m2c | Portfolio
Play Close

Filters Filteri

Usluge
Industrije
Za naše projekte, inspiraciju pronalazimo u ljudima, umetnosti i doživljajima. Strateški prilazimo izazovima i inspirišemo kreativce da stvaraju originalne koncepte i realizuju neponovljiva iskustva koji će napraviti promenu već danas. Button arrowHajde da se upoznamo

JAFFA GENERACIJA – PRVIH 50 GODINA

JAFFA CRVENKA

Jaffa Crvenka i njenih skoro 1000 zaposlenih, zajedno sa menadžmentom kompanije, proslavili su jubilarnu 50-tu godinu uz apsolutnu i sveobuhvatnu podršku naše agencije.

LOGO KOJI LETI

AVIATOR

Kreirali smo savremen i upečatljiv vizuelni identitet za Aviator – premijum brend iz Slovenije, specijalizovan za vrhunske usluge vazdušnog prevoza.

BRAND DESIGN: CHIAREZZA PADEL

CHIAREZZA PADEL

Razvili smo autentičan brend dizajn za novi padel brend Chiarezza koji odiše sofisticiranošću, jasnoćom i snagom performansi.

m2c | Portfolio

SAM GALA: STVARANJE NERASKIDIVIH VEZA 

SRPSKA ASOCIJACIJA MENADŽERA

Srpska asocijacija menadžera (SAM) obeležila je 18 godina svog postojanja, a 16. decembra održan je i 13. po redu ekskluzivni SAM Gala događaj, koji je postao prava tradicija u svetu menadžmenta.

ZA CRAZY PIZZU OTVORILI SMO VRATA BEOGRADA

CRAZY PIZZA

Crazy Pizza ludilo je stiglo u Beograd! Za svetski italijanski brend Flavia Briatorea smo prethodna tri meseca razvijali i realizovali 360 kampanju za veliko otvaranje prvog restorana u regionu.

m2c | Portfolio

VINSKA VIZIJA OTVORENOG BALKANA 2024: FUZIJA BOJA 

VLADA REPUBLIKE SRBIJE

Kao kreativna agencija, po treći put zaredom bili smo odgovorni za organizaciju i realizaciju sajma Wine Vision by Open Balkan, najvećeg sajma vina u ovom delu Evrope.

m2c | Portfolio

ST. REGIS „SAVANT“: BREND DIZAJN

ST. REGIS BELGRADE

Za ekskluzivni restoran novootvorenom hotelu St. Regis u Beogradu, kreirali smo ime „Savant“ i vizuelni identitet koji savršeno oslikava prefinjenost i sofisticiranost ovog prestižnog mesta.

RUBIX – FESTIVAL UMETNOSTI I INOVACIJA

PORTO MONTENEGRO

Nakon tri neverovatna dana u prelepom ambijentu Porto Montenegra, održan je drugu godinu za redom – Rubix festival.

m2c | Portfolio

AMAZFIT GLOBALNA KAMPANJA ZA OLIMPIJSKE IGRE

ZEPP HEALTH

Uzbudljivo je započela globalna kampanja za Amazfit, jednog od vodećih brendova u vlasništvu Zepp Health korporacije. M2Communications je ostvarila veliki uspeh na međunarodnom pitch-u, osvojivši poverenje da kreira i realizuje ovu kampanju koja je već počela da se emituje širom sveta.

m2c | Portfolio

BURO. DESERT ROSE 

BURO.

Posle nekog vremena dočkali smo da nam klijent, ponovo, da punu kreativnu slobodu. Naši prijatelji iz portala BURO su nam prepustili „full“ kreativu i produkciju njihvog glavnog godišnjeg događaja, a mi smo jedva dočekali da se „opustimo“ i uradimo nešto u našem stilu. Inspiracija je već postojala, samo je bilo potrebno pretočiti je u izvodljiv kreativni koncept – DUNE.

TEASER VIDEO. DESERT ROSE.

BURO.

