X

UPUTSTVA ZA KOLAČIĆE

INFORMACIJE O OBRADI LIČNIH PODATAKA

Ovim web-sajtom (u daljem tekstu: „web-sajt”) upravlja kompanija privredno društvo M2C Communication d.o.o. Beograd, matični broj: 20565730, PIB: 106261099, sa sedištem na adresi Bulevar Nikole Tesle br. 46, Novi Beograd (u daljem tekstu: „rukovalac“) a za potrebe pretraživanja web-sajta od strane posetilaca web-sajta (u daljem tekstu: „posetilac" ili „vi").

Kolačići

Šta je „kolačić“?
Kolačići su male tekstualne datoteke koje kreira web-sajt koji ste posetili i koje sadrže podatke. Oni se čuvaju na računaru posetioca kako bi korsiniku obezbedili pristup različitim funkcijama.

Na našem sajtu koristi se i sesijski i nesesijski kolačići.

Sesijski kolačić se privremeno čuva u memoriji računara dok posetilac pregleda web-sajt. Ovaj kolačić se briše kada posetilac zatvori web-pretraživač ili kada prođe određeni vremenski period (što znači da je sesija istekla).

Nesesijski kolačić ostaje na računaru posetioca dok se ne obriše.

Zašto koristimo kolačiće?
Kolačiće koristimo da bismo saznali više o interakciji posetilaca sa našim sadržajem i da bi nam pomogli da poboljšamo doživljaj posetiocima našeg web-sajta.

FUNKCIONALNOST I SADRŽAJ SAJTA

Posetioci koriste funkciju deljenja da bi naše sajtove i sadržaj preporučili na društvenim mrežama kao što su Facebook i Twitter. Kolačići čuvaju informacije o tome kako posetioci koriste funkciju deljenja, ali ne na individualnom nivou – kako bi web-sajt mogao da se poboljša. Ako ne prihvatite kolačiće, podaci se ne čuvaju.

Za neke od funkcija na našem web-sajtu koristimo izvore trećih lica, na primer, kada posetite stranicu koja sadrži video-snimke ili veze sa YouTube-om. Ovi video-snimci ili veze (i sav drugi sadržaj preuzet od trećih lica) mogu da sadrže kolačiće trećih lica, pa ćete možda morati da na web-sajtovima tih trećih lica pročitate njihovu politiku o upotrebi kolačića.

WEB-ANALITIKA

Ovaj web-sajt koristi Google Analytics, DoubleClick i Facebook pixel koji koriste kolačiće. Na nivou agregacije, kolačići čuvaju informacije o tome kako posetioci koriste web-sajt, uključujući broj prikazanih stranica, broj poseta, kako bi se web-sajt poboljšao i obezbedio dobro korisničko iskustvo. Ako ne prihvatite kolačiće, podaci se ne čuvaju.

Kako da odbijem ili obrišem kolačiće? Bez prethodne saglasnosti, nećemo koristiti kolačiće za prikupljanje podataka o posetiocu na osnovu kojih se može utvrditi njegov identitet.

Međutim, možete da odlučite da odbijete ili blokirate kolačiće koje postavljamo ili web-sajtovi bilo kog trećeg lica tako što ćete promeniti podešavanja u svom pretraživaču – više detalja naći ćete u odeljku „Help“ svog pretraživača.


Podaci o ličnosti koji se obrađuju:

- IP adresa uređaja sa kojeg pristupate web-sajtu rukovaoca, podaci o Vašoj upotrebi/ponašanju na web-sajtu rukovaoca, istorija pretrage web-sajta rukovaoca;
- Http zaglavlje sve informacije koje se nalaze http zaglavlju browser-a pretraživača posetioca;
- Pixel-specific Data - Pixel ID i Facebook kolačić;
- Button Click Data – ovo podrazumeva sva polja koja je posetilac web-sajta kliknuo, oznake tih polja i sve web stranice koje je posetilac web sajta posetio klikom na polja.

Svrha obrade:

1. Obezbeđivanje funkcionalnosti web-sajta. Vaši lični podaci nam pomažu da obezbedimo funkcionisanje osnovnih funkcija kao što su navigacija, pristup zaštićenim delovima websajta, brzo pretraživanje web sadržaja ili autentikacija posetilaca. Web-sajt ne može ispravno raditi bez obrade podataka koji su neophodni za ovu svrhu.

2. Čuvanje preferencije posetioca na domenu tokom trajanja sesije. Lični podaci koriste se za povećanje udobnosti posetilaca čuvanjem podataka o vašim postavkama, kao što su jezik, region, rezolucija ekrana, saglasnost za kolačiće i dr.

3. Praćenje saobraćaja na web-sajtu.

4. Statistika i analiza ponašanja posetilaca. Lični podaci se koriste za kreiranje statistike, praćenje i analiziranje ponašanja posetilaca na različitim web-sajtovima. Podaci se mogu koristiti za kreiranje anonimnih izveštaja.

Osnov obrade: pristanak lica čiji se podaci obrađuju.

