Play Close

„AORTA NIJE SAMO NA SRCU“

UDRUŽENJE KARDIOVASKULARNIH HIRURGA SRBIJE

Uspešno je realizovan još jedan projekat od šireg društvenog značaja, a čiji je cilj unapređenje zdravlja pojedinaca i prevencija i kontrola teških oboljenja.

Naime, pilot-kampanja „Aorta nije samo na srcu”, koja je svim zainteresovanim građanima starijim od 50 godina omogućila besplatan, brz i bezbolan ultrazvučni pregled abdomena, zabeležila je izuzetan odziv ciljane javnosti.

Naš kreativni tim osmislio je slogan i elemente promotivne kampanje, među kojima su bili i upečatljivi vizuali, veb sajt, informativni flajeri, kao i brendirana mobilna ordinacija – kamion sa ultrazvučnim aparatom i opremom za dijagnostički pregled – koja je „krstarila“ širom Srbije.

Usluge:

Content Creation & Digital

Creative & Communications

Industrije:

Government, Business Associations and NGO

Slogan kampanje kreirali smo kao odgovor na uverenje mnogih da je aorta u bliskoj povezanosti sa srcem, kao i nedovoljnim poznavanjem činjenice da postoji stomačna aorta koja je veliki uzročnik zdravstvenih oboljenja.

Rezultati ove značajne kampanje govore za sebe: za 12 dana u sedam gradova Vojvodine, južne i istočne Srbije pregledano je više od 4.000 građana i otkriveno je oko 150 aneurizmi trbušne aorte koje zahtevaju hirurško lečenje.

Imajući u vidu da je pucanje, odnosno ruptura aneurizme jedan od vodećih uzroka smrti kod nas i u svetu, ovom kampanjom želeli smo da podignemo svest o ovoj bolesti, njenim posledicama, ali i značaju prevencije u očuvanju pojedinačnog i javnog zdravlja.

Projekat skrininga iniciran je od strane našeg klijenta, Udruženja kardiovaskularnih hirurga Srbije, a uz podršku Ministarstva zdravlja i Klinike za vaskularnu i endovaskularnu hirurgiju UKCS.

M2Communications

OTVARANJE SAVA CENTRA

Delta Holding

ST. REGIS „MIDNIGHT SUPPER“

ST. REGIS BELGRADE

BMW SERIES 5 MEDIA LAUNCH

BMW