Play Close

PADEL BELGRADE OPEN BREND DIZAJN

24.09.2023

Uzbuđeni smo što možemo da predstavimo novi, dinamičan logo za Padel Belgrade Open! Logo je dizajniran da obuhvati energiju i strast rastućeg i sve popularnijeg padel sporta, urbane igre sa reketima, koja kombinuje elemente tenisa i skvoša.

Kreativni koncept logotipa zasnovan je na nekoliko premisa: asocirajući na olimpijski prsten, logo prihvata estetiku slobodnog duha, simbolizujući sportsko jedinstvo koje padel promoviše. Takođe, važna je i simbolika zamaha reketa, jer apstraktni oblici logoa fluidni su i dinamični, podsećajući na graciozni zamah padel reketa.

 

 

Pri bližem pogledu, apstraktne forme logotipa se spajaju, formirajući prepoznatljive oblike reketa i loptice. Novi logo Padel Belgrade Open-a-a ponosi se i bojama grba glavnog grada Beograda, stvarajući snažnu povezanost između turnira i grada domaćina. Ovaj logo nije statičan, već predstavlja pokret i energiju padel sporta. On simbolizuje i duh Beograda – grada živahnog, otvorenog i spremnog na pobedu!

Verujemo da ovaj logo savršeno predstavlja turnir Padel Belgrade Open i Beograd kao metropolu sporta i kulture. Verujemo da će novi logotip mnoge podstaći budu deo uzbudljive turnirske padel avanture!

NUFARM & NUSEED INNOVATION DAYS

Kompanije iz industrije agrikulture Nufarm i Nuseed, obeležile su međunarodni dan polja događajem „Innovation Days“ na svom oglednom polju u blizini Novog Sada. M2C bio je zadužen za koncept i kompletnu realizaciju ovog događaja.

Button arrow
Read More

M2C u muzeju vina La Cité du Vin

Ekipa M2Communications posetila je nadaleko čuveni muzej vina La Cité du Vin u francuskom gradu Bordou.

Button arrow
Read More

Dve srebrne nagrade za M2Communications

U veoma jakoj konkurenciji jednog od globalno najpriznatijih festivala iz oblasti event & experience marketinga Eventex, M2C osvojio je dva srebrna priznanja sa projektima Wine Vision by Open Balkan i Cupra Hero – interaktivni video.

Button arrow
Read More