ST. REGIS „SAVANT“: BREND DIZAJN
ST. REGIS BELGRADE
Za ekskluzivni restoran „Savant“ u novootvorenom hotelu St. Regis u Beogradu, razvili smo jedinstven brend dizajn i vizuelni identitet koji savršeno oslikava prefinjenost i sofisticiranost ovog prestižnog mesta.
„Savant“ restoran pruža gastronomski doživljaj koji nadilazi očekivanja, spajajući vrhunsku uslugu sa pažljivo odabranim jelima, sasvim u skladu sa renomeom čuvenog hotela koji donosi autentičnost, luksuz i pažljivo osmišljenu estetiku. To su nam bile i ključne smernice u osmišljavanju logotipa i imena brenda.
Usluge:
Brand Development
Design & Art Direction
Industrije:
Hospitality & Travel
Naš logo za „Savant“ kombinuje dva ključna simbola. Prvi je kvadrat, inspirisan originalnim logom prestižnog brenda St. Regis, koji simbolizuje zvezdu što sija nad Beogradom, evocirajući uzvišenost, luksuz i poseban karakter brenda. Drugi element loga je spoj reke i simboličnog čvora, odnosno raskršća – reka predstavlja našu lokaciju na obali Save, dok čvor označava savanta, osobu mudrosti, znanja i vrhunskog ukusa, kao i mesto okupljanja i povezivanja ljudi u jedinstvenom okruženju.
Ime „Savant“ inspirisano je značenjem francuske reči za znalca, osobu sofisticiranog ukusa i mudrosti. Tako istovremeno odajemo priznanje gostima restorana kao istinskim poznavaocima vrhunskih gastronomskih užitaka i ljubiteljima izuzetne usluge. Korišćenjem imena Sava u samom brendu, povezali smo ime sa beogradskom tradicijom i karakterom, stvarajući suptilnu, ali snažnu vezu sa gradom koji leži na obalama Save i Dunava.
Kroz našu pažnju posvećenu detaljima i promišljenim brend dizajnom, „Savant“ poziva goste na nezaboravno iskustvo koje se oseća u svakom aspektu – od sofisticiranih jela, pažljivo biranog enterijera, pa sve do usluge koja predstavlja sinonim za luksuz i profinjenost, vrednosti koje St. Regis hoteli neguju širom sveta.