Uzbudljive pripreme za Buro. Desert Rose događaj obogaćene su filmskim preludijumom, dodajući notu tajanstvenosti i avanture.

NEZABORAVNA IQOS ISKUSTVA

PHILIP MORRIS INTERNATIONAL

Izabrali smo najzanimljivije od brojnih atraktivnih projekata realizovanih za PMI – Philip Morris International Inc.

A1 KINOTEKA “SABIRNI CENTAR”  

A1 SRBIJA

Projekat A1 Kinoteka, u saradnji sa Jugoslovenskom kinotekom, predstavio je digitalno restaurirani filmski klasik Gorana Markovića – „Sabirni centar“ iz 1989. godine.

OTKRIVEN NOVI ELEKTRIČNI PORSCHE TAYCAN

PORSCHE SCG

Dugoočekivani i potpuno novi električni Porsche Taycan imao je spektakularnu premijeru u popularnom event prostoru Galerija Štab u Beogradu.

VIZUELNI IDENTITET KOJI SIMBOLIZUJE ENERGIJU I KRETANJE

AKTIVNIJI

Uzbudljive vesti dolaze iz sportskog udruženja „Aktivniji“ – upravo su otkrili svoj novi logo koji odražava energiju, kretanje i posvećenost zdravom načinu života!

PORSCHE PANAMERA: „CHOOSE BOLDLY“ 

PORSCHE SCG

U skladu s bogatom tradicijom Porsche inovacija i ekskluzivnosti, M2C tim je zajedno sa klijentom Porsche SCG s ponosom predstavio najnoviju Panameru treće generacije!

MPC ECHO KONFERENCIJA – ODJEK INOVATIVNOG BIZNISA 

MPC PROPERTIES

Tim M2C bio je zadužen za kompletan vizuelni identitet konferencije MPC Echo, kao i za organizacionu, scenografsku i tehničku realizaciju događaja.

CEO SVET, NA TVOJ NAČIN

TRAVEL BOUTIQUE

Kreirali smo novi vizuelni identitet za Travel Boutique, turističku agenciju specijalizovanu za luksuzna i egzotična putovanja.

m2c | Portfolio

SAM GALA 2023

SRPSKA ASOCIJACIJA MENADŽERA

U imerzivnoj sali renoviranog Sava Centra, pod geslom Next Level Business, dvanaesti put zaredom održan je prestižni SAM Gala događaj.

VINSKA VIZIJA OTVORENOG BALKANA 2.0

VLADA REPUBLIKE SRBIJE

„Vino kao konstanta civilizacije“ bio je kreativni koncept Drugog međunarodnog sajma vina “Wine Vision by Open Balkan”, koji je okupio više od 600 izlagača iz gotovo 30 zemalja sveta.

CELEBRATING LIFE SINCE 1743

MOËT & CHANDON

U sklopu obeležavanja 280 godina postojanja čuvenog francuskog brenda Moët & Chandon, u kabare klubu Lafayette održan je glamurozan događaj uz moto: Slavimo život od 1743.

DANI ERMITAŽA U SRBIJI

NIS GAZPROM NEFT

U Narodnom muzeju Srbije održano je svečano otvaranje Dana Ermitaža, jedinstvene kulturne manifestacije od međunarodnog značaja.

BMW SERIES 5 MEDIA LAUNCH

BMW

Na regionalnoj promociji nove BMW serije 5 i njene električne verzije i5, kojoj su prisustvovali i čelnici BMW GROUP AG iz Minhena, novinari i kupci BMW vozila iz celog sveta.

ST. REGIS „MIDNIGHT SUPPER“

ST. REGIS BELGRADE

Glamuroznom večerom “St. Regis Midnight Supper” otpočeto je novo poglavlje luksuza, elegancije i sofisticiranosti u Beogradu.

OTVARANJE SAVA CENTRA

DELTA HOLDING

Nakon perioda rekonstrukcije zvanično je otvoren kongresni i poslovni deo jednog od simbola Beograda, Sava Centra, a M2C tim bio je zadužen za izvršnu produkciju i režiju ovog značajnog događaja.

