Play Close

U izazovnim vremenima koja su donela brojna ograničenja, produkcija događaja je nastavila da se oslanja na tzv. totalno iskustvo, odnosno plasiranje sadržaja kroz aktiviranje svih čula. Upravo se potreba za ovakvim iskustvima pokazala kao neizostavna u vremenu koje je kreativce i organizatore događaja primoralo na prilagođavanje i transformaciju. Ljudi su se vratili događajima, a njihova snaga i značaj omogućila je da cela industrija ponovo oživi i krene „punom parom“ napred.  

 

Vodeća regionalna agencija u oblasti live komunikacija i experience design-a M2Communications, pored brojnih aktivnosti, za časopis Business & Luxury, izdvaja tri projekta koja su na polju event organizacije obeležila ovu godinu.

 

 

Agenciji M2Communications poveren kreativni koncept i izvršna produkcija najvećeg političkog skupa u svetu ove godine

 

Beograd je 11. i 12. oktobra bio mesto susreta preko 100 stranih delegacija, među kojima su i šefovi država i diplomatija, obeležavajući 60. godišnjicu osnivanja Pokreta nesvrstanih.

 

Art direkcija 60. godišnjice zasnovana na motivima vodenih boja, koje su pretapanjem i menjanjem kolorita dočarale priču o nastanku Pokreta nesvrstanih, istoriji i simbolima, kao i ciljevima kojima streme u budućnosti. Posebnu pažnju privukla je impresivna instalacija cveća i žive prirode u glavnoj hali, na površini od čak 220 kvadratnih metara.

 

 

„The Lightwave“ festival svetlosti u realizaciji M2Communications i Luštica Bay

 

Ovogodišnje leto u marini Luštica Bay zasigurno je obeležio festival svetlosti „The Lightwave“. Tokom avgusta, gosti Luštice mogli su da prisustvuju spektaklu koji je projektovan sa svetionika i lukobrana marine pretvarajući naselje u svetlosnu pozornicu. Pored svetlosnih efekata, dužinom cele promenade postavljene su „photo op“ instalacije poput anđeoskih krila, svetlosnih „gnezda“ i brodića u čuvenoj pećini na ulazu u marinu koji su upotpunili ceo doživljaj. Ovaj letnji svetlosni šou bio je omiljena manifestacija koju su turisti ove godine rado iznova posećivali.

 

 

Projekat A1 Kinoteka još jednom dao novi sjaj domaćem filmskom ostvarenju

 

Svečana projekcija restaurisanog filma „Sezona mira u Parizu“ održana je u septembru na Dunavu, ispred Silosa. M2Communications je kreativno osmislila i realizovala ovaj projekat od velikog značaja za filmsku industriju u Srbiji. Ceo ambijent bio je preuređen tako da odaje utisak kao da se nalazi u srcu Pariza. Francuski bistro, video maping na Silosima i zabavni program obeležili su premijeru ponovo oživljenog filmskog ostvarenja Predraga Golubovića iz 1981 godine.

SHARING IS CARING

U svetu hiperprodukcije materijalnih dobara gde najbogatiji ljudi na svetu čine 1% populacije, a baš oni poseduju polovinu svetskog bogatstva, ekonomija deljenja se nameće kao trenutno najbolje rešenje za onih ostalih 99% stanovništva sveta.

Button arrow
Read More

EXPERIENCE DESIGN

Experience dizajn je pristup koji ima za cilj da pokrene događaje, definiše dizajn i karakteristike proizvoda ili usluge, redefiniše proces, kreira ambijent ili poslovnu strategiju i zato ga treba posmatrati kao neodvojivu komponentu svih biznis i marketinških aktivnosti. Dizajn iskustva je moćan marketinški alat, a razumevanje zašto naši potrošači/klijenti razmišljaju na određen način i kako donose odluke može nam pomoći da kreiramo efikasne kampanje. Brojni principi iz psihologije se koriste kako bi maksimizovali efekat exeprience dizajna.

Button arrow
Read More

DOGAĐAJI KOJI SU POKAZALI MOĆ TRANSFORMACIJE

Baš kao i Kanski festival i Londonska nedelja mode dokazala je svoj značaj za kulturu. Potreba za ove dve manifestacije opstala je i u krizinom trenutku. Svojim odgovorima na krizu one su pokazale koliko su živi događaji važni i na koji način se mogu transformisati i dopreti do šire publike bilo kada, bilo gde.

Button arrow
Read More