Play Close

TEASER VIDEO. DESERT ROSE.

BURO.

Intenzivne pripreme za Buro. Desert Rose događaj na stadionu Tašmajdan imale su svoj uzbudljiv “filmski” preludijum, koji je dodao notu tajanstvenosti i avanture čitavom projektu.

Usluge:

Digital & Content Creation

Video & Photo Production

Industrije:

Art, Entertainment & Lifestyle

Inspiracija za tizer video dolazi iz čuvene SF franšize „Dune“: pustinjska estetika, tople boje peska i eterični prizori, evociraju atmosferu ovog kultnog naučno-fantastičnog dela.

U spektakularnom peskovitom okruženju, snimili smo niz impresivnih promotivnih teaser spotova. Bilo je izazovno pronaći pravi kasting za ovo snimanje jer smo želeli da izaberemo protagoniste čiji izgled i glumačke sposobnosti savršeno odgovaraju filmskoj estetici koja je bila osnova kreativnog koncepta.

Glumci su zasijali u specijalno krojenim kostimima iz Demobaze, brenda koji je originalno kreirao kostime za film „Dune“.

Njihova pojava nije samo doprinela atmosferi spota, već je i naglasila mističnu lepotu i raskoš ovog jedinstvenog ambijenta.

Tizer kampanja Buro.Desert Rose pokrenuta je tri dana pre događaja. Sastojala se od dva kratka tizer videa koji nisu otkrivali suštinu događaja, već su isticali ključne reči, atmofseru i inspiraciju za događaj. Poslednji, najduži reveal video otkrio je detalje događaja na dan njegovog održavanja.

Cilj ove mini-kampanje bio je da stvori dodatni „hajp“ oko „Desert Rose“ događaja i da zaintrigira javnost. Kampanja je sprovedena putem Instagrama kao glavnog kanala komunikacije, a delovi video materijala su takođe korišćeni na samom događaju i bili su emitovani na LED ekranima. Svi video sadržaji zajedno su ostvarili preko 30.000 pregleda na Instagramu.

Ovi video zapisi postavili su ton za ono što je usledilo na stadionu Tašmajdan u Beogradu, gde su se gosti Buro. Desert Rose događaja otisnuli na putovanje kroz pustinjsku oazu kreativnosti i elegancije.

Kolorit u spotu usklađen je s koloritom filma „Dune“, dok su kadrovi snimani s ciljem da podrže koncept događaja i pruže sveukupan doživljaj mističnosti i blage nestvarnosti.

To smo postigli korišćenjem modifikovanih filtera za sunce sa transparentnim polimerom, a spot je sniman u visokom frame rate-u od 50 do 200 fps, kako bi bio ostvaren specifičan „nezemaljski“ efekat.

Ovaj filmični preludijum dodao je dubinu i emotivnu povezanost s temom događaja, stvarajući anticipaciju i uzbuđenje među gostima koji su se uputili na putovanje kroz imaginarni svet pustinjske elegancije.

NEZABORAVNA IQOS ISKUSTVA

PHILIP MORRIS INTERNATIONAL

A1 KINOTEKA “SABIRNI CENTAR”  

A1 SRBIJA

OTKRIVEN NOVI ELEKTRIČNI PORSCHE TAYCAN

PORSCHE SCG