PINÒT DIZAJN VIZUELNOG IDENTITETA
PINÒT
Pinòt – savremeni bistro, otvoren je 2021. godine u najekskluzivnijem delu Novog Beograda, u naselju West 65.
Svojim atraktivnim ambijentom i raznovrsnom ponudom – koju krasi fuzija ukusa svetske i lokalne gastronomije – Pinòt svojim gostima omogućava hedonistički užitak uz prateću besprekornu uslugu i prijateljsku, ušuškanu atmosferu.
Usluge:
Design & Art Direction
Digital & Content Creation
Industrije:
Hospitality & Travel
Naziv bistroa potiče od istoimene burgundske porodice grožđa, koja se sastoji od nekoliko čuvenih sorti: Pinot Blanc, Pinot Gris, Pinot Noir, Pinot Meunier, Pinot Noir Precoce.
Osnovni element vizuelnog identitea predstavlja logotip izveden iz naziva bistroa. Svedene forme, sa akcentom na slovu Ò, na kome smo dizajnerski intervenisali podstaknuti inspiracijom koju smo pronašli u dva elementa – zrnu goržđa i simbolu Enso.
Akcenat je stavljen na njihovu simbiozu, sličnost u obliku, sofisticiranost i kontekst.
Enso je sveti simbol u budizmu, a neka od njegovih značenja odnose se na lepotu u nesavršenosti, umetnost bega od očekivanog, na krug života i vezu.
Zrno grožđa lako asocira na važan segment ponude bistroa Pinòt koju predstavlja pažljivo odabrana selekcija vina Srbije, reigona, starog i novog sveta, oličena u vinskoj karti koju potpisuje najbolji somalijer Balkana, Vuk Vuletić.
Primena simbola je predviđena na različitim funkcionalnim i dekorativnim elementima u bistrou (čašama, menijima, salvetama, uniformama…).
Čist i moćan, Verlag font je izabran da vizuelno podrži celokupnu komunikaciju brenda.
Primarna boja kenijskog bakra, koja je primenjena u elementu Ò, povezana je sa bojom crvenog vina, vitalnošću i životom, a u kombinaciji sa njom, solidna crna boja upotpunjuje inicijalnu snagu i upečatljivost logotipa.
Sveden i sofisticiran vizuelni identitet koga krasi upečatljivi simbol, odslikava viziju savremenog bistroa koji je postao novo mesto okupljanja za one koji traže svoju oazu u poslovnom centru grada.