Play Close

M2COMMUNICATIONS KREIRALA GLOBALNU KAMPANJU ZA AMAZFIT

26.06.2024.
m2c | M2COMMUNICATIONS KREIRALA GLOBALNU KAMPANJU ZA AMAZFIT

Uzbudljivo je započela globalna kampanja za Amazfit, jednog od vodećih brendova u vlasništvu Zepp Health korporacije. M2Communications je ostvarila veliki uspeh na međunarodnom pitch-u, osvojivši poverenje da kreira i realizuje ovu kampanju koja je već počela da se emituje širom sveta.

 

Amazfit je poznat po inovacijama u tzv. nosivoj tehnologiji, a M2Communications je prepoznat kao ključni partner u donošenju njihovih revolucionarnih proizvoda na globalno tržište. M2C tim je strastveno radio na kreativnom konceptu i produkciji TV spotova koji će zasigurno privući pažnju širom Nemačke, Italije, Španije i Francuske. Kampanja, koja već osvaja ove zemlje, obuhvata televiziju, internet i štampu, a tokom leta širiće se na druge države i kontinente.

 

„Ovo je veliki uspeh za našu agenciju,“ izjavio je Miro Antić, osnivač i CXO M2Communications. „Pobediti na međunarodnom pitch-u i osmisliti kampanju za Amazfit, koji postavlja nove standarde u svetu pametnih satova sa generativnom veštačkom inteligencijom, bilo je izazovno, ali i neverovatno inspirativno iskustvo za naš tim. Hteli smo da prenesemo suštinu inovacija i sve prednosti koje Amazfit Balance donosi korisnicima širom sveta.“

 

 

Kreativni koncept kampanje temelji se na prikazu praktične, svakodnevne upotrebe revolucionarnog AI softvera, premijerno integrisanog u pametni sat Amazfit. Priča prati mladu, energičnu osobu koja, zahvaljujući intuitivnim sugestijama i praktičnim funkcijama uređaja, uspešno rešava svakodnevne izazove. Na taj način, Amazfit se transformiše iz običnog pametnog sata u nezamenljivog saveznika urbanog životnog stila. Kampanja je savršeno tempirana za najvažnije letnje sportske događaje, poput Evropskog prvenstva u fudbalu i Olimpijskih igara, i trajaće od polovine juna do kraja avgusta.

 

Amazfit Balance predstavlja vrhunac tehnoloških dostignuća sa svojim operativnim sistemom koji koristi Large Language Model tehnologiju, pružajući jedinstveno iskustvo korisnicima. Kroz vedru i duhovitu kampanju ističu se ne samo tehničke karakteristike, već i kako Amazfit može transformisati i unaprediti svakodnevni život korisnika.

M2COMMUNICATIONS U FINALU PRESTIŽNOG FESTIVALA GOLDEN AWARD OF MONTREUX

Odlična vest stiže iz Švajcarske! Agencija M2Communications stigla je do finala Golden Award of Montreux, festivala koji se smatra jednim od najuglednijih međunarodnih takmičenja za kreativna dostignuća u oblasti reklamiranja, medija, digitalnog marketinga i organizacije događaja. Festival Golden Award of Montreux osnovan je još 1989. i svake godine okuplja najkreativnije umove iz celog sveta, a […]

Button arrow
Pročitaj Više

PRVI INOVACIONI DISTRIKT U REGIONU

Svečanom ceremonijom označen je početak izgradnje Inovacionog distrikta u Kragujevcu, jedinstvenog kreativno-inovativnog kompleksa značajnog za domaću IT industriju. Produkcijski tim naše agencije ponovo je bio angažovan od strane klijenta, Ministarstva informisanja i telekomunikacija, pružajući kreativnu podršku i izvršnu produkciju ovom važnom događaju za grad Kragujevac i čitavu Srbiju.     Polaganju kamena temeljca za izgradnju […]

Button arrow
Pročitaj Više

MAESTRALNI POČETAK SARADNJE

Ovu godinu započeli smo i novom saradnjom. Krajem januara, umesto da odemo na planinu, mi smo seli u avion i pravac Pržno! Cilj je bio da provedemo nekoliko dana sa klijentom kako bismo bolje upoznali njihov način rada, okruženje i potrebe. Najvažnije je bilo uhvatiti to posebno iskustvo kada boravite u Maestral Hotel & Casino […]

Button arrow
Pročitaj Više