PADEL BELGRADE OPEN BREND DIZAJN

PADEL BELGRADE OPEN

Uzbuđeni smo što možemo da predstavimo novi, dinamičan logo za Padel Belgrade Open!

NUFARM & NUSEED INNOVATION DAYS

NUFARM & NUSEED

Spektakularnim događajem „Innovation Days“ kompanije Nufarm i Nuseed obeležili su Međunarodni dan polja.

m2c | Portfolio

BROSE DAN: PROSLAVA VREDNOSTI, TIMSKOG DUHA I ZAJEDNIŠTVA

BROSE

Već dve godine zaredom, naša agencija ima veliko zadovoljstvo i odgovornost da organizuje BROSE DAN – poseban događaj posvećen okupljanju zaposlenih u Brose kompaniji i njihovih porodica, u duhu jedinstva, zahvalnosti i slavlja.

„AORTA NIJE SAMO NA SRCU“

UDRUŽENJE KARDIOVASKULARNIH HIRURGA SRBIJE

Upečatljivom kampanjom „Aorta nije samo na srcu“ podignuta je svest bolesni trbušne aorte i rupturi aneurizme, njenim posledicama, ali i značaju prevencije u očuvanju zdravlja ljudi.

A1 KINOTEKA „TAJVANSKA KANASTA“

A1 SRBIJA

Pod okriljem projekta A1 Kinoteka, u Jugoslovenskoj kinoteci održana je svečana premijera digitalno obnovljenog filma “Tajvanska kanasta” Gorana Markovića.

„TANKA JE LINIJA…“KAMPANJA O BEZBEDNOSTI NA PRUŽNIM PRELAZIMA

TRANSPORT COMMUNITY

Trenutak nepažnje pri prelasku pružnih prelaza može imati fatalne posledice i zato smo osmislili efektnu i sugestivnu kampanju edukativnog karaktera pod nazivom “Tanka je linija…”.

VINSKA VIZIJA OTVORENOG BALKANA

VLADA REPUBLIKE SRBIJE

Jedinstvena sajamska manifestacija pružila je posetiocima, izlagačima i profesionalnim kupcima priliku da dožive bajkovit svet autentičnih vina zapadnog Balkana, kao i vina iz najpoznatijih vinskih regiona Evrope i sveta.

ADRIATIC SPIRITS BRAND DESIGN

ADRIATIC SPIRITS

Iskustvo potpunog uživanja i ukus zadovoljstva zavređuju elegantan i luksuzan brend dizajn…

PINÒT DIZAJN VIZUELNOG IDENTITETA

PINÒT

Uz hedonistički užitak, besprekornu uslugu i ušuškanu atmosferu ide i adekvatan i sofisticiran vizuelni identitet.

ANAYA DESTINATIONS BRAND DESIGN

ANAYA DESTINATIONS

Prefinjeni ambijent luksuznih apartmana u srcu Kopaonika zaslužuje i ekskluzivni vizuelni identitet i brend dizajn kojim se ističu sofisticiranost i komfor.

CUPRA HERO INTERACTIVE VIDEO

PORSCHE SCG

Za sve hrabre koji biraju drugačiji put, osmislili smo interaktivnu digitalnu avanturu pod nazivom Cupra hero.

PROMOCIJA AP VOJVODINA DUBAI EXPO 2020

AUTONOMNA POKRAJINA VOJVODINA

Kreativni i zabavni doživljaj kojim su promovisani privredni potencijali AP Vojvodine u paviljonu Republike Srbije na svetskoj izložbi EXPO u Dubaiju.

60. GODIŠNJICA POKRETA NESVRSTANIH ZEMALJA

VLADA REPUBLIKE SRBIJE

U svečanom i impresivnom ambijentu održan je najveći međunarodni politički događaj u Evropi 2021. godine, kojim je obeleženo 60 godina od osnivanja Pokreta nesvrstanih zemalja.

