Play Close

FIAT 500L – NACIONALNA PREMIJERA

FIAT AUTOMOBILI SRBIJA

Inspirisani motivima globalne kampanje „Growing Up Is Cool“, koja simbolizuje nastanak novog člana porodice Fiat 500, i nacionalnog slogana „Sa ponosom iz Srbije“, a za potrebe lansiranja modela Fiat 500L, agencija M2Communications realizovala je dva gala događaja.

Usluge:

Brand Development

Experience Design & Event Production

Video & Photo Production

Industrije:

Automotive Industry

Prvi događaj, organizovan je u Ambasadi Republike Italije u Beogradu za najviše državne zvaničnike i predstavnike diplomatskog kora, dok je drugo gala veče okupilo nešto širu publiku u raskošnom ambijentu Belog dvora na Dedinju.

Kreativni koncept ovih događaja zasnovan je na ideji o stvaranju, evoluciji i odrastanju. Ispričana je romantična priča o snovima, ljubavi, sazrevanju i porodicu, priča koja povlači paralelu između ljudskog života i italijanske ikone, modela Fiat 500. Zvanice su povedene na svojevrsno putovanje kroz vreme. Od 1957. godine kada je nastao prvi Fiat 500, čuveni “cinquecento”, preko 2007. i njegovog naslednika, novog modela Fiat 500, pa sve do 2012. kada porodica dobija novog člana, Fiat 500L koji se stvara u Srbiji.

Posebno za ovu priliku, realizovan je i korporativni film iz nove fabrike kompanije Fiat u Kragujevcu.

Nacionalna premijera modela Fiat 500L predstavlja najznačajniji marketinški događaj u automobilskoj industriji u Srbiji 2012. godine.

NUFARM & NUSEED INNOVATION DAYS

NUFARM & NUSEED

„AORTA NIJE SAMO NA SRCU“

UDRUŽENJE KARDIOVASKULARNIH HIRURGA SRBIJE

A1 KINOTEKA „TAJVANSKA KANASTA“

A1 SRBIJA