Play Close
m2c | DM EXTREME LOOK CAMPAIGN

DM EXTREME LOOK CAMPAIGN

dm - drogerie markt

Povodom lansiranja nove kolekcije “Extreme Look”, kompanije dm drogerie markt, kreirana kompletan vizuelni identitet praćen sloganom „Be Unique Not Perfect“.

Usluge:

Experience Design & Event Production

Industrije:

Fashion & Luxury

Retail

Kampanja je obuhvatila četiri faze:
1. Social media teaser
2. Transformacija kandidata
3. Event: “Budi jedinsteven, ne savršen.”
4. Social media follow-up

U okviru teaser kampanje, kreirana je komunikacija preko društvenih mreža kojom smo se obratili ciljanoj javnosti da učestvuju u procesu transformacije i formiranju autentičnog stila. Ceo proces je zabeležen u formi kratkih „time lapse“ kllipova, koji su se emitovali na glavnom događaju. Kampanju je pratio angažman poznatih influensera koji su, zajedno sa odabranim kandidatima, prošli proces transformacije i učestvovali u završnoj reviji promovišući nov, jedinstven izgled i paletu proizvoda brenda „Extreme Look“.

Događaj je upotpunjen autentičnom scenografijom i dizajnom enterijera inspiranim neo-pank i „street art“ subkulturom, brojnim aktivacijama za goste i muzikom beogradske DJ grupe „Girl Panic“.

„Extreme Look“ kampanja pozicionira dm kao trendseterski brend koji izlazi iz normi dosadašnje korporativne prakse i komunicira sa novom ciljnom grupom.

dm – drogerie markt

NUFARM & NUSEED INNOVATION DAYS

NUFARM & NUSEED

„AORTA NIJE SAMO NA SRCU“

UDRUŽENJE KARDIOVASKULARNIH HIRURGA SRBIJE

A1 KINOTEKA „TAJVANSKA KANASTA“

A1 SRBIJA