EXPEDICIJA NA MARS
BMW - DELTA MOTORS
„Expedicija na Mars“ je konceptualni projekat realizovan za kompaniju Delta Motors povodom lansiranja novog modela BMW X3. Ekspedicija je okupila preko 600 članova u cilju istraživanja Crvene planete i predstavljanja novog BMW modela.
Usluge:
Experience Design & Event Production
Top 10
Video & Photo Production
Industrije:
Automotive Industry
„Expedicija na Mars“ je konceptualni projekat realizovan za kompaniju Delta Motors povodom lansiranja novog modela BMW X3. Ekspedicija je okupila preko 600 članova u cilju istraživanja Crvene planete i predstavljanja novog BMW modela.
Članovi ekspedicije su imali priliku da dožive kosmičko putovanje od Zemlje do južne hemisfere Crvene planete. Sve je počelo prolaskom kroz digitalni tunel čiji je dizajn inspirisan enterijerom svemirskog broda. Doživljaj kosmičkog putovanja dodatno je pojačan video animacijama na led ekranima, zvučnim i specijalnim efektima.
Veče se nastavilo prvom interplanetarnom žurkom uz nastupe DJ Miss Millie i benda Girls, Boys and Toys. Event aktivacije su smeštene pod kupole u vidu istraživačkih stanica: Test Drive Station (VR aktivacija „X3 Exploring Mars“), Memories from Mars (chroma-key fotografije sa Marsa) i Microgarvity Bar.
BMW je “eXpediciju na Mars” iskoristio i kao platformu za kreiranje novih lidova i prodajnog levka, okupljajući veliki broj zainteresovanih i potencijalnih kupaca na jednom mestu. Cela akcija je dodatno ojačana digitalnom i OOH kampanjom, a put svakog lida do kupca pažljivo ispraćen kroz CRM, nakon čega se jasno mogao sagledati direktan prodajni rezultat i izračunati event ROI. Velika rezonantnost “eXpedicije na Mars” kroz generički reach u medijma, ali i dugoročni word of mouth efekat* stvorila je snažan odjek u autoindustriji i uticala na promenu percepcije o načinu kreiranja iskustva na događajima.