Kampanja „Tanka je linija“ zvanično je otpočela ne šest tržišta Zapadnog Balkana
Na konferenciji za novinare održanoj 18. januara 2023. godine na Saobraćajnom fakultetu u Beogradu, zvanično je objavljen početak nacionalne kampanje “Tanka je linija“, koja ima za cilj podizanje svesti u javnosti i edukacije vozača i drugih učesnika u saobraćaju o bezbednosti na pružnim prelazima.
Kampanju, koju su zajednički pokrenuli međunarodna organizacija Transportna zajednica (Transport Community) i Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture, osmislio je i realizovao kreativni tim M2C, vodeći se osnovnom idejom da se kroz snažan, emotivan i upečatljiv kreativni pristup ukaže na opasnosti nepravilnog prelaska preko pruga.
Realizacija „Tanka je linija“ marketinške kampanje obuhvatala je komunikacijsku i marketing strategiju, zatim osmišljavanje i produkciju igranog TV spota, tri edukativna animirana video spota i različitih štampanih materijala.
Emitovanjem igranog spota na javnom servisu RTS i drugim TV stanicama sa nacionalnom pokrivenošću, započeo je medijski život kampanje čiji je dugoročni, strateški cilj postizanje „Vision Zero“ sistema, koji će omogućiti da u nesrećama na pružnim prelazima više ne dolazi do smrtnih slučajeva.
Promotivne aktivnosti kampanje „Tanka je linija“ - baš kao i emitovanje igranog i edukativnih spotova na različitim jezicima regiona - biće u narednom periodu realizovane i na tržištima zemalja čitavog Zapadnog Balkana.