A1 KINOTEKA – „SEZONA MIRA U PARIZU“

A1 SRBIJA

Ispred beogradskih Silosa, u verodostojnom ambijentu francuskog bistroa, održana je gala premijera digitalno restauriranog filma „Sezona mira u Parizu“ Predraga Golubovića.

WESTERN BALKANS RAIL SUMMIT

TRANSPORT COMMUNITY

U formi hibridnog događaja, kombinujući žive i digitalne elemente, održan je Prvi Western Balkans Rail Summit, čime je svečano obeležena Evropska godina železnice.

GASTRO WEEKEND BY THE WILD TABLE CONCEPT

PORTO MONTENEGRO

Porto Montenegro bio je domaćin jedinstvenog gastro iskustva The Wild Table inspirisanog gastronomskim specijalitetima Crne Gore.

THE LIGHTWAVE AT LUŠTICA BAY

LUŠTICA BAY

Magični svetlosni spektakl Lightwave koji se projektovao po čitavom luksuznom primorskom naselju Luštica u Crnoj Gori, pružio je posetiocima neodoljiv audio-vizuelni doživljaj.

DIZAJN VIZUELNOG IDENTITETA

THE WILD TABLE

The Wild Table je jedinstveni „food experience“ koncept koji je osmišljen i razvijen u M2C Montenegro. The Wild Table divlju lepotu Crne Gore prenosi do trpezarijskog stola, kroz lokalnu hranu i raznovrsne zalogaje.

THE RITUAL OF PERFECT MOMENTS

LAVAZZA MONTENEGRO

Za klijenta Lavazza Montenegro realizovali smo specijalni photo shooting u produkciji NEO – New Entertainment Office. Cilj je bio prikazati kafu i sam ritual svakodnevnog ispijanja šoljice kafe na drugačiji način, kroz autentične lifestyle fotografije.

BRAND STRATEGY & CREATIVE DEVELOPMENT

LAVAZZA MONTENEGRO

Za čuveni brend kafe razvili smo brend strategiju, kreirali integrisanu kampanju, osmislili art direkciju i sveobuhvatni nastup na tržištu Crne Gore.

PARALELNA STVARNOST – SUROVA REALNOST

ASTRA

Emotivna 360° kampanja koja ima za cilj podizanje svesti o trgovini ljudima, njegovim vidovima i “nevidljivoj” prisutnosti u društvu.

WEBIZ 8.0 VIRTUAL

WEBIZ

U vremenu neizvesnosti i nezapamćenog izazova za event industriju, u vremenu izvan masovnih okupljanja, okrenuli smo se organizaciji događaja u online okruženju.

DRŽAVNI DATA CENTAR ZVANIČNO OTVARANJE

VLADA REPUBLIKE SRBIJE KANCELARIJA ZA INFORMACIONE TEHNOLOGIJE I ELEKTRONSKU UPRAVU

Svečano je otvorena najveća i najmodernija banka podataka u Srbiji, Državni Data Centar, a prisutni su imali priliku da se upoznaju i sa maskotom, androidoim Dacom, koja je bila virtuelni domaćin događaja.

VIP KINOTEKA – „MAJSTORI, MAJSTORI“

VIP MOBILE

U okviru projekta Vip Kinoteka, u septembru je premijerno prikazan digitalno restaurirani film „Majstori, majstori“. Ovo kultno ostvarenje reditelja Gorana Markovića koje beleži 40 godina od svog prvog prikazivanja.

BMW SERIJE 5 TVC

BMW SRBIJA

Ikonični BMW serije 5 dobio je upečatljiv televizijski spot kojim su promovisani i istaknuti tradicija, moćne performanse i elegancija čuvenog automobila nemačkog proizvođača.

TEMET – VINSKA PRIČA

VINARIJA TEMET

Ideja, poezija, neotkrivena lepota Pomoravlja. TemeT je priča o strasti, ljubavi, veri i istrajnosti. O vrednostima pretočenim u vina koja nas vraćaju istini i prirodi.

