M2C U MUZEJU VINA LA CITÉ DU VIN
Ekipa M2Communications posetila je nadaleko čuveni muzej vina La Cité du Vinu francuskom gradu Bordou, čiji spoljašnji oblik asocira na vinski dekanter, kovitlavu staklenu spiralu kroz koju somelijeri sipaju vino u čašu.
Prolazeći kroz postavku ovog spektakularnog muzeja koja se prostire na 3000 m², kreativci i producenti naše agencije krenuli su na put oko sveta vina i vinogradarstva, otkrivajući istovremeno i istoriju vinske industrije, od osvita civilizacije, preko antike, pa sve do modernih vremena.
Svim ljubiteljima vina muzej La Cité du Vin omogućava interaktivno čulno iskustvo nazvano Via Sensoria „u kojem 4 impresivna prostora nalik na snove, odražavaju 4 iznenađujuće degustacije svetskih vina, u kombinaciji sa vizuelnim, zvučnim i poetskim kreacijama“, kako se navodi u opisu ove multisenzorne postavke.
Moglo bi se reći da je čitav muzej impresivni vodič kroz ljudsku strast prema vinu, sa pametno kombinovanim analognim, digitalnim, edukativnim i zabavnim elementima postavke, koji uključuju sva čula posetilaca. La Cité du Vin pruža saznanja o ključnim vinskim regijama, najznačajnijim sortama grožđa i aromama najpoznatijih vina, što sve skupa dodatno upotpunjuje ovo nezaboravno audiovizuelno i multisenzorno iskustvo.
DVE SREBRNE NAGRADE ZA M2COMMUNICATIONS
U veoma jakoj konkurenciji jednog od globalno najpriznatijih festivala iz oblasti event & experience marketinga Eventex, M2C osvojio je dva srebrna priznanja sa projektima Wine Vision by Open Balkan i Cupra Hero – interaktivni video.
M2COMMUNICATIONS U FINALU EVENTEX AWARDS
Dva projekta naše agencije plasirala su se u finale za prestižnu međunarodnu nagradu Eventex Awards, i to u dve kategorije – Fair i Interactive Storytelling.
POČETAK KAMPANJE „AORTA NIJE SAMO NA SRCU“
U saradnji sa Udruženjem kardiovaskularnih hirurga Srbije, pokrenuli smo kampanju pod nazivom „Aorta nije samo na srcu“, mobilne ordinacije u kojoj se vrše besplatni preventivni pregledi trbušne aorte.