnoj upotrebi rasvete na lansiranju novog modela BMW X6 u Beogradu
Kompanija Clay Paky, globalni lider na polju profesionalnih rasvetnih sistema, objavila je saopštenje o kreativnoj upotrebi rasvete na događaju lansiranja novog modela BMW X6.
Predstavljen film sa svečane dodele godišnjih nagrada Srpske asocijacije menadžera u produkciji M2Communications
Na godišnjoj skupštini Srpske asocijacije menadžera, premijerno predstavljen film sa događaja SAM GALA 2014.
Praznične želje, virtuelna realnost i novi Fiat 500X
Kampanja povodom promocije novog modela Fiat 500X u organizaciji M2Communications.
Nagrada UEPS-a za vizuelno kreiranje identiteta
Na svečanoj dodeli UEPS-ovih priznanja za 2014. u Domu Omladine, agencija M2Communications nagrađenja je bronzanim priznanjem za vizuelno kreiranje identiteta “online” portala za međunarodnu auto licitaciju, AGAL – Auto Auction.
„Vaša kancelarija u oblaku“ - promotivna kampanja za Office 365
Promotivna kamapanja za Microsoft Office365 pod nazivom „Vaša kancelarija u Oblaku“ realizovana od strane marketinške agencije M2Communications
Premijera novog modela BMW X6 u Beogradu
Novi model BMW X6, predstavljen je na svečanoj promociji održanoj 27. novembra u hotelu Crowne Plaza, ispred velikog broja ljubitelja poznatog automobilskog brenda. Idejno rešenje, koncept i produkcija povereni su agenciji M2Communications.
Najekskluzivniji događaj godine u Porto Montenegru u organizaciji M2Communications
Venecijanski karneval poslužio je kao motiv za ekskluzivni događaj održan u luksuznoj marini Porto Montenegro. Koncept i izvršna produkcija poverni su agenciji M2Comunications koja je na internacinalnom tenderu izabrana za "event" agenciju.
Tri uzastopna priznanja u kategoriji event projekat za M2Communications
Marketinška agencija M2Communicaitons treću godinu zaredom osvaja priznanje Udruženja za tržišne komunikacije Srbije u kategoriji event projekat.