Superheroji, surferi, lepotice i automobili
Ukoliko ste posetili ovogodišnji, peti po redu, BG Car Show na Beogradskom sajmu, verovatno ste pored automobila i lepih devojaka zapazili interesantne likove poput surfera i superheroja.
Oni su zapravo deo ambijenta osmišljenog od strane agencije M2Communications koja se i ove godine potrudila da kreira upečatiljiv i orginalan dizajn štanda i promo tima za potrebe sajamskog nastupa kompanije FCA Srbija (brendovi: Fiat, Jeep, Alfa Romeo, Abarth i Fiat Professional).
Specijalna edicija modela Fiat 500L Trekking Beats predstavljena je ’’surfing’’ instalacijom, koja je dočarala dobru energiju ovog fijatovog modela. Jeep Wrangler je svoje mesto našao na replici sante leda kao prirodnog okruženja u kome se ovaj terenac odlično snalazi, a za modele Fiat Tipo i Fiat 500 Abarth kreriane su platforme savremenog dizajna. Tim hostesa kompanije FCA Srbija, ove godine je predvodila jedna aktuelna superheroina, odnosno “Wonder Woman”, koja je privukla pažnju velikog broja posetliaca sajma.
Agencija M2Communications je na BG Car Show-u 2016. angažovana i od strane kompanije Delta Motors (brend Honda) za selekciju, organizaciju i koordinaciju tima hostesa.
„Show your best Blue Steel“ premijera filma Zoolander 2 i Fiat 500X
Globalna modna ikona Zoolander se vratio i to u novom, žutom Fiatu 500X.
„Novi izazovi – nova tržišta“ Miro Antić za CorD magazin
Malo je verovatno da će se domaće tržište finansijski oporaviti ove godine. U tim uslovima najsmelije agencije će se najbrže okrenuti globalom tržištu, potpuno integrisanom pristupu i strateškom upravljanju talentima.
Šta se kuva u laboratoriji ludog naučnika?
Ludi naučnik pod kontrolom opasne sajber asistentkinje i njhova dva pomoćnika, ovih dana, rade na nizu eksperimenata u okviru projekta šifrovanog naziva „Zver“.