Play Close

Poznati srpski tviteraš u glavnoj ulozi u reklamnom spotu za novi Jeep Renegade

12.03.2015

 

U kampanji za novi Jeep Renegade, kompanija Fiat Automobili Srbija udružila je snage sa poznatim srpskim tviterašem i blogerom @NichimIzazvan. U toku kampanje koja je realizovana pod sloganom „Do Something Different“ organizovan je niz događaja, a reklamni spot u produkciji agencije M2Communicatons snimljen je u skejt parku kod beogradskog Ušća i na Kopaoniku tokom već tradicionalne „Jeep ski avanture“.

 

 

Kreativni direktor agencije M2Communications, Miro Antić i režiser Vladimir Talijan kreirali su spot u kome je prikazan dvostruki karakter novog Renegade-a koji ga čini podjednako efikasnim u urbanom okruženju, ali i na „off-road“ terenu.

 

 

 

from M2Communications on Vimeo.

Clay Paky o kreativnoj i inovativnoj upotrebi rasvete na lansiranju novog modela BMW X6‬ u Beogradu

Kompanija Clay Paky, globalni lider na polju profesionalnih rasvetnih sistema, objavila je saopštenje o kreativnoj upotrebi rasvete na događaju lansiranja novog modela BMW X6‬.

Button arrow
Read More

Predstavljen film sa svečane dodele godišnjih nagrada Srpske asocijacije menadžera u produkciji M2Communications

Na godišnjoj skupštini Srpske asocijacije menadžera, premijerno predstavljen film sa događaja SAM GALA 2014.

Button arrow
Read More

Praznične želje, virtuelna realnost i novi Fiat 500X

Kampanja povodom promocije novog modela Fiat 500X u organizaciji M2Communications.

Button arrow
Read More