DM EXTREME LOOK CAMPAIGN
dm - drogerie markt
Povodom lansiranja nove kolekcije “Extreme Look”, kompanije dm drogerie markt, kreirana kompletan vizuelni identitet praćen sloganom „Be Unique Not Perfect“.
Usluge:
Experience Design & Event Production
Industrije:
Fashion & Luxury
Retail
Kampanja je obuhvatila četiri faze:
1. Social media teaser
2. Transformacija kandidata
3. Event: “Budi jedinsteven, ne savršen.”
4. Social media follow-up
U okviru teaser kampanje, kreirana je komunikacija preko društvenih mreža kojom smo se obratili ciljanoj javnosti da učestvuju u procesu transformacije i formiranju autentičnog stila. Ceo proces je zabeležen u formi kratkih „time lapse“ kllipova, koji su se emitovali na glavnom događaju. Kampanju je pratio angažman poznatih influensera koji su, zajedno sa odabranim kandidatima, prošli proces transformacije i učestvovali u završnoj reviji promovišući nov, jedinstven izgled i paletu proizvoda brenda „Extreme Look“.
Događaj je upotpunjen autentičnom scenografijom i dizajnom enterijera inspiranim neo-pank i „street art“ subkulturom, brojnim aktivacijama za goste i muzikom beogradske DJ grupe „Girl Panic“.