Play Close
FOREVER YOUNG

„Forever Young“: mural posvećen onima koji su večno mladi. Večno mladi kao Fiat 500 i kao Beograd.

Usluge:

Creative & Communications

Experiential Marketing

Video Production

Industrije:

Automotive Industry

Fiat 500 kampanja „Forever Young“, praćena je motom „Turning streets into canvas“. Kreirali smo akciju sa idejom da Beograd obogatimo muralom inspirisanim duhom grada i čuvenom automobilskom ikonom. Mural je delo apstraktnog „street art“ umetnika Nikole Mihajlovića.

Kampanja je podržana BTL aktivacijom i video spotom koji inspiraciju za esetitku crpi iz „street art“ stila i demistifikuje nastanak murala „Forever Young“.

Forever Young

FCA Srbija

THE NIGHT OF MIRACLES 2016

Usluge:

Creative & Communications

Event Design & Production

Experiential Marketing

Video Production

Industrije:

Automotive Industry

U prodajnim salonima FCA grupe širom Srbije organizovali smo gerilsku kampanju za prodajnu akciju „The Night of miracles“. Zadatak je bio osmisliti kreativni koncept za specijalnu prodajnu aktivnost koja je trajala 25 sati, od 16. juna od 16 časova, pa sve do subote,17. juna do 17 sati.

Naziv kampanje imao je bajkoviti prizvuk, pa smo se odlučili za koncept „FIAT-ovih dobrih vila“. Naše promoterke u, „noći čuda“, „FIAT-ove dobre vile“, imale su ključnu ulogu u promotivnim aktivnostima.

Ceo događaj i BTL aktivnosti pratila je video produkcija, pa je tako nastao serijal video „teaser“-a posvećenih „noći čuda“, koji su klijentu koristili za komunikaciju na društvenim mrežama.

Kreativnim pristupom, promotivna aktivnost i gerilska kampanja u „noći čuda“ upotpunjeni su atraktivnim sadržajima.

Ko kaže da čuda ne postoje?

FCA Srbija

FCA SRBIJA: BG CAR SHOW 2016

Usluge:

Event Design & Production

Experiential Marketing

Video Production

Industrije:

Automotive Industry

Na petom po redu, BG Car Show u Beogradu pored automobila i lepih devojaka, pojavili su se surferi i superheroji.

Oni su zapravo deo ambijenta koji je osmišljen u cilju kreiranja orginalnog i upečatljivog štanda i promo tima, za potrebe sajamskog nastupa kompanije FCA Srbija (brendovi: Fiat, Jeep, Alfa Romeo, Abarth i Fiat Professional).

Specijalna edicija modela Fiat 500L Trekking Beats predstavljena je ’’surfing’’ instalacijom, koja je dočarala dobru energiju ovog fijatovog modela. Jeep Wrangler je svoje mesto našao na replici sante leda kao prirodnog okruženja u kome se ovaj terenac odlično snalazi, a za modele Fiat Tipo i Fiat 500 Abarth kreirane su platforme savremenog dizajna.

Tim od dvadeset hostesa predvodila je „Wonder Woman“, superheroina filma Batman vs Superman: Dawn od Justice, koja je izazvala veliku pažnju posetilaca sajma.

Superheroji, surferi, lepotice i automobili.

FCA Srbija

„SHOW YOUR BEST BLUE STEEL“ FIAT 500X I PREMIJERA FILMA ZOOLANDER 2

Povodom premijere filma Zoolander 2, FCA Srbija je u saradnji sa našom agencijom, organizovala aktivaciju pod nazivom „Show your best Blue Steel“.

Usluge:

Event Design & Production

Industrije:

Automotive Industry

Entertainment & Lifestyle

Modeli, stajling po uzoru na film, koloritni rekviziti i dobra atomosfera, dali su poseban ton aktivaciji koja je realizovana u periodu od 11. do 14. februara 2016. u bioskopu Cineplexx Delta City. Posetioci Cineplexx-a imali su prilliku da učestvuju u foto konkursu pozirajući ispred izloženog automobila uz interpretaciju čuvenog zulenderovog pogleda „Blue Steel“.

U okviru foto konkursa, žiri FCA Srbija izabrao je najkreativniju fotku, a pobednik konkursa je osvojio vikend sa Fiat 500X modelom.

Globalna modna ikona Zoolander se vratio i to u novom, žutom Fiatu 500X.

FCA Srbija

„TRAŽIM TIPA“ FIAT TIPO NA EVROPSKOM PRVENSTVU U VATERPOLU

Kampanja kompanije FCA Srbija posvećena promociji modela Fiat Tipo realizovana je tokom Evropskog prvenstva u vaterpolu 2016.

Usluge:

Event Design & Production

Industrije:

Automotive Industry

Gerila aktivacija u okviru kampanje za Fiat Tipo bila je izuzetno zapažena kako među publikom tako i u medijima.

FCA Srbija

JOIN THE FUN SIDE FIAT 500X & STAR WARS: THE FORCE AWAKENS

Tačno u ponoć 16. decembra, 2015. održana je pretpremijera sedmog dela kultne filmske sage STAR WARS: The Force Awakens.

Usluge:

Creative & Communications

Event Design & Production

Industrije:

Automotive Industry

Entertainment & Lifestyle

Kompanija Fiat Chrysler Automobiles, jedan od sedam globalnih partnera kompanije Disney u okviru promocije ovog filma, i naš tim, potrudili su se da brojnim obožavaocima okupljenim u bioskopu Cineplexx u tržnom centru Delta City, omoguće uživanje u aktivaciji koja je osmišljena upravo za ovu priliku.

Tokom tri večeri premijernog prikazivanja filma, posetioce su na putovanje u daleku galaksiju povele hostese / promoterke kostimirane u čuveni lik princeze Leje, pruživši im priliku da se pridruže svetloj ili tamnoj strani “sile”, upuste u „okršaj“ laserima sa omiljenim likovima iz filma i uživaju u simpatičnim poklonima u vidu mini “lightsaber”-a.

„There has been an awakening. Have you felt it?“

Supreme Leader Snoke

FIAT TIPO LAUNCH ULICA FIAT KIŠOBRANA DRESS FOR DOLCE VITA FIAT 500 BIRTHDAY CELEBRATION FIAT SMART KID EVENT