SAM GALA 2019

SRPSKA ASOCIJACIJA MENADŽERA

Pristup ovogodišnjem SAM Gala događaju je bio u skladu sa ključnim vrednostima Srpska asocijacije menadžera – svestranom pogledu na poslovanje, dugoročnoj održivosti eko-sistema i drugim važnim univerzalnim pitanjima.

ČETVRTA KINA – CIEZ MINISTARSKA KONFERENCIJA O SARADNJI U INOVACIJAMA

VLADA REPUBLIKE SRBIJE - KABINET MINISTRA ZA INOVACIJE

U hali 4 beogradskog sajma, 8. i 9. oktobra 2019. godine, za Vladu Republike Srbije, organizovali smo Četvrtu ministarsku konferenciju Kine i 17 zemalja centralne i istočne Evrope (CIEZ) o saradnji u oblasti inovacija.

VIZUELNI IDENTITET ČETVRTE KINA – CIEZ MINISTARSKE KONFERENCIJE

VLADA REPUBLIKE SRBIJE - KABINET MINISTRA ZA INOVACIJE

Logotip je dizajniran ekskluzivno za četvrtu ministarsku konferenciju o saradnji u inovacijama koja je održana u Beogradu 2019. godine.

CATCH M IF YOU CAN – BEST OF BMW

BMW - DELTA MOTORS

U okviru svetske serije događaja „The Best Of BMW“ koja istaknute klijente, partnere i poštovaoce upoznaje sa modelima bavarskog brenda, organizovali smo sportski skup zvučnog naslova „CATCH M IF YOU CAN“.

REDIZAJN KORPORATIVNOG KATALOGA

TEKOMINING

Austrijska kompanija Tekomining postavila je pred nas izazov kompletnog redizajna korporativnog kataloga. Idejno rešenje pretočeno je u dva finalna dizajna koja su rezultirala verzijama kataloga od 68 i 30 strana.

UNDERWATER ART

PORTO MONTENEGRO

Porto Montenegro je u saradnji sa našom agencijom kreirao neobičnu podvodnu izložbu koja je realizovana u periodu od 1. do 16. avgusta 2019.

LUŠTICA BAY REKLAMNI SPOT

LUŠTICA BAY

Tokom četiri pažljivo isplanirana snimajuća dana naš tim je radio na kadrovima koji će predstaviti stil i atmosferu Luštice, kao mesta gde se susreću obala i more, priroda i civilizacija.

WESTERN BALKANS DIGITAL SUMMIT 2019

VLADA REPUBLIKE SRBIJE

Najveći regionalni digitalni samit Western Balkan Digistal samit (WBDS) održan je 4. i 5. aprila 2019. godine u Palati Srbija.

SERBIA DIGITAL WEEK

REPUBLIKA SRBIJA

Nagrađivani projekat kreiranja vizuelnog identiteta za inicijativu Serbia Digital Week.

COCA-COLA HBC KICK-OFF & ANNUAL CELEBRATION 2019

COCA-COLA HBC

Tradicionalni Coca-Cola HBC Kick-Off praćen godišnjom proslavom kompanije, organizovan je 2019. u Belexpocentru za preko 1.200 zvanica.

SAM GALA 2018

SRPSKA ASOCIJACIJA MENADŽERA

Glamurozno veče u organizaciji Srpske asocijacije menadžera, posvećeno odavanju priznanja za pružanje izvanrednog doprinosa u promovisanju najbolje poslovne prakse i stvaranju pozitivne poslovne klime – SAM Gala 2018, održano je tradicionalno u decembru, sedmu godinu za redom.

