Microsoft i Bata Spasojević predstavili koncept "smart clothes"
Spektakularnom revijom Bate Spasojevića u hotelu „Jugoslavija“ otvoren 26. Fashion Selection. Reviju su otvorila dva modela, urađena u saradnji sa kompanijom „Microsoft“, kojima je publici predstavljena „pametna garderoba“ čijim nošenjem vlasnici na novi način mogu da komuniciraju sa okolinom.
Napredak tehnologije, primena različitih online servisa i sve veća upotreba društvenih mreža, omogućavaju nam da komunikaciju učinimo bržom i efikasnijom, ali i da je unapredimo i da naše realne i „virtualne“ živote prikažemo i na drugačiji način.
Modeli iz koncepta „Internet of Things“, predstavljeni na reviji Bate Spasojevića, koji su izazvali veliko interesovanje publike, reflektuju trenutno raspoloženje osobe koja ih nosi, izraženo kroz status na društvenim mrežama, i predstavljaju primenu savremene tehnologije u modi u budućnosti.
Ovaj projekat kompanija Microsoft u Srbiji realizovala je u saradnji sa Batom Spasojevićem i studiom za razvoj mobilnih aplikacija „New and Rising“. Realizaciju kampanje i produkciju video spota, kompanija Microsoft poverila je agenciji M2Communicaitons.
Microsoft Smart Fashion - full version from M2Communications on Vimeo.