NUFARM & NUSEED INNOVATION DAYS
Lideri u oblasti zaštite useva i tehnologije semena, kompanije Nufarm i Nuseed obeležili su Međunarodni dan polja spektakularnim događajem „Innovation Days“ na svom oglednom polju u blizini Novog Sada. Nufarm i Nuseed su ugostili kupce i pripadnike medija iz preko 10 zemalja Evrope, Afrike i Bliskog Istoka.
Tokom četvorodnevnog događaja, ova dva poljoprivredna giganta predstavili su svoja inovativna rešenja na polju održive agrikulture i bezbednosti prehrambenih proizvoda. Tim agencije M2Communiciations bio je zadužen za kreativni koncept, kompletnu produkciju i realizaciju ovog do sada najvećeg i najsadržajnijeg događaja koje su Nufarm i Nuseed održali u Srbiji.
Gosti događaja su tokom obilaska polja imali priliku da prisustvuju prezentacijama brojnih poljoprivrednih kultura u specijalno dizajniranim kupolama za glamping. Ove inovativne kupole imale su i funkciju specijalnog showroom-a, gde su kompanije Nufarm i Nuseed predstavile svoje najaktuelnije proizvode.
Takođe, prostor za goste bio je obogaćen custom-made konstrukcijom koja im je omogućavala da sa visine zabeleže najlepše panoramske fotografije kao jedinstvu uspomenu sa ovog inovativnog događaja. Poseban akcenat stavljen je na odabir najkvalitetnije hrane i pića, a u skladu sa potrebama održavanja ovakvog događaja na otvorenom, uspešno je implementiran koncept street food-a.
M2C U MUZEJU VINA LA CITÉ DU VIN
Ekipa M2Communications posetila je nadaleko čuveni muzej vina La Cité du Vin u francuskom gradu Bordou.
DVE SREBRNE NAGRADE ZA M2COMMUNICATIONS
U veoma jakoj konkurenciji jednog od globalno najpriznatijih festivala iz oblasti event & experience marketinga Eventex, M2C osvojio je dva srebrna priznanja sa projektima Wine Vision by Open Balkan i Cupra Hero – interaktivni video.
M2COMMUNICATIONS U FINALU EVENTEX AWARDS
Dva projekta naše agencije plasirala su se u finale za prestižnu međunarodnu nagradu Eventex Awards, i to u dve kategorije – Fair i Interactive Storytelling.