BELGRADE VENTURE FORUM 2018

SERBIAN VENTURE NETWORK

Sedmo izdanje međunarodnog foruma inovacija i investicija, ponudilo je osveženi vizuelni identitet događaja. Sa ciljem da se kreira intimnija i opuštenija atomosfera, primenjen je „lounge“ dizajn scenografije sa binom u centru publike. Set-up je upotpunjen detaljima u vezi sa BgVF brend identitetom i karakterističnim simbolima Beograda

SAMIT100 BIZNIS LIDERA JUGOISTOČNE EVROPE

SRPSKA ASOCIJACIJA MENADŽERA

Samit100 jedan je od najvećih regionalnih poslovnih događaja i inicijativa koja na jednom mestu okuplja više od sto eminentnih poslovnih lidera regiona i EU, kao i brojne istaknute političke ličnosti i predstavnike regionalnih medija.

THE 8 X-PERIENCE

BMW – DELTA MOTORS

Automobil na čiji su povratak mnogi čekali 20 godina, pojam sportskog luksuza, nova BMW Serija 8, predstavljena je na ekskluzivnoj prezentaciji najpoznatije automobilske porodice iz Bavarske.

„SHAPING MEMORIES“ THE CHEDI LUŠTICA BAY GRAND OPENING

THE CHEDI LUŠTICA BAY

Svečanom otvaranju novog luksuznog hotela i marine The Chedi Luštica Bay, prisustvovalo je preko 1500 zvanica iz celog sveta, među kojima i najviši državni vrh Crne Gore.

HUBLOT EVENT PORTO MONTENEGRO

HUBLOT

Spektakularnim događajem na bazenu Porto Montenegro Yacht Club-a, ozvaničeno je strateško prartnerstvo kompanija Hublot i Adriatic Marinas Porto Montenegro.

FRANCK @ EXIT 2018

FRANCK

Za dobar vajb dana važna je šoljica dobre kafe, pa makar on bio i festivalski dan!

ROLEX PORTO MONTENEGRO GRAND OPENING

PETITE GENEVE PETROVIĆ

Glamuroznom žurkom kojoj je prisustvovalo oko dve stotine najeminentnijih zvanica, kompanija Petite Geneve Petrović, svečano je nakon Budimpešte i Beograda, otvorila prvi luksuzni Rolex butik u Crnoj Gori, u okviru hotela Regent Porto Montenegro.

DM EXTREME LOOK CAMPAIGN

dm - drogerie markt

Povodom lansiranja nove kolekcije “Extreme Look”, kompanije dm drogerie markt, kreirana kompletan vizuelni identitet praćen sloganom „Be Unique Not Perfect“.

ON THE ROAD TO NEW PERSPECTIVES

AMBASADA ŠVAJCARSKE - ŠVAJCARSKA KANCELARIJA ZA SARADNJU

Za Ambasadu Švajcarske organizovali smo zvanično predstavljanje nove strategije švajcarsko – srpske saradnje, 19. aprila 2018. godne.

BMW X3 PRODUCT LAUNCH TRAINING SRBIJA

BMW GROUP AG

Internacionalni trening za novi model BMW X3 održan je u Beogradu u periodu od 6. do 10. februara 2018.

JAFFA & MUNCH @ GAMES.CON

JAFFA CRVENKA

Agencija M2Communications zaslužna je za osmišljavanje nastupa popularnih brendova Jaffa i Munchmallow na nedavno održanom drugom beogradskom Gamescon-u.

SAM GALA 2017

SRPSKA ASOCIJACIJA MENADŽERA

SAM Gala predstavlja jedan od najistaknutijih i najsvečanijih poslovnih događaja i nagradnih ceremonija koje organizuje Srpska asocijacija menadžera.

EXPEDICIJA NA MARS

BMW - DELTA MOTORS

„Expedicija na Mars“ je konceptualni projekat realizovan za kompaniju Delta Motors povodom lansiranja novog modela BMW X3. Ekspedicija je okupila preko 600 članova u cilju istraživanja Crvene planete i predstavljanja novog BMW modela.

TOYO TIRES ROADSHOW & EVENT

TOYO TIRES RUSSIA / CREATIVE FORCE

Ekskluzivni „roadshow event“ organizovan je za visoke predstavnike ruskog ogranka kompanije Toyo Tires u avgustu 2017.

