M2COMMUNICATIONS U FINALU PRESTIŽNOG FESTIVALA GOLDEN AWARD OF MONTREUX
Odlična vest stiže iz Švajcarske! Agencija M2Communications stigla je do finala Golden Award of Montreux, festivala koji se smatra jednim od najuglednijih međunarodnih takmičenja za kreativna dostignuća u oblasti reklamiranja, medija, digitalnog marketinga i organizacije događaja.
Festival Golden Award of Montreux osnovan je još 1989. i svake godine okuplja najkreativnije umove iz celog sveta, a ni ova godina nije bila izuzetak. M2Communications je izborila mesto u finalu u kategoriji DOGAĐAJI za kreativni koncept i izvršnu realizaciju Drugog međunarodnog sajma vina „Wine Vision by Open Balkan“.
Održan od 16. do 19. novembra 2023. pod sloganom „Vino kao konstanta civilizacije“, ovaj sajam okupio je više od 600 izlagača iz gotovo 30 zemalja sveta i privukao desetine hiljada posetilaca. Kroz putovanje kroz prostor i vreme, gosti su mogli da se upoznaju sa bogatom istorijom, sadašnjošću i perspektivama vinarstva i vinske industrije.
Uspeh M2Communications na Golden Award of Montreux festivalu je još jedna potvrda kreativnosti i inovativnosti naše agencije. Ovaj izuzetan rezultat još više dobija na značaju ako se zna da žiri festivala čine ugledni stručnjaci iz 24 zemlje sveta, među kojima su bili direktori marketinških agencija, globalni menadžeri vodećih kompanija i medija, stručnjaci za komunikacije, profesori marketinga…
PRVI INOVACIONI DISTRIKT U REGIONU
Svečanom ceremonijom označen je početak izgradnje Inovacionog distrikta u Kragujevcu, jedinstvenog kreativno-inovativnog kompleksa značajnog za domaću IT industriju.
MAESTRALNI POČETAK SARADNJE
Ovu godinu započeli smo i novom saradnjom. Krajem januara, umesto da odemo na planinu, mi smo seli u avion i pravac Pržno!
M2C & MOËT & CHANDON: SLAVIMO ŽIVOT OD 1743.
Zadovoljstvo nam je što smo imali priliku da organizujemo glamurozan događaj za čuvenog francuskog klijenta Moët & Chandon, a u sklopu obeležavanja značajnog jubileja – 280 godina postojanja brenda.