Play Close

WVOB 2024: VINSKA FUZIJA BOJA 

VLADA REPUBLIKE SRBIJE

Od 22. do 24. novembra, Beogradski sajam bio je domaćin jednog od najvažnijih događaja u svetu vina i gastronomije – „Wine Vision by Open Balkan“. Ovaj međunarodni sajam, koji je postao prepoznatljiv i kao najveći festival vina u ovom delu Evrope, okupio je više od 650 izlagača iz 38 zemalja, uključujući vinarije, destilerije i gastronomske kompanije.

Usluge:

Design & Art Direction

Experience Design & Event Production

Top 10

Video & Photo Production

Industrije:

Government, Business Associations and NGO

Kao kreativna agencija, zadovoljstvo nam je što smo već treći put zaredom imali čast da budemo zaduženi za organizaciju i realizaciju sajma Wine Vision by Open Balkan. Naša ekipa je i ovog puta dala maksimalan doprinos u kreiranju jedinstvenog iskustva za posetioce i izlagače, osmišljavanju kreativne postavke, te koordinaciji svih segmenata događaja.

U saradnji sa partnerima, uspeli smo da još jednom podignemo standarde ovog prestižnog festivala, kombinujući inovativni dizajn, savremene tehnologije i stručnost u organizaciji kako bismo stvorili nezaboravno iskustvo za sve učesnike.


Kreativni koncept ovogodišnje postavke sajma, nazvan Fusion of Colours, zasnovan je na povezivanju osnovnih boja vina sa karakteristikama različitih biznisa. Manifestacija je podeljena u četiri tematske celine, koje su oslikavale boje i osobine različitih vrsta vina.

Hale 3 i 3A predstavljale su fuziju belog vina i biznisa, sa akcentom na svežinu, lakoću i sofisticiranost. Hale 2 (A, B, C) bile su posvećene roze vinu, koje je simbolizovalo mladost, energiju i novitete u industriji. Hale 1 i 1A evocirale su tradiciju i bogatstvo crvenog vina i poslovnog sveta.

Upravo u hali 1 održano je i svečano otvaranje sajma, kao i dodela prestižnih nagrada Open Balkan Wine Trophy, gde su ocenjena najbolja regionalna vina. Hala 4 bila je posvećena penušavim vinima, koja su u kreativnoj postavci pričala priču o luksuzu, uspehu i prosperitetu.

Tokom tri dana trajanja manifestacije, održano je više od 1.500 B2B sastanaka, a sve je to deo šire krovne platforme pod nazivom Confluence of Tastes / Preplet ukusa, koja simbolizuje bogatstvo i raznolikost vina, hrane i iskustava iz različitih delova sveta.

U sklopu sajma, posetioci su imali priliku da uživaju u brojnim stručnim predavanjima, radionicama i degustacijama, koje su održali renomirani domaći i inostrani stručnjaci iz vinskog i gastronomskog sveta. Pored vina, manifestacija je obuhvatila i prateći događaj Food Vision, posvećen prehrambenoj industriji, na kojem su se okupili stručnjaci u oblasti kulinarstva i gastronomije.

Na sajmu su se predstavili izlagači iz zemalja poput Sjedinjenih Američkih Država, Francuske, Australije, Holandije, Južne Afrike, Libana, Meksika, Portugala, Švajcarske, Tunisa, Ugande, Ujedinjenog Kraljevstva i mnogih drugih, čime je manifestacija dokazala da Vinska vizija prerasta Balkan i postaje jedan od najznačajnijih vinskih događaja u Evropi.

Sajam je svojim rasporedom i tematskim celinama pružio posetiocima jedinstveno iskustvo u kojem su uživali ljubitelji vina, hrane i turizma, a izlagači su imali priliku da uspostave nove poslovne kontakte i razmene iskustva. „Wine Vision by Open Balkan“ nastavlja da raste iz godine u godinu, podižući lestvicu na svim nivoima i postavljajući nove standarde u vinskoj industriji.

ST. REGIS „SAVANT“: BREND DIZAJN

ST. REGIS BELGRADE

RUBIX – FESTIVAL UMETNOSTI I INOVACIJA

PORTO MONTENEGRO

AMAZFIT GLOBALNA KAMPANJA ZA OLIMPIJSKE IGRE

ZEPP HEALTH