Play Close

JAFFA & MUNCH @ GAMES.CON

JAFFA CRVENKA

Agencija M2Communications zaslužna je za osmišljavanje nastupa popularnih brendova Jaffa i Munchmallow na nedavno održanom drugom beogradskom Gamescon-u. Atraktivne postavke i aktivacije privukle su veliku pažnju posetilaca ovogodišnjeg festivala gejminga i pop kulture.

Usluge:

Creative & Communications

Experiential Marketing

Industrije:

FMCG

Osmišljeno je kompletno vizuelno rešenje Jaffa štanda sa realističnom 3D figurom Jaffa keksa, ”splash”-om čokolade i pomorandže kao i 2D mapingom čuvene igrice „Pac Man“.

U zoni gigantske Jaffa kutije zainteresovani su mogli da se oprobaju u ”old school” fliperu ili da se fotografišu u i tako dobiju uspomenu sa Jaffa ”place point”-a na Gamescon-u.

U Hali 3, impozantna kupola podeljena na „beli“ i „crni“ Munch vizuelno je asocirala na Munchmallow. Ideja postavke je bila da posetioci izaberu „crnu“ ili „belu“ stranu i učestvuju u Munch Pong onlajn igrici ili u partiji stonog hokeja na posebno dizajniranom stolu za ovu priliku.

Komplatna postavka i svi prateći elementi, uključujući i stajling hostesa, bili su podeljeni na crni, tj. beli segment, pozivajući sve posetioce da izaberu stranu i oprobaju se u jedinstvenom MunchWars duelu.

Jaffa Crvenka

NUFARM & NUSEED INNOVATION DAYS

NUFARM & NUSEED

„AORTA NIJE SAMO NA SRCU“

UDRUŽENJE KARDIOVASKULARNIH HIRURGA SRBIJE

A1 KINOTEKA „TAJVANSKA KANASTA“

A1 SRBIJA