Play Close

UŠLI SMO U FINALE BEA WORLD FESTIVALA!

06.11.2024.
m2c | UŠLI SMO U FINALE BEA WORLD FESTIVALA!

Naš projekat Buro Desert Rose ušao je u finale prestižnog Međunarodnog festivala događaja i live komunikacija BEA World. Nominacija u kategoriji Low Budget Event, koja obuhvata događaje sa budžetom ispod 50.000 EUR i vrhunskom kreativnošću u postizanju ciljeva uz minimalne troškove, predstavlja značajno priznanje za naš rad i inovativnost.

Buro Desert Rose biće predstavljen na jednoj od najvažnijih globalnih smotri u industriji organizacije događaja, koja će se održati u Rimu od 28. do 29. novembra ove godine. Buro Desert Rose je projekat koji smo osmislili i realizovali povodom petogodišnjice uspešnog lifestyle portala BURO na srpskom tržištu.

 

 

Inspirisani tematikom „Dine – pustinjske planete“, stvorili smo jedinstveno imerzivno iskustvo koje je posetiocima omogućilo da urone u svet spektakularne audio-vizuelne i scenografske avanture. Naša ambicija bila je da kreiramo događaj koji će ostaviti trajan utisak na posetioce, što je prepoznato i od strane međunarodnog žirija BEA World festivala, koji nas je uvrstio u finale.

BEA World okuplja više od 600 profesionalaca iz sveta organizacije događaja – od marketinških eksperata i predstavnika korporacija, do medijskih stručnjaka i lidera industrijskih udruženja iz više od 40 zemalja sveta.

NALED CORE DAYS 2024

Regionalna konferencija CORE Days 2024, koju je organizovala Nacionalna alijansa za lokalni ekonomski razvoj (NALED) uz podršku vlada Švedske i Nemačke, bavila se temama energetske tranzicije, korišćenja obnovljivih izvora energije i podsticanja inovacija u održive tehnologije. Pružili smo podršku u organizaciji ovog značajnog događaja i doprineli njegovoj uspešnoj realizaciji.      Konferencija je održana u […]

Button arrow
Pročitaj Više

NOVI HORIZONTI SARADNJE

U okviru inicijative „Novi horizonti“, koja se fokusira na ekonomsko povezivanje tržišta, sa ponosom smo učestvovali u organizaciji jedinstvenog poslovnog foruma „Kako poslovati u Dubaiju“. Ovaj događaj, koji je okupio više od 200 učesnika i predstavnike više od 70 kompanija iz Srbije i UAE, održan je 7. oktobra u hotelu Hilton u Beogradu i predstavljao […]

Button arrow
Pročitaj Više

M2COMMUNICATIONS KREIRALA GLOBALNU KAMPANJU ZA AMAZFIT

M2Communications je ostvarila veliki uspeh na međunarodnom pitch-u, osvojivši poverenje da kreira i realizuje TVC kampanju za Amazfit, jednog od vodećih brendova u vlasništvu Zepp Health korporacije.

Button arrow
Pročitaj Više