Play Close

M2Communications sa dva projekta u finalu za event godine ne Eventiada IPRA festivalu u Moskvi

04.11.2019

Nakon nominacija u dve kategorije na BEA World-u, dva projekta agencije M2Communications iz 2019-e stigla su do finala na festivalu Eventiada IPRA, koji se održava 12.11.2019. u Moskvi.

 

 

Prva nominacija je za Coca-Cola HBC Kick-Off 2019, projekat koji je predstavio koncept 24/7 Coca-Cola City. Simulacijom metroa, panorame nebodera, svetlećih reklama i replikom autentičnih američkih restorana iz 60-ih, učesnicima je pružena mogućnost da tokom jedne beogradske noći dožive posebno iskustvo velikih prekookeanskih metropola. U kreiranju atmosvere ovog imaginarnog grada učestvovalo je preko 120 članova produkcijskog tima, a učesnicima je pružena jedinstvena prilika za učenje, druženje, informisanje i networking.

 

 

Druga nominacija je za zahtevnu regionalnu digitalnu konferenciju ,,Western Balkan Digital Summit 2019’’ – realizovanu za Vladu Republike Srbije, održanu u zgradi Palata Srbija, kojoj je prisustvovalo oko 4000 učesnika i preko 200 govornika iz trideset zemalja. Za kreativni tim M2Communications veliki izazov je bio prilagođavanje unutrašnjeg prostora zgrade za spektakularan trodnevni audio-vizuelni doživljaj, koji se odvijao u tri sale istovremeno. Bogat program upotpunilo je prisustvo globalno poznatih robota Sofije i Titana, a prvi put u regionu je predstavljena Immersive Room – koja prisutnima pruža efekat ’’uranjanja’’ u futuristički svet. Za samu organizaciju bilo je zaduženo preko 370 članova produkcijskog tima.

 

Obe nominacije su u kategoriji Event of the Year, a nagrade će biti proglašene 12.11.2019. na Gala večeri u Rossiya Segodnya Press centru u Moskvi.

 

Eventiada IPRA Golden World Awards festival u organizaciji globalne IPRA GWA od 2011. godine nagrađuje internacionalne kampanje za globalne brendove ostvarene u Istočnoj Evropi, državama bivšeg SSSR-a i Centralne Azije. Ove godine se za nagrade takmiči trinaest zemalja: Azerbejdžan, Jermenija, Belorusija, Estonija, Hrvatska, Mađarska, Kazahstan, Poljska, Rusija, Srbija, Tadžikistan i Ukrajina. Kriterijumi za nomincije su određeni od strane internacionalnog IPRA žirija i zasnivaju se na produkcijskim standardima, inovativnom pristupu i kvalitetu.

 

M2Communications je i prethodne godine učestvovala na Eventiada IPRA festivalu, gde je nagrađena u kategoriji ,,Marketing Communications’’, za projekat povodom lansiranja novog BMW X3 modela iz 2018-e godine.

Agencija M2Communications u finalu u dve kategorije za najprestižniju event nagradu na svetu

Agencija M2Communications se sa regionalnom digitalnom konferencijom ,,Western Balkan Digital Summit 2019’’ našla u finalu u dve kategorije na BEA World festivalu.

Button arrow
Read More

Miro Antić izabran među globalno 100 najuticajnijih u event industriji

U izboru Eventex-a Miro Antić se našao među 100 najuticajnijih ljudi na svetu u event industriji.

Button arrow
Read More

Miro Antić nominovan u globalnom izboru za najuticajnije u event industriji

Miro Antić, M2Communications među 476 nominovanih iz celog sveta u izboru Eventex-a za najuticajnije u event industriji.

Button arrow
Read More