BMW X1 doneo novi izgled Oktoberfesta
Kompanija Delta Motors i BMW predstavili su moderno izdanje Oktoberfesta u okviru koga su lansirali novi model BMW X1.
U novm ruhu Oktoberfesta, X1 se samo nazirao u senci, skriven iza svetlosnih snopova projektovanih najsavremenijim rasvetnim sistemima, dok su hostese bavarsku nošnju zamenile posebno kreiranim „outfit-om“. Vizuelni efekti i lajt šou učinili su da atmosfera oko predstavljanja novog BMW-ovog modela podseća na scenu iz SF filma, a nakon što je X1 otkriven, nastupio je „house“ i „drum’n’bass“ „cover“ bend Perpetum Mobile. Duh tradicije ipak nije izostao uz čuvene perece, kobasice, pivo i bavarske zdravice.
Događaju je prisustvovalo oko šesto zvanica i brojni predstavnici medija
.
Agencija M2Communications je bila zadužena za idejno rešenje i produkciju događaja.
„Driving Luxury“ – međunarodni trening za novu BMW Seriju 7 u organizaciji M2Communications
Agencija M2Communications je za BMW Group AG iz Minhena, organizovala „product launch“ trening posvećen novim modelima Serije 7 i X1.
BMW Group odabrao agenciju M2Communications za partnera u realizaciji međunarodnog projekta
Ekskluzivni trening za novu BMW seriju 7 u organizaciji BMW Group i M2Communications.