AMAZFIT GLOBALNA KAMPANJA ZA OLIMPIJSKE IGRE
ZEPP HEALTH
Kreiranje globalne kampanje za Amazfit, bilo je uzbudljiv i zahtevan projekat, pre svega zbog vrlo ograničenog vremenskog roka. Zadatak je bio predstaviti Amazfit Balance pametni sat i njegovu revolucionarnu tehnologiju na zabavan i pristupačan način – tako da se na najbolji mogući način istakne njegova uloga u pozitivnoj promeni koju donosi u živote ljudi, čineći ih aktivnijim, zdravijim i pokretnijim.
Usluge:
Digital & Content Creation
Top 10
Video & Photo Production
Industrije:
ICT
Sports
Projekat je počeo inspirativnim i međunarodnim pitchem. Trebalo je osmisliti kampanju koja će odjeknuti na više tržišta i jezika. To smo i uradili i dobili pitch!
Od brainstorminga do finalno odobrenog scenarija, napisali smo barem 8 različitih reklama. Kada je klijent izabrao scenario za koji ćemo snimati reklamu, svaku scenu smo finalno dorađivali tako da jasno i tačno komunicira u različitim kulturama, jer će se prikazivati globalno.
Kreativni koncept kampanje temelji se na prikazu praktične, svakodnevne upotrebe revolucionarnog AI softvera, premijerno integrisanog u pametni sat Amazfit.
Priča prati mladu, energičnu osobu koja, zahvaljujući intuitivnim sugestijama i praktičnim funkcijama uređaja, uspešno rešava svakodnevne izazove. Na taj način, Amazfit se transformiše iz običnog pametnog sata u nezamenljivog saveznika urbanog životnog stila.
Pored pisanja scenarija, centar našeg kreativnog zadatka bila je i art direkcija. Uz glumace, reditelje i produkcijsku ekipu u tim smo doveli i direktora fotografije, dobitnika kanskog Lava da sa nama predstavi Amazfit Balance na najbolji mogući način.
Za snimanje ove reklame koristili smo opremu i tehnologiju poslednje generacije, a video je sniman u 8K rezoluciji.
TV reklama je bila samo jedan od zadataka.
Uradili smo i nekoliko kraćih verzija ovog videa, kako bismo osigurali autentični online identitet i upotpunili prisustvo Amazfit-a na društvenim mrežama. Snimili smo i seriju lifestyle fotografija koje prate TV kampanju da bi mogli da predstavimo proizvod i kroz druge formate, medije i kanale komunikacije.
Kampanja je snimana namenski, kako bi se njeno prikazivanje poklopilo sa velikim letnjim sportskim događajima poput Evropskog fudbalskog prvenstva i Olimpijskih igara, i da bi se na taj način osigurala njena maksimalna vidljivost.
Za samo deset nedelja, proizveli smo gotovu TV reklamu, nekoliko kraćih videa za društvene mreže i seriju lifestyle fotografija. Kampanja je originalno snimana na engleskom jeziku i sinhronizovana na četiri druga jezika, trenutno se emituje na sportskim kanalima u Nemačkoj, Francuskoj, Španiji i Italiji, a planirano je dalje emitovanje u druge zemlje tokom Olimpijskih igara u Parizu. Na digitalu ova kampanja aktivna je globalno.
Amazfit međunarodni tim izrazio je zadovoljstvo saradnjom, brzinom kreativnog rada i organizacijom projekta, a mi smo uživali radeći u međunarodnom okruženju.
Pozitivno je i to što smo se susreli sa različitim perspektivama ljudi, njihovim razumevanjem humora, razumevanjem filmskog i engleskog jezika i na kraju uspeli da zadovoljimo sva očekivanja tima.
Kampanja je uspešno predstavila pametni sat – Amazfit Balance kao neophodnog saputnika urbanog života, ispunivši očekivanja klijenta i prikazujući inovativne mogućnosti proizvoda. Ujedno ona je i najbrže urađena reklamna kampanja u našem portfoliju.
Svedoči da, smo otvoreni za različite vidove saradnje i da uspešno odgovaramo baš velikim izazovima.