CIRCUS PARTY

PORTO MONTENEGRO

Tradicionalni letnji događaj u Porto Montenegru je i ove godine održan početkom avgusta. Gosti su tokom večeri uživali u ambijentu ispirisanom artističkim cirkusom.

AQUA PARTY REGENT POOL CLUB RESIDENCES OPENING

PORTO MONTENEGRO

Povodom otvaranja kompleksa Regent Pool Club Residences, organizovan je elegantan događaj kome je prisustvovalo oko 200 VIP zvanica.

DAN POLJA 2017

BASF

Tradicionalni događaj kompanije BASF, najvećeg svetskog proizvođača u hemijskoj industriji, pod nazivom Dan polja održan je krajam maja na oglednim parcelama Instituta Tamiš u okolini Pančeva.

ASUS ZENFONE 3 DELUXE I NICHIM IZAZVAN U SOCIAL MEDIA KAMPANJI

ASUS

U potrazi za novim i drugačijim.

Kampanja na društvenim mrežama za Asus ZenFone 3 Deluxe realizovana je u saradnji sa Milanom Vučićevićem (Nichim Izazvan).

MEĐUNARODNI SALON AUTOMOBILA 2017.

FCA SRBIJA

Idejno rešenje i organizacija kompletnog nastupa kompanije FCA Srbija na Međunarodnom salonu automobila 2017.

ROLLS-ROYCE EVENT U BEOGRADU

ROLLS-ROYCE MOTOR CARS MÜNCHEN

Agenciji M2Communications poverena je organizacija prvog Rolls-Royce „event“-a u Srbiji i produkcija korporativnog videa za klijenta Rolls-Royce Motor Cars München.

SAM GALA 2016

SRPSKA ASOCIJACIJA MENADŽERA

Na tradicionalnom gala događaju „Srpske asocijacije menažera“ povodom dodele „SAM godišnjih nagrada 2016“, a u organizaciji agencije M2Communications, obeležena su dva jubileja, desetogodišnjica SAM-a i petogodišnjica SAM-ovih nagrada.

SVEČANO OTVARANJE FABRIKE ASTER TEKSTIL U NIŠU

ASTER TEXTILE

Ceremoniji svečanog otvaranja fabrike „Aster tekstil“ u Nišu, koja je održana 19. oktobra 2016., prisustvovalo je oko 500 zvanica, među kojima su bili najviši srpski zvaničnici, turski ambasador u Srbiji i menadžment fabrike „Aster tekstil“ iz Turske.

FROM BRAZIL TO PORTO MONTENEGRO

PORTO MONTENEGRO

Kako bi realizovala idejno rešenje projekta, agencija M2Communications je oformila produkcijski tim od preko 80 ljudi iz 4 zemlje sa dva kontineta.

ONE NIGHT IN RIO

JAFFA CAKES

Jaffa cakes i Olimpijski Komitet Srbije priredili su ispraćaj srpskog Olimpijskog tima na Olimpijske igre u Brazilu u atmosferi inspirisanoj duhom Rio de Žaneira, a organizaciju događaja poverili agenciji M2Communications.

SEVENFRIDAY EDITORIJAL

SEVENFRIDAY SRBIJA

Foto editorijal kreiran za „on-line“ prezentaciju „luxury & lifestyle“ brenda SEVENFRIDAY insipirisan je industrijskim okruženjem, mašinama i „biker“ stilom.

SEVENFRIDAY LAUNCH PARTY

SEVENFRIDAY SRBIJA

Ambijent inspirsan ”industrial“ motivima, molekularni kokteli, „glam rock“ modeli, café racer, svetlosni efekti i sjajna muzika benda El Jazzyra doprineli su odličnoj atmosferi žurke održane povodom lansiranja švajcarskog „lifestyle & luxury“ brenda #SEVENFRIDAY u Srbiji.

