Play Close

M2COMMUNICATIONS U FINALU EVENTEX AWARDS

04.05.2023.
m2c | M2COMMUNICATIONS U FINALU EVENTEX AWARDS

U izuzetno jakoj konkurenciji jednog od globalno najpriznatijih takmičenja iz oblasti Event & Experience marketinga – u kojoj se nadmetalo 761 prijavljenih projekata iz 49 zemalja – agencija M2Communications nominovana je sa projektima Wine Vision by Open Balkan i Cupra Hero – interaktivni video.

 

Prvi međunarodni sajam vina Wine Vision by Open Balkan održan je u septembru 2022. godine pod pokroviteljstvom vlada Srbije, Severne Makedonije i Albanije i okupio je preko 350 izlagača iz 20 zemalja. Ovaj kompleksni događaj, koji je posetiocima ponudio sasvim novo vinsko iskustvo, uspeo je da se plasira u finale Eventex Awards u kategoriji Fair.

 

 

U finale kategorije Interactive Storytelling uvršten je projekat Cupra Hero – interaktivni video, koji je agencija M2Communications realizovala za klijenta Porsche SCG. Ovo je ujedno bila i prva  interaktivna video digitalna kampanja u regionu zasnovana na konvergenciji gejming industrije i video tehnologije, kojom je na kreativan način predstavljen automobilski brend Cupra na našem tržištu.

 

 

Inače, Eventex Awards ove godine organizuje 13. po redu dodelu godišnjih nagrada, a proglašenje pobednika biće objavljeno 16. maja 2023. godine.

POČETAK KAMPANJE „AORTA NIJE SAMO NA SRCU“

U saradnji sa Udruženjem kardiovaskularnih hirurga Srbije, pokrenuli smo kampanju pod nazivom „Aorta nije samo na srcu“, mobilne ordinacije u kojoj se vrše besplatni preventivni pregledi trbušne aorte.

Button arrow
Pročitaj Više

KAMPANJA „TANKA JE LINIJA“ ZVANIČNO JE OTPOČELA NA ŠEST TRŽIŠTA ZAPADNOG BALKANA

Kampanju, koju su zajednički pokrenuli Transport Community i Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture, osmislio je i realizovao kreativni tim M2C, vodeći se osnovnom idejom da se ukaže na opasnosti prelaska preko pruga.

Button arrow
Pročitaj Više

„GODINA PROGRESA I UNAPREĐENJA POSLOVANJA“

Miro Antić, CXO M2Communications, za Advertiser Serbia:
„Uprkos izazovima ostvarili smo: višestruki rast na svim poljima, a ojačali smo i agencijske kapacitete stručnim obukama i radom na podizanju kompanijske kulture na viši nivo.“

Button arrow
Pročitaj Više