FIAT 500L – NACIONALNA PREMIJERA
FIAT AUTOMOBILI SRBIJA
Inspirisani motivima globalne kampanje „Growing Up Is Cool“, koja simbolizuje nastanak novog člana porodice Fiat 500, i nacionalnog slogana „Sa ponosom iz Srbije“, a za potrebe lansiranja modela Fiat 500L, agencija M2Communications realizovala je dva gala događaja.
Usluge:
Brand Development
Experience Design & Event Production
Video & Photo Production
Industrije:
Automotive Industry
Prvi događaj, organizovan je u Ambasadi Republike Italije u Beogradu za najviše državne zvaničnike i predstavnike diplomatskog kora, dok je drugo gala veče okupilo nešto širu publiku u raskošnom ambijentu Belog dvora na Dedinju.
Kreativni koncept ovih događaja zasnovan je na ideji o stvaranju, evoluciji i odrastanju. Ispričana je romantična priča o snovima, ljubavi, sazrevanju i porodicu, priča koja povlači paralelu između ljudskog života i italijanske ikone, modela Fiat 500. Zvanice su povedene na svojevrsno putovanje kroz vreme. Od 1957. godine kada je nastao prvi Fiat 500, čuveni “cinquecento”, preko 2007. i njegovog naslednika, novog modela Fiat 500, pa sve do 2012. kada porodica dobija novog člana, Fiat 500L koji se stvara u Srbiji.
Posebno za ovu priliku, realizovan je i korporativni film iz nove fabrike kompanije Fiat u Kragujevcu.
Nacionalna premijera modela Fiat 500L predstavlja najznačajniji marketinški događaj u automobilskoj industriji u Srbiji 2012. godine.