EMBRACE THE UNKNOWN BMW GENERATION X EXPERIENCE

BMW - DELTA MOTORS

„Off-road experience“ posvećen BMW X modelima, pod sloganom „Embrace the Unknown“ organizovan je od strane Delta Motorsa i kompanije BMW AG, a uz podršku agencije M2Communications.

LABORATORIJA LUDOG NAUČNIKA

ASUS

Ludi naučnik pod kontrolom svoje zle učenice „Cyber“, a uz pomoć vernog asistenta piromanskih sklonosti „Pyrone“ i profersora „Insane“-a kreirali su niz eksperimenata u okviru projekta širfrovanog naziva „Zver“.

JOIN THE FUN SIDE FIAT 500X & STAR WARS: THE FORCE AWAKENS

FCA SRBIJA

Tačno u ponoć 16. decembra, 2015. održana je pretpremijera sedmog dela kultne filmske sage STAR WARS: The Force Awakens.

„DRIVING LUXURY“ – PLT BMW SERIJE 7

BMW GROUP AG

BMW-ov međunarodni trening za nove modele Serije 7 i X1, održan je u Srbiji u periodu od 12. do 15. oktobra na dve lokacije, Hotelu Radisson Blu Old Mill Beograd i Vinariji Temet u blizini Jagodine.

WINDOWS 10 LAUNCH

MICROSOFT

Windows 10 premijerno je predstavljen u Srbiji u Ušće Shopping Center-u.

PEARL PARTY SUPERYACHT RENDEZVOUS

PORTO MONTENEGRO

Premijerno izdanje manifestacije „Superyacht Rendezvous Montenegro“ završeno je spektakularnom žurkom „Pearl Party“ na bazenu Lido Mar, jahting kluba u Porto Montenegru.

BE ACTIVE – LANSIRANJE BMW SERIJE 2 AKTIV TURER

BMW - DELTA MOTORS

Misteriozna mega kesa sa intrigantnim porukama, izazvala je veliku pažnju u šoping centru Delta City u Beogradu.

VENETIAN CARNIVAL PARTY

PORTO MONTENEGRO

Veče inspirisano venecijanskim karnevalom – najekskluzivniji događaj 2014. u Porto Montenegru.

FREELINE – VIZUELNI IDENTITET

FREELINE STUDIO

Freeline Studio je jedan od vodećih studija za scenski dizajn i produkciju u Srbiji.

NAJBOLJE IZ SRBIJE 2013.

PRIVREDNA KOMORA SRBIJE

Jubilarna, deseta dodela priznanja Privredne komore Srbije i Privrednog pregleda, „Najbolje iz Srbije“ održana je u Jugoslovenskom dramskom pozorištu za preko 500 uglednih zvanica.

JEEP BOWL 2014

FIAT AUTOMOBILES SERBIA

Na incijativu agencije M2Communications, u martu 2014. uspostavljenja je saradnja između kompanije Fiat Automobili Srbija (FAS) i Srpske asocijacije američkog fudbala (SAAF).

PREMIJERA MERCEDES‑BENZ S‑KLASE

MERCEDES-BENZ

Premijerno predstavljanje novog modela Mercedes-Benz S-Klase održano je u elitnom prostoru Jugoslovenskog dramskog pozorišta u Beogradu, za sto odabranih zvanica.

FIAT 500L – NACIONALNA PREMIJERA

FIAT AUTOMOBILI SRBIJA

Inspirisani motivima globalne kampanje „Growing Up Is Cool“, koja simbolizuje nastanak novog člana porodice Fiat 500, i nacionalnog slogana „Sa ponosom iz Srbije“, a za potrebe lansiranja modela Fiat 500L, agencija M2Communications realizovala je dva gala događaja.

SAMSUNG MINI STARS

SAMSUNG

„Football In the Communitys“ je projekat unapređenja društvene odgovornosti kompanije Samsung u saradnji sa fudbalskim klubom Chelsea FC iz Londona.