WEBIZ 8.0 VIRTUAL
WEBIZ
U vremenu neizvesnosti i nezapamćenog izazova za event industriju, u vremenu izvan masovnih okupljanja, okrenuli smo se organizaciji događaja u online okruženju. Virtuelni i hibridni događji su postali neizostavni deo današnjice.
Webiz, konferencija o novim tehnologija, inovacijama i IT preduzetništvu se 2020. godine održala po osmi put. Upravo u ovoj godini Webiz je doživeo svoj upgrade odgovarajući na sve izazove.
Usluge:
Experience Design & Event Production
Video & Photo Production
Industrije:
ICT
Obuhvatala je četiri ključna segmenta: Fintech, E-commerce, Gaming i Martech koji su predstavljeni u dva dana jedinstvene virutelne konferencije u kojoj je učestvovalo 38 govornika u preko 15 izlaganja i panela.
Produkcijski, događaj je pomerio granice. Ovakav nivo organizacije i novog doživaljaja u on-line okruženju je po prvi put viđen na ovim prostorima. Neke od glavnih karakteristika produkcije:
• Potpuno 3D okruženje prilagođeno „real time streaming-u“
• Originalni dizajn 3D animiranog studija
• Mapirane pozicije kamera i realistični uglovi snimanja
• Preko 25 ljudi u izvršnoj realizaciji virtuelnog događaja
Virutelni studio je opremljen sa šest Full HD kamera kojima su precizino mapirane pozicije u cilju postizanja realističnog ugla gledanja u odnosu na 3D okruženje.
Virutelni studio je opremljen sa šest Full HD kamera kojima su precizino mapirane pozicije u cilju postizanja realističnog ugla gledanja u odnosu na 3D okruženje.
Streaming konferencije podržan je tehnološkim alatima za real time uključenje govornika sa udeljenih lokacija direktno u virutelni ekran 3D studija, kao i rešenjima za interakciju sa publikom, poput Q&A i live polls softvera. Komandni centar produkcije predstavljala je režija stacionirana u odvojenom objektu u odnosu na studio.
Produkcijiski tim, upravljano je svakim segmentom organizacije događaja i streaminga, prateći događaj na 30 kontrolnih monitora.
Konferenciju je ukupno pratilo preko 4.273 gledalaca online. Prvi dan 1.851, a drugi 2.422 gledalaca, sa prosečnom gledanošću od preko 400 uniqe viewers po satu.
Virtuelni događaji su možda trenutna tržišna potreba, ali uz kreativnost, adekvatnu tehnologiju i kreiranje jedinstvenog online iskustva, mogu postati kao relevantan segment event produkcije.