Play Close

„TANKA JE LINIJA…“KAMPANJA O BEZBEDNOSTI NA PRUŽNIM PRELAZIMA

TRANSPORT COMMUNITY

Za klijenta Transport Community razvili smo kampanju edukativnog karaktera pod nazivom „Public Awareness Raising Campaign – Safety of Level Crossings“.

Kampanja je imala za cilj podizanje svesti javnosti o (ne)bezbednom prelasku preko pruge, posebno kada su u pitanju različita motorna vozila i pešaci. Kampanjom smo se obraćali najširoj publici, a posebno budućim vozačima i učenicima.

Pružni prelazi su jedan od najvećih izazova u bezbednosti na železničkim putevima. Pa ipak, uprkos brojnim upozorenjima, učesnici u saobraćaju i dalje rizikuju i potcenjuju opasnost koju pružni prelazi potencijalno mogu da izazovu.

Naša ideja bila je da kroz snažan, emotivni, pak kreativan pristup dočaramo učesnicima u saobraćaju kakav ishod može da dočeka svakog od nas usled trenutka nepažnje pri prelasku pružnih prelaza.

Usluge:

Content Creation & Digital

Creative & Communications

Video Production

Industrije:

Government, Business Associations and NGO

Osnovni slogan kampanje glasi: „Tanka je linija…“, i on može imati nekoliko direktnih i prenesenih značenja. „Tanka je linija…“ je ne samo početak narodne izreke o „tankoj liniji između života i smrti“, već se pojam „linije“ ovde može tumačiti i kao sinonim za prugu i puteve, višesmernu komunikaciju, dobro i loše postupanje učesnika u saobraćaju itd.

Takođe, jedan od značajnih elemenata kreativnog rešenja je pruga, odnosno raskršće šina i puteva, kao i EKG linija koja iz krivudave, „životne“, prelazi u ravnu liniju, koja može da implicira i tragični završetak života nepažljivog učesnika u saobraćaju.

Realizacija „Tanka je linija…“ kampanje je obuhvatala komunikacijsku i marketing strategiju, osmišljavanje i produkciju TV spota, edukativne animirane video spotove, kao i štampane flajere.

Projekat je deo globalne inicijative „Globalni plan dekade akcije za bezbednost na putevima 2021-2030“ čiji je cilj da se do 2030. godine raznim aktivnostima podizanja svesti broj nesrećnih slučajeva sa smrtnim ishodom na putevima, umanje za najmanje 50%.

Kampanja „Tanka je linija“ je realizovana na tržištima zemalja Zapadnog Balkana.

M2Communications

NUFARM & NUSEED INNOVATION DAYS

NUFARM & NUSEED

„AORTA NIJE SAMO NA SRCU“

UDRUŽENJE KARDIOVASKULARNIH HIRURGA SRBIJE

A1 KINOTEKA „TAJVANSKA KANASTA“

A1 SRBIJA