ROK ČUVANJA I OBRADE PODATAKA

U slučaju obrade podataka o ličnosti u svrhu čuvanja preferenci posetilaca na domenu tokom trajanja sesije, praćenja saobraćanja na web-sajtu, statistike i analize ponašanja posetilaca – rukovalac će prestati sa obradom podataka o ličnosti prestankom potrebe za obradom podataka u gore navedene svrhe, a u svakom slučaju, obrada podataka prestaje povlačenjem pristanka posetioca.

Kategorije korisnika podataka o ličnosti: marketinške agencije, socijalne mreže i pružaoci analitičkih i statističkih usluga.

Moguće je u svakom trenutku opozvati pristanak za obradu podataka, bez ikakvih posledica, klikom na polje „Povuci pristanak“, nakon čega će podaci biti obrisani. Opoziv pristanka ne utiče na zakonitost obrade na osnovu pristanka pre opoziva pristanka.

Lice čiji se podaci obrađuju ima pravo da od rukovaoca zatraži pristup podacima o ličnosti, ispravku ili brisanje podataka o ličnosti ili ograničavanje obrade podataka o ličnosti koji se na njega odnose, pravo na prigovor na obradu, kao i pravo na prenosivost podataka.

Kao deo ove obrade, neće biti nikakvog automatizovanog donošenja odluke.

X
SRB

"Kreiranje prestiža" M2Communications u magazinu Business & Luxury

Industrija organizacije događaja je među najatraktivnijim oblastima komunikacija sa vrlo perspektivnim prognozama. Svetske event agencije usvajaju inovativna tehnološka rešenja i produkciju blisku lmskoj, čime pomeraju granice kreativnosti i podižu standarde realizacije čak i globalno poznatih događaja poput Met Gala, dodele Oskara ili svečanih ceremonija otvaranja najvećih sportskih manifestacija.

Snaga event industrije posebno dolazi do izražaja u segmentu luksuznih brendova koje karakterišu ekskluzivnost, sofisticiranost i, najčešće, bogata istorija i tradicija iz koje donose svoj autentični pečat. Svojim bogatim iskustvom u radu sa brojnim internacionalnim klijentima iz "luxury" segmenta, u našem regionu izdvojila se kreativna i event agencija M2Communications.

“Naša misija prilikom organizacije svakog događaja je da povedemo zvanice na neočekivano putovanje, da ih prenesemo u drugu dimenziju ili ih učinimo akterima uzbudljive priče. Cilj je doživljaj brenda i kreiranje bliskosti sa kupcem, a u luxury segmentu, važan aspekt predstavlja učvršćivanje prestižne pozicije brenda”, kaže Miro Antić, osnivač i partner u agenciji M2Communications i čovek koji je uveo nove standarde u oblasti event produkcije u ovom delu Evrope.

M2C agencija je osmislila događaje za luksuzne brendove kao sto su BMW, Rolls-Royce, Porto Montenegro, Portonovi, Mercedes-Benz, SevenFriday, Alfa Romeo, Frey Wille. Svoje strategije usmerava na kreiranje autentičnog iskustva, kvalitetnu interakciju, ekskluzivnost i emociju. Poznati su po pažljivo osmišljenim i produkcijski savršenim događajima koji pomeraju granice u konceptualnom i tehnološkom smislu.

Spektakularni događaji na luksuznim lokacijama poput Porto Montenegra ili VIP premijera Mercedes-Benz S-Klase u Jugoslovenskom dramskom pozorištu koja je predstavljala omaž istoriji Mercedes-Benza i fantaziju budućnosti u kojoj nastaje najsavremeniji automobil, jedinstveni su na našim prostorima. Sa druge strane, lansiranje švajcarskog brenda satova SevenFriday je dobar primer kako vrhunske promocije lux brendova ne moraju da budu podržane velikim budžetima.

Utisak prestiža, dodir elegancije i primesa spektakla, kreiraju WOW efekat, sa kojim tim agencije M2Communications voli da se igra i koji pravi razliku između „događaja koji se pamti“ i „događaja koji je dobro prošao“. Materijalizacija neiscrpnog potencijala brenda da iznenadi, čak i najverniju klijentelu, deo je uspešne realizacije.

Svesni da svojim radom postavljaju nove standarde na našem tržistu, a ujedno optimisti u pogledu toga da mogu pratiti svetske trendove, barem kada je kreativni izražaj u pitanju, dali su svoj lični pečat u izgradnji brenda SAM Gala – svečane večere kojom Srpska asocijacija menadžera obeležava kraj godine i dodeljuje godišnje nagrade. U kratkom roku ovaj događaj je pro lisan kao jedan od najprestižnijih poslovnih okupljanja, noseći sa velikim uspehom odgovornost imena GALA koje se vezuje za najeksluzivnija dešavanja.

“Budućnost modernih komunikacija je u kreiranju snažnih i jedinstvenih iskustava koja će najviše doprineti doživljaju i reputaciji brenda“, ističe Miro Antić i podseća da je “brzina kojom se trendovi menjaju impresivna, a realizacija sve impozantnija“. Luxury industrija je svakako jedna od onih koja pruža neiscrpunu inspiraciju i podiže lestvicu očekivanja.

Business & Luxury, Q2 2017